Mies huutelee väliin, kun puhun puhelimessa.
Siis ei helkkari ku vetuttaa. Joka saakelin kerta sama juttu! Kun puhun puhelimessa, mies kuuntelee/kuulee mitä sanon ja huutaa kommentteja niin, että puhelimen toisessa päässä oleva henkilö kuulee.
Esimerkiksi jos sanon "voi kuinka kamalaa" niin mies saattaa huutaa "mikä muka on kamalaa, lopeta toi turhasta valittaminen!".
Tai jos vaikka sanon puhelimessa "olisi kiva nähdä" niin mies saattaa huutaa, että "v*ttu mä en ainakaan halua nähdä ketään".
Hävettää ja vetuttaa ja nyt taas riidellään tästä, kun sanoin että pitää turpansa kiinni eikä puutu mun asioihin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
^^^ Vai parvekkeelle puhumaan, hah.
???
Sano puhelimeen, että Pertsa taas huutelee omiaa, sillä on niitä potenssiongelmia ja se yrittää kompensoida olematonta seisokkia ilkeilyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^^ Vai parvekkeelle puhumaan, hah.
???
Asunnossa ei ole parveketta tai jos on niin kerrostalokyttääjä naapurista kuuntelee puhelun ja mitäs siitä seuraa.
Miehellä ei ole riittävästi virikkeitä. Anna sille purulelu tai ruokakippo, heittele palloa noudettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
1 Älä ylidramatisoi pikkuasioita.
2 älä tee sopimuksia miehesi puolesta ketä hän haluaa tavata.
3 älä anna puhelimessa ymmärtää, että ymmärrät antaa, esim. ostat netin kautta jotakin.
4 jos olet vittumaisella tuulella tai olet sitä aina miestäsi kohtaan, älä puhelimessa vaihda ai kun kivaa kun soitit linjalle, sillä se vaikuttaa suonranaiselta vittuilulta miestäsi kohtaan.
5 kuuntele joskus miestäsi ja kysy mikä hommassa eniten mättää.
En koskaan sovi miehen puolesta, ketä tavataan. Esimerkiksi tänään puhuin siskoni kanssa puhelimessa ja sanoin, että olisi mukava nähdä (asumme eri paikkakunnilla), johon mies huusi tuon kommentin. Siis näkisin itse, yksin siskoani. Mies ei mitenkään liity tapaamiseen. Eikä meillä ole lapsia / lemmikeitä / mitään, mikä jäisi miehen vastuulle kun tapaan siskoani.
Eikä tässä ole kyse siitä, että olisin puhelimessa erilainen kuin miestäni kohtaan. Hän ei vaan pysty olemaan kommentoimatta omien sanojensa mukaan.
Ja joo en tiedä miksi siedän tätä. Kai jokaisessa omat virheensä on, minussakin. Ärsyttää vaan taas kovin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Puhun puhelimessa miestäni lukuunottamatta noin pari kertaa vuodessa. Oikeasti. Ei ole ystäviä eikä oikeastaan yhteyttäpitäviä sukulaisia jne. Mieheni tekee vähän samaa että puuskahtelee sivusta ja ottaa kantaa johonkin tai muljauttelee silmiään. Hänen puheluitaan en ole ikinä häirinnyt.
En tiedä mistä on kyse.
No juu. En itsekään puhu puhelimessa kuin ehkä kerran viikossa ja sekin näyttää olevan liikaa. Ja just tuo tuhahtelu ja silmien pyörittely.
Mies kyllä itse yrittäjänä puhuu puhelimessa monta kertaa illan aikana. Eikä mulle ole tullut mieleenkään huutaa mitään välikommentteja hänen puheluihinsa.
Ap
Aika omituista. Kuka edes kuuntelee toisen puheluita? Nehän on yksityisiä asioita.
Onko miehelläsi joku neurologinen ongelma, jos "ei pysty olemaan huutelematta"? Touretten syndrooma? ADD? ADHD?
Ei kuulosta normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka valitsi tämän miehen sinulle? Niinpä.
Ihan itse kuule valitsin, koska hänessä on paljon hyvää. Turha väittää, että yksikään ihminen olisi täydellinen. Ja saa kai sitä oma puoliso joskus v*tuttaakin?
Ei se v*tutus poista rakkautta.
Ap
Kiusantekoahan tuo on. En ymmärrä, miksi siedät sitä. Jos mies ei lopeta sun kiusaamista vaikka pyydät, niin älä hyvä ihminen jää potkittavaksi, vaan lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun puhelimessa miestäni lukuunottamatta noin pari kertaa vuodessa. Oikeasti. Ei ole ystäviä eikä oikeastaan yhteyttäpitäviä sukulaisia jne. Mieheni tekee vähän samaa että puuskahtelee sivusta ja ottaa kantaa johonkin tai muljauttelee silmiään. Hänen puheluitaan en ole ikinä häirinnyt.
En tiedä mistä on kyse.
No juu. En itsekään puhu puhelimessa kuin ehkä kerran viikossa ja sekin näyttää olevan liikaa. Ja just tuo tuhahtelu ja silmien pyörittely.
Mies kyllä itse yrittäjänä puhuu puhelimessa monta kertaa illan aikana. Eikä mulle ole tullut mieleenkään huutaa mitään välikommentteja hänen puheluihinsa.
