Jäitkö urakehityksessä jälkeen miespuolisista opiskelukavereista siksi niin pahasti kun arvostat vapaa aikaa
Ei siinä ole mitään pahaa myöntää avoimesti että vapaa-aika merkitsee sinulle paljon
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. Olen sijoittanut kaikki liikenevät varat sen kasvattamiseen. Näillä näkymin olen lopullisesti ulkona pyörästä 45-vuotiaana.
Lottovoitto tulee varmasti.
Yleensä nainen tietää syyn miksi miehet menestyvät: pitkiä työpäiviä, kunnianhimoa hakea vaativampia töitä, lukevat vapaa-ajallakin alan asioista, ovat yksinkertaisesti parempia töissä.jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. Olen sijoittanut kaikki liikenevät varat sen kasvattamiseen. Näillä näkymin olen lopullisesti ulkona pyörästä 45-vuotiaana.
Kaikki sijoitusasunnot tuottavat. En lottoa.
Ei ne miehet mitään pitkiä työpäiviä tee. Naiset tekee. Mutta miehet viettää vapaa-aikaansa golfkentällä tai sählypelissä pomon ja pomonpomon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nainen tietää syyn miksi miehet menestyvät: pitkiä työpäiviä, kunnianhimoa hakea vaativampia töitä, lukevat vapaa-ajallakin alan asioista, ovat yksinkertaisesti parempia töissä.jne
Onnistuu tuo naisillekin, kunhan jättävät perheen perustamisen väliin eivätkä muutenkaan paapo miestä, jos siis ovat parisuhteessa. Miehelle tuo onnistuu olipa mies sinkku, parisuhteessa tai perheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle sijoittaminen taitaa olla ihan uusi juttu, jos siitä et ole kuullut mitään?
eri
En minä pahasti jäänyt jälkeen, en halunnut hakeutua esimiestehtäviin tai koulutustehtäviin, joten niitä ei minulla ole ollut. Jos olisin halunnut, enkä olisi päässyt, niin sitten varmaan harmittaisi. Koska nytkin on ollut hyvä palkka nuoresta asti, ei osaa kadehtia toisten vielä parempia, kun ovat halunneet ottaa enemmän vastuuta ja panostaa työuraan minua enemmän. Ei ole heidän vikansa, etten ole noussut hierarkiassa ylemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan 30 vuoden päästä kun olet 45.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan 30 vuoden päästä kun olet 45.
Viiiden.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, ettei kovin moni ole kuolinvuoteellaan maatessaan toivonut, että olisinpa viettänyt enemmän aikaa töissä.
Ei minua ole koskaan kiinnostanut mikään "ura". Tykkään asiantuntijatyöstä jota teen, en ole koskaan halunnut esim. esimiesasemaan. Olen hyvä teknisissä hommissa, en ihmisten kanssa, joten olisi kaikille katastrofi jos etenisin insinöörin hommista jonnekin ylöspäin. Omissa töissäni olen kyllä arvostettu asiantuntija ja palkkakin on kivasti vuosien varrella noussut kun työnantajat on tämän tajunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu tuo naisillekin, kunhan jättävät perheen perustamisen väliin eivätkä muutenkaan paapo miestä, jos siis ovat parisuhteessa. Miehelle tuo onnistuu olipa mies sinkku, parisuhteessa tai perheellinen.
Samaan aikaan kun nainen lukee mitä kuuluu Torpan ja Latvalan suhteelle tai katselee syksyn muodinmukaisia kenkiä netistä, mies lukee oman alan artikkelia. SIinä se iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu toki mutta vapaa-aika ja viihde kiinnostaa enemmän. Harvalla on perhettä kolmekymppisenä, mutta jos silloin näkyy selkeä ero urakehityksessä
Kiipijät voi kiipiä ihan rauhassa, minua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan kun nainen lukee mitä kuuluu Torpan ja Latvalan suhteelle tai katselee syksyn muodinmukaisia kenkiä netistä, mies lukee oman alan artikkelia. SIinä se iso ero.
Ei vaan nainen joutuu huomioimaan työpäivän pituudessa päiväkodin aukioloajat ja lasten hoitopäivän pituuden. Nainen ei myöskään lue juorupalstoja kuin korkeintaan bussimatkalla töihin, iltaisin hän lukee lapsille kirjoja. Ei mieskään kykene keskittymään alan kirjallisuuteen ruuhkabussissa tai lapsi sylissä.