Mies huutelee väliin, kun puhun puhelimessa.
Siis ei helkkari ku vetuttaa. Joka saakelin kerta sama juttu! Kun puhun puhelimessa, mies kuuntelee/kuulee mitä sanon ja huutaa kommentteja niin, että puhelimen toisessa päässä oleva henkilö kuulee.
Esimerkiksi jos sanon "voi kuinka kamalaa" niin mies saattaa huutaa "mikä muka on kamalaa, lopeta toi turhasta valittaminen!".
Tai jos vaikka sanon puhelimessa "olisi kiva nähdä" niin mies saattaa huutaa, että "v*ttu mä en ainakaan halua nähdä ketään".
Hävettää ja vetuttaa ja nyt taas riidellään tästä, kun sanoin että pitää turpansa kiinni eikä puutu mun asioihin.
Kommentit (50)
Mua rupes naurattaan tämä aloitus, sun mies on huumorimiehiä ja sais tosi hyvän sketsin esim. Elina Knihtilä esittäis sua ja Tommi Korpela miestäsi. Sillain ihmebantu tyylisesti😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis että miehesi kuulee puhelusi, koska et siirry toiseen huoneeseen juttelemaan puhelimessa olevan henkilön kanssa.
Kyllä toisen ihmisen puhelu häiritsee jopa kotona, muuta voivat katsella telkkua, tehdä töitä netissä, ja jos joku siinä samassa tilassa höpöttelee puhelimeen, niin kyllä se ärsyttää.
Miksi puhut niin lähellä miestäsi, että hän kuulee puhelusi?
En mitenkään tarkoituksella puhu "lähellä miestäni", mutta jos esimerkiksi teen samalla ruokaa ja puhun puhelimessa tai tyhjennän tiskejä / ostoksia / pyyhin pöytiä ja tasoja niin ei tule mieleen lähteä "piiloon" puhumaan.
Pitäähän minun pystyä normaalisti elää arkea omassa kodissani.
Eikä mieskään mihinkään makuuhuoneeseen mene puhumaan työpuheluita. Ihan sohvalta käsin hoitaa ne, vaikka olisin ihan vieressä.
Ap
Ihanan antifeminististä. Kotihengetär työssään.
Jos tämä ei ole provo, laitapa mies seuraavalla kerralla sutimaan niitä tasoja ja kiillottamaan hopeita kun sinä löhöät sohvalla kalja kourassa.
Tää on niin söpöä kun sukupuoliroolit paljastuu ihan vaan näin viattoman keskustelun ohessa. Joko ap on aito tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Mene vessaan puhumaan
Ap:n mies seuraa jopa vessaan ja koputtelee oveen kysyen mitä sinä siellä teet.
Vierailija kirjoitti:
Mua rupes naurattaan tämä aloitus, sun mies on huumorimiehiä ja sais tosi hyvän sketsin esim. Elina Knihtilä esittäis sua ja Tommi Korpela miestäsi. Sillain ihmebantu tyylisesti😅
No kyllä itseäkin naurattaa tämä juttu, jos koittaa katsella ulkopuolisen silmin. 😄 Tällä hetkellä vaan ärsyttää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten kaksiossa voi kuulla toisen puhelun, jos toinen menee makuuhuoneeseen ja sulkee oven?
Ap:n mies menee makuuhuoneeseen, sulkee oven ja koputtelee oveen kysyen mitä sinä siellä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis että miehesi kuulee puhelusi, koska et siirry toiseen huoneeseen juttelemaan puhelimessa olevan henkilön kanssa.
Kyllä toisen ihmisen puhelu häiritsee jopa kotona, muuta voivat katsella telkkua, tehdä töitä netissä, ja jos joku siinä samassa tilassa höpöttelee puhelimeen, niin kyllä se ärsyttää.
Miksi puhut niin lähellä miestäsi, että hän kuulee puhelusi?
En mitenkään tarkoituksella puhu "lähellä miestäni", mutta jos esimerkiksi teen samalla ruokaa ja puhun puhelimessa tai tyhjennän tiskejä / ostoksia / pyyhin pöytiä ja tasoja niin ei tule mieleen lähteä "piiloon" puhumaan.
Pitäähän minun pystyä normaalisti elää arkea omassa kodissani.
Eikä mieskään mihinkään makuuhuoneeseen mene puhumaan työpuheluita. Ihan sohvalta käsin hoitaa ne, vaikka olisin ihan vieressä.
Ap
Ihanan antifeminististä. Kotihengetär työssään.
Jos tämä ei ole provo, laitapa mies seuraavalla kerralla sutimaan niitä tasoja ja kiillottamaan hopeita kun sinä löhöät sohvalla kalja kourassa.Tää on niin söpöä kun sukupuoliroolit paljastuu ihan vaan näin viattoman keskustelun ohessa. Joko ap on aito tai sitten ei.
Juu, ei mua haittaa myöntää, että teen suurimman osan kotitöistä. Olen parempi laittamaan ruokaa ja yleensä siivotessa kuuntelen musiikkia tai äänikirjaa, joten ei haittaa tehdä kotitöitä. Ihan omasta tahdosta teen eikä mies koskaan ole pyytänyt tekemään kotihommia. 😊
Ja meillä on sellainen työnjako, että mies aamulla täyttää esim. Tiskikoneen, koska menee myöhemmin töihin ja minä tyhjennän illalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole riittävästi virikkeitä. Anna sille purulelu tai ruokakippo, heittele palloa noudettavaksi.
Apn mies lukkiutuu makuuhuoneeseen ja huutaa siellä purulelu nyrkissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllä itse yrittäjänä puhuu puhelimessa monta kertaa illan aikana. Eikä mulle ole tullut mieleenkään huutaa mitään välikommentteja hänen puheluihinsa.
Ap
Jos hän ei puhu mitään bisnespuheluja, niin huutele ihmeessä samalla lailla hänen puheluidensa taustalla. On kumma jos ei mene nopeasti jakeluun miten noloa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa selviämään mistä tämän palstan miesviha johtuu. av-mammat pariutuvat kehitysvammaisten kanssa ja luuleva että se oma apina edustaa kaikkia miehiä
Pikemminkin he pariutuvat lapatossujen kanssa ja perse kutiaa saada kunnollista kuusikanttista musliminmulkkua ja siinä samalla alistua miehelle joka tietää missä naisen paikka on.
Kuten äitisi teki aikoinaan?
Eroa, se auttaa asiaan. Riitely ei muuta ainuttakaan miestä.