Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun firman paras työntekijä irtisanoo itsensä täysin yllättäen

Vierailija
14.10.2019 |

Mitä tapahtuu?

Kommentit (25)

21/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin että monta ”firman parasta työntekijää” on vuorollaan lähtenyt.

Hetken on vituttanut, mutta lopulta olen aina tullut siihen tulokseen, että jos maksan reippaasti yli tesn ja se ei kelpaa niin no problem, etsin uuden. Uusia on aina löytynyt ja jopa parempia. Jokaisesta lähtijästä pitää tehdä tutkimustyötä omassa päässä, koska oletan että syy on ollut jollain tavalla minussa. Yritän siis tutkiskella historiaa työntekijän kanssa ja oppia virheistäni.

Itse yrittäjänä tiedän kuitenkin kaiken firmassani parhaiten, joten en ole ollut täysin riippuvainen kenestäkään.

Vierailija
22/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se irtisanominen ole vain työnantajan oikeus. Onneksi. Elämäntilanteet vaihtelevat ja syyt miksi hyväkin työntekijä sanoo itsensä irti. Varmaan kertoo syyt, jos asiallisesti kysytte. Tehkää hänelle hyvä palkkatarjous siitä että perehdyttää seuraajansa. Siltoja ei kannata polttaa, vaikka kuinka harmittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa ovat kyllä korvaamattomat työntekijät. Usein tilalle saadaan parempi.

Vierailija
24/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaan tyytyväisiä, kun kallis työntekinäjä lähti. Tehtävät siirretään muille ja tilalle otetaan ilmainen työkokeilija tai muuta halpatyövoimaa

Vierailija
25/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei uusittu sopimusta yhden firman kanssa, kun heidän paras työntekijänsä lähti pois. 

Etsittiin tilalle toinen firma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan