Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on niin moni mies tehnyt pas.kamaisesti että tästä edespäin kun tapaan uusia miehiä

Vierailija
16.10.2019 |

Alan kohdella heitä samalla tavalla kuin minua on kohdeltu. Olen aluksi ihana ja kehun, sitten kun toinen alkaa olla koukussa etäännyn ja alan kylmäksi. Sitten lopulta jätän vastaamatta viesteihin ja puheluihin. Lopulta mies ei kuule minusta enää koskaan.

:)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet löytänyt elämäntavan joka tekee sinut onnelliseksi

Vierailija
2/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Tuo varmaan ratkaisee miesongelmasi ja saat ihanan elämäsi prinssin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut vain luusereita jotka pelkäävät kertoa ettei niitä tunteita sitten tullutkaan.

Lopeta deittailu kokonaan ja tutustu itseesi mitä haluat. Sitten vasta voit löytää itsellesi mätsin kun tiedät mitä haet.

Vierailija
4/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa saattaa muodostua ongelmaksi se, että kukaan ei kiinnostu sinusta. Mutta muilta osin erinomainen suunnitelma. Kerrohan sitten, kuinka toimi.

Vierailija
5/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että sulla on tuollaisia kokemuksia, veikkaan että noita on monilla miehilläkin, esim. minulla. Kyllähän se suoraan sanottuna  vituttaa tulla paskasti kohdelluksi ilman omaa syytä, mutta jotenkin haluan ajatella että sillä kaltoinkohtelijalla on  huono olla.

Vierailija
6/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämän ajattelit tuota peliä pelata?

Vierailija
7/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että laitat jonkun viattoman kärsimään sen takia, että sinua on satutettu.

Sinä taidatkin olla tämän tarinan se roisto.

Vierailija
8/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kohtelen miehiä juuti tuolla tavalla.

En ole mitenkään kauhean onnellinen nainen, mutta eipä kukaan kävele ylitsenikään. Enkä joudu pettymään.

Vierailija
9/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdapa aloituksessa miehen tilalle m.uslimi/tummaihoinen/tp-ha.kija/romani tai mitä vaan, niin huomaat miten viestisi sävy muuttuu. Miksi miehiin kohdistuva seksismi on naisille ok?

Vierailija
10/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin koko deittailun jo yhden satuttavan kokemuksen jälkeen. Ei jaksa inspiroida enää.

Vierailija
11/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Ensin kiedotpikkurillin ympärille, sitten alat kylmäksi ja etäiseksi. Lopulta dissaamista ja syyllistämistä sopivalla miehen itsetunnon vievällä tavalla. Sitten vaihto lennosta uuteen ja sama alusta? Onnea valitsemallasi tiellä. Arvomaailmasi on hieman vinoutunut, eli olet narsku?

Vierailija
12/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

“If you run into an asshole in the morning, you ran into an asshole. If you run into assholes all day, you're the asshole.”

Vierailija
13/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität sitouttaa liian tasokkaita miehiä. Kelpaat niille panoksi, muttet seurusteluun.

Vierailija
14/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa ei tarvitse pelata pelejä. Jos on huonoa kohtelua, ei sovita yhteen alunperinkään.

Vierailija
15/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tapaillut vain Alfoja, joilla on usein pelkät pillunkuvat mielessä. Todennäköisesti olet joutunut haaremin jämäsijoille ja sieltä sinut ongitaan vain harvinaisissa hätätapauksissa.

Ratkaisu on harvinaisen helppo, mutta et kuitenkaan kykene siihen, koska biologia vetää sinua noiden jylhäleukaisten valioyksilöihin päin.

Vierailija
16/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tapaillut vain Alfoja, joilla on usein pelkät pillunkuvat mielessä. Todennäköisesti olet joutunut haaremin jämäsijoille ja sieltä sinut ongitaan vain harvinaisissa hätätapauksissa.

Ratkaisu on harvinaisen helppo, mutta et kuitenkaan kykene siihen, koska biologia vetää sinua noiden jylhäleukaisten valioyksilöihin päin.

100% tämä.

Asia on helppo ratkaista mutta sitten "ei ole kipinöitä" tai "tunnut vain kaverilta" 

ja seuraava panomies kokeiluun..

Vierailija
17/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa siinä käy noin ihan luonnostaan eikä se ole edes enää pelaamista, se on sinun uusi luonne.

Vierailija
18/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvää materiaalia tuohon viereiseen ketjuun jonka otsikko on:"mitä mieltä olet ihmisestä joka ylpeilee sillä että on kusi'pää?"

Vierailija
19/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL, olisipa näin toimivat edes jotain alfoja, mutta ainakin mulla on olleet kilttejä esittäneitä taviksia

Vierailija
20/22 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih hih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi