Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syysloman jälkeen sairauslomaa - lääkäri määräsi seuraavasti
16.10.2019 |
Onko kokemuksia - olen ihan poikki. Siivonnut ja puunannut, talo myynnissä ja näyttöjä 4 tälle viikolle. Oli pakko hakea saikkua- pää hajoaa muuten.
Siis olin syyslomalla viime viikon/ no hain saikkua selän kipeytymisen takia. Lääkäri kirjoittikin että olen estynyt tekemään omaa työtäni mutta kevyempää voin tehdä. No nyt sitten tuuraan pomoani tämän viikon ( tstohommia) ja saan siitä jopa parempaa liksaa. Ei huono -.onko muilla kokemuksia ao.sairauslomasta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En oo kuullut et lyhyessä saikussa joku tekis noin, pidemmässä (B.lausunto työkyvystä) kylläkin hyvin yleistä. Mut hei, kivat sulle :D