Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huutelee väliin, kun puhun puhelimessa.

Vierailija
16.10.2019 |

Siis ei helkkari ku vetuttaa. Joka saakelin kerta sama juttu! Kun puhun puhelimessa, mies kuuntelee/kuulee mitä sanon ja huutaa kommentteja niin, että puhelimen toisessa päässä oleva henkilö kuulee.

Esimerkiksi jos sanon "voi kuinka kamalaa" niin mies saattaa huutaa "mikä muka on kamalaa, lopeta toi turhasta valittaminen!".

Tai jos vaikka sanon puhelimessa "olisi kiva nähdä" niin mies saattaa huutaa, että "v*ttu mä en ainakaan halua nähdä ketään".

Hävettää ja vetuttaa ja nyt taas riidellään tästä, kun sanoin että pitää turpansa kiinni eikä puutu mun asioihin.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies seuraa jopa vessaan ja koputtelee oveen kysyen mitä sinä siellä teet. 

Vierailija
22/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^^ Vai parvekkeelle puhumaan, hah. 

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano puhelimeen, että Pertsa taas huutelee omiaa, sillä on niitä potenssiongelmia ja se yrittää kompensoida olematonta seisokkia ilkeilyllä.

Vierailija
24/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^^^ Vai parvekkeelle puhumaan, hah. 

???

Asunnossa ei ole parveketta tai jos on niin kerrostalokyttääjä naapurista kuuntelee puhelun ja mitäs siitä seuraa.  

Vierailija
25/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole riittävästi virikkeitä. Anna sille purulelu tai ruokakippo, heittele palloa noudettavaksi.

Vierailija
26/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 Älä ylidramatisoi pikkuasioita.

2 älä tee sopimuksia miehesi puolesta ketä hän haluaa tavata.

3 älä anna puhelimessa ymmärtää, että ymmärrät antaa, esim. ostat netin kautta jotakin.

4 jos olet vittumaisella tuulella tai olet sitä aina miestäsi kohtaan, älä puhelimessa vaihda ai kun kivaa kun soitit linjalle, sillä se vaikuttaa suonranaiselta vittuilulta miestäsi kohtaan.

5 kuuntele joskus miestäsi ja kysy mikä hommassa eniten mättää.

En koskaan sovi miehen puolesta, ketä tavataan. Esimerkiksi tänään puhuin siskoni kanssa puhelimessa ja sanoin, että olisi mukava nähdä (asumme eri paikkakunnilla), johon mies huusi tuon kommentin. Siis näkisin itse, yksin siskoani. Mies ei mitenkään liity tapaamiseen. Eikä meillä ole lapsia / lemmikeitä / mitään, mikä jäisi miehen vastuulle kun tapaan siskoani.

Eikä tässä ole kyse siitä, että olisin puhelimessa erilainen kuin miestäni kohtaan. Hän ei vaan pysty olemaan kommentoimatta omien sanojensa mukaan.

Ja joo en tiedä miksi siedän tätä. Kai jokaisessa omat virheensä on, minussakin. Ärsyttää vaan taas kovin.

Ap

Vierailija
27/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun puhelimessa miestäni lukuunottamatta noin pari kertaa vuodessa. Oikeasti. Ei ole ystäviä eikä oikeastaan yhteyttäpitäviä sukulaisia jne. Mieheni tekee vähän samaa että puuskahtelee sivusta ja ottaa kantaa johonkin tai muljauttelee silmiään. Hänen puheluitaan en ole ikinä häirinnyt. 

En tiedä mistä on kyse.

No juu. En itsekään puhu puhelimessa kuin ehkä kerran viikossa ja sekin näyttää olevan liikaa. Ja just tuo tuhahtelu ja silmien pyörittely.

Mies kyllä itse yrittäjänä puhuu puhelimessa monta kertaa illan aikana. Eikä mulle ole tullut mieleenkään huutaa mitään välikommentteja hänen puheluihinsa.

Ap

Vierailija
28/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituista. Kuka edes kuuntelee toisen puheluita? Nehän on yksityisiä asioita.

Onko miehelläsi joku neurologinen ongelma, jos "ei pysty olemaan huutelematta"? Touretten syndrooma? ADD? ADHD?

Ei kuulosta normaalilta.

Vierailija
29/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka valitsi tämän miehen sinulle? Niinpä.

Ihan itse kuule valitsin, koska hänessä on paljon hyvää. Turha väittää, että yksikään ihminen olisi täydellinen. Ja saa kai sitä oma puoliso joskus v*tuttaakin?

Ei se v*tutus poista rakkautta.

Ap

Vierailija
30/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusantekoahan tuo on. En ymmärrä, miksi siedät sitä. Jos mies ei lopeta sun kiusaamista vaikka pyydät, niin älä hyvä ihminen jää potkittavaksi, vaan lähde. 

Vierailija
31/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun puhelimessa miestäni lukuunottamatta noin pari kertaa vuodessa. Oikeasti. Ei ole ystäviä eikä oikeastaan yhteyttäpitäviä sukulaisia jne. Mieheni tekee vähän samaa että puuskahtelee sivusta ja ottaa kantaa johonkin tai muljauttelee silmiään. Hänen puheluitaan en ole ikinä häirinnyt. 

En tiedä mistä on kyse.

No juu. En itsekään puhu puhelimessa kuin ehkä kerran viikossa ja sekin näyttää olevan liikaa. Ja just tuo tuhahtelu ja silmien pyörittely.

