Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naapureita pitäisi moikata?

Vierailija
15.10.2019 |

Eihän ihmiset kadullakaa moikkaile jotain tuntemattomia niin miksi sitten naapureita pitäisi?? Kuitenkaan ei ole aikomustakaan olla missään tekemisissä niiden naapureiden kanssa niin miksi moikata?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin koska käytöstavat ja kohteliaisuus. Ja vaihdan joskus pari sanaakin. Ne jotka ei tervehdi niin ei tervehdi. Tosin tuleehan siitä töykeä vaikutelma jos samassa rapussa asuu esim eikä tervehdi mutta eipä se minun häpeä ole.

Vierailija
22/24 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä moikkaan kivan oloisia naapureita. Naapurin nuorta miestä en, sillä ei katso ikinä päin ja suurinpiirtein lähtee karkuun jos osumme yhtäaikaa rappuun tai ulos. Kiusallista, mutta minkäs mahtaa. :D Ohi menen kuin ilmaa olisi.

No tuo taas on tyyppiesimerkki pseudonepotistisesta kiipimisestä. Moikkailet vain niitä "kivoja tyyppejä". Muille nyrpistelet nenääsi. Tuo on niiiin nähty käyttäytymismalli.

Ei kiinnosta. En moikkaile tollaisia urp0ja jotka pelkää muita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan itseäni kun olen sisäänpäin kääntynyt introvertti masentunut työtön. mieluummin välttelen kun

menen tilanteeseen jossa saatan naapuriin törmätä. Postilaatikotkin typerästi niin en pahemmin postia hae:(onneks suurin osa tulee sähköisesti.

Asun omakotitalossa.

Vierailija
24/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän