Lopetan naudanlihan syönnin sitten kun katukuvasta häviää isoja koiria taluttavat ihmiset
Koirankusettajien määrä tuntuu vain kasvavan, ja erityisesti isojen koirien.
Vegaanikoiria?
Kommentit (24)
Mestarilta kirjoitti:
Vertaat itseäsi koiraan,asia selvä 😂
Ei meilläkään ostettu koirille kaupanruokia,keitettiin esim;järvikalaa.
Ei lihaa ollu kuin Jouluna ihmisilläkään.
Mistä nämä nautahullut ovat saaneet päähänsä että taloissa syötiin 70-80 luvuilla pelkkää lihaa
Meillä syötiin 60-70- ja 80-luvulla melkein pelkästään naudanlihaa joskus harvemmin porsaanlihaa. Ei koskaan mitään muuta.
Ennen liha oli vielä hyvälaatuista, moneen vuoteen en ole enää moista roskaa suostunut syömään, en maun enkä eettisyyden vuosi.
Ap ja muut sitten ainakin niin kauan on lihansyöjiä kun mä elän.
Tulee aina oleen vähintään yks isohko koira ja todellakin syö hyvälaatusta lihaa. Joko kaupasta nautaa tai sitten hevosta tai peuraa. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Koiranruokaan jauhetaan ne osat mitkå jää ihmisen ruuasta yli. Eli lihat ihmisille. Myllyyn menee turvat, pää, jalat, sorkat, nokat, suolisto, keuhkot yms.
Luuletko että isojen koirien omistajilla on varaa ostaa koiralle 2kg täyslihoja päivässä?
Mä ainakin syön ihan h..vetin halpaa ja koirat tosiaan syö "kunnon" lihaa joka pvä. Ei sentään kahta kiloa, mutta kilon verran. Mut en mä sitten matkaile enkä mitään muutakaan. Enkä vaihtaisi elämääni mihkään.
Jep. Pitäisi aloittaa oikeasta päästä, eli poistetaan harrastukset jotka vaativat lihaa, kuten nyt koirat kissat (paitsi ne jotka syövät ulkona "riistaa"jne. Sitten vasta aletaan miettimään mitä ihmisten pitäisi syödä