Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö joillakin naisilla karvat napaan saakka??

Vierailija
16.10.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dfad051f-80c4-4903-958e-5014839c39fe
Tuon kuvan perusteella luulin että siinä on mies!

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo on ollut alunperin. Kapea lantio, eikä naisilla ole tuollaista ammottavaa napaa ja sen ympärystä.

Vierailija
42/69 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v-ttu! Mitä nappeja se on vetänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei v-ttu! Mitä nappeja se on vetänyt?

Vielä sen verran, että onko toi tyypillinen feministikarvoitus?

Ei ihme, että tuollaiset neanderthalilaiset kääntyy feministeiksi. Miesrintamalla flaksi on tuollaisella turkiksella tasan nolla.

Vierailija
44/69 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin miehen muotoinen alaruumis, että ihmettelen jos on nainen!

Mutta karvoja kyllä kasvaa naisillakin. Minulla olisi erittäin tuuheaa turkkia niin reisien puolella (bikinirajan ulkopuolella) kuin varsinaisesta kolmiosta ylöspäinkin napaan asti, jos en mitään tekisi. Eikä ole mitään sairautta todettu, äidilläni vastaava karvankasvu.

Vierailija
45/69 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kuva transnaisesta. 

Vierailija
46/69 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on noin paljon karvoitusta, niin kyllä hänet lähetetään jatkotutkimuksiin. Ja transsukupuoliset saavat hormonilääkityksen miestyyppisen karvan poistamiseksi.

Eikä lähetetä jos ei ole mitään terveysongelmia. Jotkut vain on karvaisia ilman mitään poikkeavia  arvoja tai vaivoja.

Se pitää kuitenkin varmistaa, ettei niitä poikkeavia arvoja ole. Pakoteta ei tietenkään, ellei nainen itse halua.

Ei naiset tahdo saada millään hoitoa vaikka olisi oikeaakin vaivaa ja tuskaa saatika tuollaiseen lääkäreiden silmiin lähinnä hömpälle näyttävälle pyynnölle. Hyvä kun suostutaan valvomaan edes niitä diagnosoituja sairauksia.

Vierailija
47/69 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/69 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on aivan saletisti sukupuoltaan korjauttaneen vagina.

Vierailija
49/69 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te provoja vai sokeita? Aivan selvästi tuo on naisen vartalo. Näkyy lantion kaari ja hoikka vyötärö ja kaikki.

Vierailija
50/69 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla nainen.

Vierailija
51/69 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika näitä kommentteja. Kyseessähän selkeästi biologiseksi naiseksi syntynyt henkilö, joka on käyttänyt testosteronia. Todennäköisimmin kuvan henkilö on siis transmies. Kyllä se lantiokin vähän kaventuu, kun rasva lähtee siitä.

Vierailija
52/69 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene napaan, mutta iän myötä on sivusuunassa levinnyt jo lähes reisien ulkosyrjälle,

Vierailija
53/69 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainaki kasvaa napaan asti sellaista hentoista läpinäkyvää karvaa. No big deal.

Vierailija
54/69 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää aika paljon ex:än kropalta, hänen äitinsä oli italialainen ja karvoitus oli runsasta. Ei haitannut minua koskaan.

Vierailija
55/69 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvä miehen vartalo, jota korjailtu muistuttamaan naista. Kyllä nyt aidon p...un tehdystä erottaa, kuvassakin. Lantion malli on niin selvästi miehen, olematon kaari tulee tässä lähinnä asennosta. Karvoituksen tyyppikin hyvin miesmäinen.

Varmasti omalla tavallaan kaunis ja makunsa kullakin, mutta ei tällä naisen vartalon kanssa paljoa tekemistä ole.

Vierailija
56/69 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkku vatsa, propsia ja rispektiä uskomattoman runsas satsi niille  jotka uskaltavat olla nylkemättä mahojaan

Vierailija
57/69 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla karvoja ihan joka puolella kehoa. Myös varpaissa. 

Vierailija
58/69 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla alkaa karvamatto takapuolesta ja jatkuu mahaan asti. Semmoinen majavankarvamatto. Tuoksu on sanoinkuvaamaton.

Vierailija
59/69 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei todellakaan ole normaalia tuollainen karvoitus naisella. Mä olen nähnyt PALJON alastomia naisia, eikä kenelläkään ole tuollaista vanaa napaan asti, ellei ole ulkomaalainen.

Toisaalta nykyään eletään niin epäterveellisesti, että esim. hormonihäiriöiden takia moinen voisi olla yleistymässä. En ymmärrä miksi feministisiin juttuihin täytyy aina liittää joku ääriesimerkki kehosta.

Vierailija
60/69 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee.