Meneekö joillakin naisilla karvat napaan saakka??
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dfad051f-80c4-4903-958e-5014839c39fe
Tuon kuvan perusteella luulin että siinä on mies!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ei v-ttu! Mitä nappeja se on vetänyt?
Vielä sen verran, että onko toi tyypillinen feministikarvoitus?
Ei ihme, että tuollaiset neanderthalilaiset kääntyy feministeiksi. Miesrintamalla flaksi on tuollaisella turkiksella tasan nolla.
Tuo on kyllä niin miehen muotoinen alaruumis, että ihmettelen jos on nainen!
Mutta karvoja kyllä kasvaa naisillakin. Minulla olisi erittäin tuuheaa turkkia niin reisien puolella (bikinirajan ulkopuolella) kuin varsinaisesta kolmiosta ylöspäinkin napaan asti, jos en mitään tekisi. Eikä ole mitään sairautta todettu, äidilläni vastaava karvankasvu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on noin paljon karvoitusta, niin kyllä hänet lähetetään jatkotutkimuksiin. Ja transsukupuoliset saavat hormonilääkityksen miestyyppisen karvan poistamiseksi.
Eikä lähetetä jos ei ole mitään terveysongelmia. Jotkut vain on karvaisia ilman mitään poikkeavia arvoja tai vaivoja.
Se pitää kuitenkin varmistaa, ettei niitä poikkeavia arvoja ole. Pakoteta ei tietenkään, ellei nainen itse halua.
Ei naiset tahdo saada millään hoitoa vaikka olisi oikeaakin vaivaa ja tuskaa saatika tuollaiseen lääkäreiden silmiin lähinnä hömpälle näyttävälle pyynnölle. Hyvä kun suostutaan valvomaan edes niitä diagnosoituja sairauksia.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…
Hirsutismista linkki.
Oletteko te provoja vai sokeita? Aivan selvästi tuo on naisen vartalo. Näkyy lantion kaari ja hoikka vyötärö ja kaikki.
Hyvänen aika näitä kommentteja. Kyseessähän selkeästi biologiseksi naiseksi syntynyt henkilö, joka on käyttänyt testosteronia. Todennäköisimmin kuvan henkilö on siis transmies. Kyllä se lantiokin vähän kaventuu, kun rasva lähtee siitä.
Ei mene napaan, mutta iän myötä on sivusuunassa levinnyt jo lähes reisien ulkosyrjälle,
Kyllä mulla ainaki kasvaa napaan asti sellaista hentoista läpinäkyvää karvaa. No big deal.
Näyttää aika paljon ex:än kropalta, hänen äitinsä oli italialainen ja karvoitus oli runsasta. Ei haitannut minua koskaan.
Päivänselvä miehen vartalo, jota korjailtu muistuttamaan naista. Kyllä nyt aidon p...un tehdystä erottaa, kuvassakin. Lantion malli on niin selvästi miehen, olematon kaari tulee tässä lähinnä asennosta. Karvoituksen tyyppikin hyvin miesmäinen.
Varmasti omalla tavallaan kaunis ja makunsa kullakin, mutta ei tällä naisen vartalon kanssa paljoa tekemistä ole.
Herkku vatsa, propsia ja rispektiä uskomattoman runsas satsi niille jotka uskaltavat olla nylkemättä mahojaan
Vaimolla alkaa karvamatto takapuolesta ja jatkuu mahaan asti. Semmoinen majavankarvamatto. Tuoksu on sanoinkuvaamaton.
Juu ei todellakaan ole normaalia tuollainen karvoitus naisella. Mä olen nähnyt PALJON alastomia naisia, eikä kenelläkään ole tuollaista vanaa napaan asti, ellei ole ulkomaalainen.
Toisaalta nykyään eletään niin epäterveellisesti, että esim. hormonihäiriöiden takia moinen voisi olla yleistymässä. En ymmärrä miksi feministisiin juttuihin täytyy aina liittää joku ääriesimerkki kehosta.
Mies tuo on ollut alunperin. Kapea lantio, eikä naisilla ole tuollaista ammottavaa napaa ja sen ympärystä.