Onko mielestänne ok jos 16v tytär osti 100e maksavat käsineet?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
On, kiva, jos meidänkin tytär ostaisi joskus omilla rahoillaan hanskansa. Tilataan yhdessä Sausolta kerran vuodessa hanskat.
Eikö ne kestä useampaa vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, kiva, jos meidänkin tytär ostaisi joskus omilla rahoillaan hanskansa. Tilataan yhdessä Sausolta kerran vuodessa hanskat.
Todellakin kestää, mutta on kiva omistaa useamman väriset. Oli yli satasen pari sellaiset, että pystyy puhelinta näyttään hanskat kädessä. Jos itsekin ostan laatua, niin kyllä mun lapsenikin laatua ansaitsee ❤️
Hanskoja saa ilmaiseksi löytötavaralaatikoista.
Ihan sama mitä ostaa jos omillaan maksaa.
On ihan OK, miksi ihmeessä ei olisi? Jos voi maksaa ostoksensa ottamatta pikavippiä, niin miksi ihmeessä kauhistella asiaa?
Huh, onneksi en käytä kumpaakaan. En laukkua enkä hanskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 21-vuotias tyttö ostaa 1600 euroa maksavan käsilaukun niin arvaatteko millä ne rahat on tienattu?
Mä ostin mun 16v tytölle lentokentältä parin tonnin laukun. Kun on 21v, niin luultavasti ostan kalliimman laukun. Mikä oli pointtisi?
Et oo koskaan tehny noin
Miksen olisi? Olen kasvattanut lapseni arvostamaan laatua enkä määrää. Niiden on helpompi siivota huoneensakin, kun kaappien sisältö ei pursua lattialle eikä tasot täyty matkamuisto- tai muusta rihkamasta.
Lukihäiriö sulla vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 21-vuotias tyttö ostaa 1600 euroa maksavan käsilaukun niin arvaatteko millä ne rahat on tienattu?
Mä ostin mun 16v tytölle lentokentältä parin tonnin laukun. Kun on 21v, niin luultavasti ostan kalliimman laukun. Mikä oli pointtisi?
Et oo koskaan tehny noin
Miksen olisi? Olen kasvattanut lapseni arvostamaan laatua enkä määrää. Niiden on helpompi siivota huoneensakin, kun kaappien sisältö ei pursua lattialle eikä tasot täyty matkamuisto- tai muusta rihkamasta.
Lukihäiriö sulla vissiin.
Jaa, sitten varmaan selität, minkä luin tai kirjoitin väärin?
En maksaisin käsineistä 100 euroa. Hukkaan niin käsineitä kuin sateenvarjoja tuo tuosta. Pitäisi varmaan ostaa sellaiset lasten käyttämät kiinnittimet hihoihin.
Ei järkeä, ellei lapsesi harrasta jotain extreme-talviurheilulajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut Liisa Sauson nettisivuja? Siellähän nahkahanskat ovat todellakin asusteita, jotka ovat mittatilaustyötä. Ei mikään ihme jos haluaakin ostaa joka vuosi taas erilaiset hanskakokoelmaansa. Mieluummin noita kuin sama raha johonkin turhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
työllä?
Vierailija kirjoitti:
Ei niin kalliita hanskoja ole olemassakaan.
Jaa, tänään siivosin eteisen vaatehuoneen, yksin asun ja yksi pitkä hylly on hanskoille ja vastaaville varattu, ei alle 60 euron ole varmasti yksikään pari, kallein taitaa olla 400 euron luokkaa.
Ihan tavallinen eläkeläinen olen, hanskat on vuosien varrella ostettu, laatua ja hyvin hoidettu. Riittää vielä perinnöksikin noista, valitettavasti tyttärellä on hiukan isompi käsi kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Hanskoja saa ilmaiseksi löytötavaralaatikoista.
Hyi helvetti, pistää käteen jonkun syyläisen ja kynsisienisen käsineet. Yök!
aika halvat käsineet, kyllä pitää olla tilaustyönä tehty apple watch ja kultasilkkihansikkaat timanttikoristeluin.