Lapseton nainen, voisitko seurustella/muuttaa yhteen miehen kanssa jolla on lapsia?
Millaisilla kriteereillä voisit? Miksi et? Onko kokemusta?
Kommentit (106)
En voisi. Rakastan miestä hyvin paljon ja nautimme yhdessäolosta. Rakkaudesta huolimatta eroamme, koska hänellä on lapsia. Minä haluan lapsia, mutta en halua tuleville lapsilleni uusperhettä. Miehellä on kaksi lasta. Olen käsitellyt asiaa pitkään ja olemme puhuneet paljon. Ajatukseni eivät vain muutu tästä, joten vaihtoehtoja eron lisäksi ei ole. Meillä on ikäeroa myös melko paljon.
Nainen28 kirjoitti:
En voisi. Rakastan miestä hyvin paljon ja nautimme yhdessäolosta. Rakkaudesta huolimatta eroamme, koska hänellä on lapsia. Minä haluan lapsia, mutta en halua tuleville lapsilleni uusperhettä. Miehellä on kaksi lasta. Olen käsitellyt asiaa pitkään ja olemme puhuneet paljon. Ajatukseni eivät vain muutu tästä, joten vaihtoehtoja eron lisäksi ei ole. Meillä on ikäeroa myös melko paljon.
Meillä sama juttu. Rakastan miestä, mutta en vain pysty tähän toisen lapsiperhe-elämän elämiseen :'(. Liikaa muuttujia, liikaa sopeutumista. En voi elää niin että joka toinen viikko ahdistaa ja tuntuu kuin olisin ylimääräinen omassa kodissani.
Uskon, että pystyisin. Ajattelen itsestäni niin, että minulla on todennäköisesti keskimääräistä parempi kyky sitoutua ja välittää itselleni ennen tuntemattomista lapsista. Kiinnyn helposti vieraiden lapsiin niin, että naapurin lapsetkin alkavat tuntua nopeasti "omilta".
Mutta toki siinä on se, että miehen pitää olla hyvä isä, mitään riitaisaa tilannetta en haluaisi, enkä haluaisi suurperheen äitipuoleksi.
En todellakaan. Olen itse vapaaehtoisesti lapseton. Myös puoliso, jolla olisi jo aikuiset lapset on ehdoton no no, sillä heidän kanssaan olisi riski, että kohta kuviossa olisi mukana lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikakansoitus ja ilmastonmuutos ovat Suomen tasolla ihan nollapointteja, meillä on pikkuruinen kansa ja ollaan jo menossa syntyvyyden laskuun muutenkin. Joten lähinnä sitten henkilökohtaiset syyt on jos jotakin.
"Think global, act local" ;). En asu Suomessa, joten Suomen tason pointit ei tässä nyt pointteja olleetkaan.
Okei, no jos asut vaikka Intiassa tai Kiinassa, niin sinne ei kyllä lisää väkeä tarvita kovinkaan kipeästi. Taitaa suurin osa ilmansaasteistakin tulla noista paikoista, missä elintaso on saavuttamassa länsimaita mutta kaikki muu on kaukana jäljessä.
Up.