Liian lyhyt puolisoksi
Maailma tuntuu olevan pitkien ihmisten. Etenkin parinmuodostuksessa lyhyet miehet kokevat pituutensa ongelmaksi. Joni Säilä, 31, ja Samu Nikki, 42, kertovat, miltä tuntuu olla lyhyt mies.
https://www.hs.fi/elama/art-2000006273930.html
Kommentit (4)
Se tuntuu ihan hirveältä. Kiva lisämauste siinä on, että asiasta on ihan ok vittuilla aina ja kaikkialla ilman mitään lainsuojaa tai pahennusta. Ikävimmin laukoja saa vaan naurua ja hyväksyntää.
Sen siitä saa kun on kiinnostunut naisista. Siksi kannattaakin olla homo niinkuin itse olen. Eipä tule kritiikkiä pituudesta kun ei ole ollenkaan akkaa valittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ystävällisesti tiivistää artikkelin keskeisen sisällön. Lisäksi keskustelupalstalla yleensä kuuluu herättää tekstin pohjalta keskustelua eli kertoa omia ajatuksia, kokemuksia yms ja kysellä muilta.
Minä voin tiivistää.
Jutussa yksi mies kertoo, että ei pituutensa takia saa naista, ja on tämän takia pettynyt mm. Tinderiin.
Toinen (lyhyempi) mies taas kertoo, että hänelle ei ole koskaan ollut mitään haittaa pituudestaan, ja naisia on riittänyt jo teini-iästä alkaen.
Voisitko ystävällisesti tiivistää artikkelin keskeisen sisällön. Lisäksi keskustelupalstalla yleensä kuuluu herättää tekstin pohjalta keskustelua eli kertoa omia ajatuksia, kokemuksia yms ja kysellä muilta.