Ap
:D Hassu ajatus.
Kokeilepa seuraavalla kerralla. Kun mies sanoo asiakkaalle hinnan, huuda taustalta "ja se ei sitten sisällä mitään seksipalveluja, heehe heehe"
Tai kun hän sopii tapaamisesta asiakkaan kanssa, huuda "en minä ainakaan halua tavata ketään!!"
Jos tästä tulee sanomista, lupaa lopettaa heti kun hän lopettaa sinun puheluidesi häirinnän.
Vierailija kirjoitti:
Aika omituista. Kuka edes kuuntelee toisen puheluita? Nehän on yksityisiä asioita.
Onko miehelläsi joku neurologinen ongelma, jos "ei pysty olemaan huutelematta"? Touretten syndrooma? ADD? ADHD?
Ei kuulosta normaalilta.
No meillä on aika pieni asunto (kaksio), joten täällä kyllä pakosti kuulee toisen puheen. Ei siis kuule, mitä esim. Siskoni puhuu puhelimessa minulle, mutta kuulee minun vastaukseni ja kommentoi niitä.
On muutenkin sellainen, että kommentoi elokuvia, ohjelmia yms,vaikka katsoisi niitä yksin.
Ap
Haluat siis että miehesi kuulee puhelusi, koska et siirry toiseen huoneeseen juttelemaan puhelimessa olevan henkilön kanssa.
Kyllä toisen ihmisen puhelu häiritsee jopa kotona, muuta voivat katsella telkkua, tehdä töitä netissä, ja jos joku siinä samassa tilassa höpöttelee puhelimeen, niin kyllä se ärsyttää.
Miksi puhut niin lähellä miestäsi, että hän kuulee puhelusi?
Tunnen myös miehen joka tekee tuota vaimolleen. Ei tosin mitään ilkeitä huutele, mutta jostain syystä haluaa "osallistua." Joskus myös mekastaa ja kolistelee juuri silloin, kun vaimo yrittää puhua puhelimessa.
Miten kaksiossa voi kuulla toisen puhelun, jos toinen menee makuuhuoneeseen ja sulkee oven?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä on kyse.
Ap
Kokeilepa seuraavalla kerralla. Kun mies sanoo asiakkaalle hinnan, huuda taustalta "ja se ei sitten sisällä mitään seksipalveluja, heehe heehe"
Tai kun hän sopii tapaamisesta asiakkaan kanssa, huuda "en minä ainakaan halua tavata ketään!!"
Jos tästä tulee sanomista, lupaa lopettaa heti kun hän lopettaa sinun puheluidesi häirinnän.
Hah. Hauska idea. En tosin halua nolata miestä asiakkaiden/työntekijöiden kuullen. :D
Mutta ehkä voisin testata, kun hän puhuu äitinsä kanssa :D
Ap
Kauheata. Tulee mieleen läheisriippuvainen ex-mies vuosien takaa. Jos puhuin vaikka siskon kanssa puhelimessa, hän aikuinen mies 45-vuotias huuteli kuin pikkupenska: Kuka siellä o? Kuka sulle soittaa? Kuka, mitä, miksi, minne, ootsä menossa jonnekkin...jne.
( Tämä nyt ei kuulu tähän mutta pakko avautua: Hän piti kirjaa menkoistani. Silloin " sain mennä" vaikka yökylään ystävän luokse. Eihän silloin voinut...
Herrä isä, miten nuija olin. )
Aloittaja, pidä ihan oikeasti puhuttelu miehellesi.
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis että miehesi kuulee puhelusi, koska et siirry toiseen huoneeseen juttelemaan puhelimessa olevan henkilön kanssa.
Kyllä toisen ihmisen puhelu häiritsee jopa kotona, muuta voivat katsella telkkua, tehdä töitä netissä, ja jos joku siinä samassa tilassa höpöttelee puhelimeen, niin kyllä se ärsyttää.
Miksi puhut niin lähellä miestäsi, että hän kuulee puhelusi?
En mitenkään tarkoituksella puhu "lähellä miestäni", mutta jos esimerkiksi teen samalla ruokaa ja puhun puhelimessa tai tyhjennän tiskejä / ostoksia / pyyhin pöytiä ja tasoja niin ei tule mieleen lähteä "piiloon" puhumaan.
Pitäähän minun pystyä normaalisti elää arkea omassa kodissani.
Eikä mieskään mihinkään makuuhuoneeseen mene puhumaan työpuheluita. Ihan sohvalta käsin hoitaa ne, vaikka olisin ihan vieressä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä on kyse.
Ap
Hah. Hauska idea. En tosin halua nolata miestä asiakkaiden/työntekijöiden kuullen. :D
Ap
Tuota... miksi et? Hän kuitenkin nolaa sinut ystäviesi ja sukulaistesi kuullen.
Tästä tulee mieleen se ketju, missä todettiin, että parisuhde antaa miehelle (terveyttä, onnellisuutta, pitkää ikää) ja ottaa naiselta. Miksi hän katsoo voivansa tehdä juuri niitä samoja asioita, mitä sinä et katso voivasi tehdä hänelle? Case in point, tämän vuoksi miehillä on suhteessa paremmat oltavat kuin naisilla.
Ap:n mies seuraa jopa vessaan ja koputtelee oveen kysyen mitä sinä siellä teet.