Romahdin sovituskopissa, taas lähdin kaupasta kädet tyhjinä.
170cm/80kg/30v.
En todellakaan näytä näin painavalta. Olen pitkään ollut tosi masentunut, koko elämäni ollut pelkkää taistelua painoa vastaan.
En liho mutta en laihdu, lihoin 17 vuotiana tosi paljon alle vuodessa (eli 80 kiloseksi) siihen sitten paino jämähti tähän päivään asti.
Ongelma alue on takapuoli, jäätävä määrä selluliittia ja kunnon satulat. Mikään ei mahdu päälle.
Olen toden teolla masentunut, ylä ja alakroppa ihan eri paria.
Kommentit (43)
Osta vaatteet isojen tyttöjen liikkeistä niin tartte yrittää kiskoa päälle niitä 12v pojille kaavotettuja kaukoitärättejä. Lorella, Zizzi yms.
Ap, on paljon isompiakin naisia. Eivät hekään kulje ilman housuja.
Sovituskopeissa on aina ihan kamala valaistus.
Osta farkut joissa on 2% lycraa. Ja kyllähän farkuissa kokovaihtoehtoja löytyy kuten myös eri tyylisiä (low, normal tai high waist sekä slim------>loose).
Vierailija kirjoitti:
Osta vaatteet isojen tyttöjen liikkeistä niin tartte yrittää kiskoa päälle niitä 12v pojille kaavotettuja kaukoitärättejä. Lorella, Zizzi yms.
12-vuotiaalle pojalla... lol
Ihan katkeraa uliuliulinaa
Olen ap. Tällainen vartalo minulla on, aavistuksen pienempi.
https://www.google.com/search?q=Joby+Bach+body&safe=active&client=ms-an…
Minulla on niin paljon massaa keski ja alavartalossa mikään ei mahu.
Tuo tunne oli niin tuttu. Mikään ei näyttänyt kivalta päälläni. Sitten laihdutin. Olin 168cm ja 78kg. Nyt painan 59-62kg, kun alkaa pysytellä liian kauan tuon skaalan yläpäässä tarkistan taas syömisiäni ettei paino karkaa.
Mitkä kaupat tekevät tämänäköisille vaatteita?
Kappahl ja Lindex aivan vihoviimeisiä.
En jaksa enää sitä et elämä on pelkkää diettiä ja liikunta.
120kg ihmisilläkin on pääsääntöisesti vaatteet päällä. Kyllä jokin mahtuu.
Olet sovittanut väärän kokoisia ja mallisia vaatteita. Joo, 5e et tule H&M:ltä housuja löytämään, mutta ei löydä muutkaan. Siksi ne koot 34 ja 36 on siellä alerekissä kun ne ei kenellekään mahdu.
Takaisin kauppaan ja etsit ensin oikean koon, lälä tuijota numeroita, ihan sama onko se 46 vai 48. Kunhan on sopivan kokoinen. Ylä ja alaosat myydään erikseen siksi, että voit ostaa ne eri kokoisina. Ihan sama taas mitä ne numerot on, kunhan on sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Tuo tunne oli niin tuttu. Mikään ei näyttänyt kivalta päälläni. Sitten laihdutin. Olin 168cm ja 78kg. Nyt painan 59-62kg, kun alkaa pysytellä liian kauan tuon skaalan yläpäässä tarkistan taas syömisiäni ettei paino karkaa.
Miten onnistuit? Jos vähänkin karsin ruoka niin nälkä on taattu. Olen 13 vuotta ollut 80kg, vartalo niin tottunut tähän painoon, nykyään entistä vaikeammaksi muuttunut.
Kumma kun mä löysin farkkuja ja muita vaatteita 158/80. nyt uskallan ostaa jo sovittamatta kun paino pudonnu 20kg
Jos mitenkään pystyt, niin ryhdy käyttämään mekkoja. Kaikki vartalotyypit näyttävät niissä tuhat kertaa paremmilta kuin kammottavissa, epämukavissa farkuissa! Miksi turhaan rääkätä itseään? Sinä et ole väärän kokoinen, ne vaatteet ovat. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Sovituskopeissa on aina ihan kamala valaistus.
Ja aivan omituiset peilit. Ei ole kerta tai kaksi kun jokin "no joo"-tasoa oleva vaate (usein täytyy siis tyytyä vaan johonkin kun parempaa ei löydy ylipainon takia) ja sitten kotona se näyttääkin päällä ihan ookoolta ja tosi paljon paremmalta kuin siellä kopissa.
Jatka sitten perse paljaana kulkemista, ei kai siinä sitten mitään.
Ja nimenomaan persevät, reitevät naiset näyttävät mekossa superhyviltä. You go, girl!
Kaikilla on joskus huono ja ruma fiilis sovituskopissa. Mä vannon, että ne peilit ja valaistus tuo kaiken sellun esiin.
167cm/57kg
Tota noin. 170/75 on farkkukoko 28/M. 5 kiloa enemmän ja jäätävä läski?
En mistään löydä tarpeeksi isoja vaatteita. Farkut on aivan painajaista! MITKÄÄN housut eivät mene lantion yli, joudun vaa käyttää jeggingsejä.