Mies kyllä itse yrittäjänä puhuu puhelimessa monta kertaa illan aikana. Eikä mulle ole tullut mieleenkään huutaa mitään välikommentteja hänen puheluihinsa.

Ap

:D Hassu ajatus.

Kokeilepa seuraavalla kerralla. Kun mies sanoo asiakkaalle hinnan, huuda taustalta "ja se ei sitten sisällä mitään seksipalveluja, heehe heehe"

Tai kun hän sopii tapaamisesta asiakkaan kanssa, huuda "en minä ainakaan halua tavata ketään!!" 

Jos tästä tulee sanomista, lupaa lopettaa heti kun hän lopettaa sinun puheluidesi häirinnän. 

Vierailija
32/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vessaan puhumaan

Vierailija
33/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika omituista. Kuka edes kuuntelee toisen puheluita? Nehän on yksityisiä asioita.

Onko miehelläsi joku neurologinen ongelma, jos "ei pysty olemaan huutelematta"? Touretten syndrooma? ADD? ADHD?

Ei kuulosta normaalilta.

No meillä on aika pieni asunto (kaksio), joten täällä kyllä pakosti kuulee toisen puheen. Ei siis kuule, mitä esim. Siskoni puhuu puhelimessa minulle, mutta kuulee minun vastaukseni ja kommentoi niitä.

On muutenkin sellainen, että kommentoi elokuvia, ohjelmia yms,vaikka katsoisi niitä yksin.

Ap

Vierailija
34/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis että miehesi kuulee puhelusi, koska et siirry toiseen huoneeseen juttelemaan puhelimessa olevan henkilön kanssa.

Kyllä toisen ihmisen puhelu häiritsee jopa kotona, muuta voivat katsella telkkua, tehdä töitä netissä, ja jos joku siinä samassa tilassa höpöttelee puhelimeen, niin kyllä se ärsyttää.

Miksi puhut niin lähellä miestäsi, että hän kuulee puhelusi?

Vierailija
35/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myös miehen joka tekee tuota vaimolleen. Ei tosin mitään ilkeitä huutele, mutta jostain syystä haluaa "osallistua." Joskus myös mekastaa ja kolistelee juuri silloin, kun vaimo yrittää puhua puhelimessa.

Vierailija
36/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaksiossa voi kuulla toisen puhelun, jos toinen menee makuuhuoneeseen ja sulkee oven?

Vierailija
37/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä on kyse.

Ap

Kokeilepa seuraavalla kerralla. Kun mies sanoo asiakkaalle hinnan, huuda taustalta "ja se ei sitten sisällä mitään seksipalveluja, heehe heehe"

Tai kun hän sopii tapaamisesta asiakkaan kanssa, huuda "en minä ainakaan halua tavata ketään!!" 

Jos tästä tulee sanomista, lupaa lopettaa heti kun hän lopettaa sinun puheluidesi häirinnän. 

Hah. Hauska idea. En tosin halua nolata miestä asiakkaiden/työntekijöiden kuullen. :D

Mutta ehkä voisin testata, kun hän puhuu äitinsä kanssa :D

Ap

Vierailija
38/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheata. Tulee mieleen läheisriippuvainen ex-mies vuosien takaa. Jos puhuin vaikka siskon kanssa puhelimessa, hän aikuinen mies 45-vuotias huuteli kuin pikkupenska: Kuka siellä o? Kuka sulle soittaa? Kuka, mitä, miksi, minne, ootsä menossa jonnekkin...jne.

( Tämä nyt ei kuulu tähän mutta pakko avautua: Hän piti kirjaa menkoistani. Silloin " sain mennä" vaikka yökylään ystävän luokse. Eihän silloin voinut...

Herrä isä, miten nuija olin. )

Aloittaja, pidä ihan oikeasti puhuttelu miehellesi.

Vierailija
39/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis että miehesi kuulee puhelusi, koska et siirry toiseen huoneeseen juttelemaan puhelimessa olevan henkilön kanssa.

Kyllä toisen ihmisen puhelu häiritsee jopa kotona, muuta voivat katsella telkkua, tehdä töitä netissä, ja jos joku siinä samassa tilassa höpöttelee puhelimeen, niin kyllä se ärsyttää.

Miksi puhut niin lähellä miestäsi, että hän kuulee puhelusi?

En mitenkään tarkoituksella puhu "lähellä miestäni", mutta jos esimerkiksi teen samalla ruokaa ja puhun puhelimessa tai tyhjennän tiskejä / ostoksia / pyyhin pöytiä ja tasoja niin ei tule mieleen lähteä "piiloon" puhumaan.

Pitäähän minun pystyä normaalisti elää arkea omassa kodissani.

Eikä mieskään mihinkään makuuhuoneeseen mene puhumaan työpuheluita. Ihan sohvalta käsin hoitaa ne, vaikka olisin ihan vieressä.

Ap

Vierailija
40/50 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä on kyse.

Ap

Hah. Hauska idea. En tosin halua nolata miestä asiakkaiden/työntekijöiden kuullen. :D

Ap

Tuota... miksi et? Hän kuitenkin nolaa sinut ystäviesi ja sukulaistesi kuullen.

Tästä tulee mieleen se ketju, missä todettiin, että parisuhde antaa miehelle (terveyttä, onnellisuutta, pitkää ikää) ja ottaa naiselta. Miksi hän katsoo voivansa tehdä juuri niitä samoja asioita, mitä sinä et katso voivasi tehdä hänelle? Case in point, tämän vuoksi miehillä on suhteessa paremmat oltavat kuin naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän