Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voisitko alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla lapsia?

Vierailija
14.10.2019 |

Jos voisit niin millaisia kriteerejä asettaisit naista kohtaan? Entä lasten huoltajuusasiat? Millaisen roolin itse olisit valmis ottamaan lasten elämässä?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias. En voisi.

Vierailija
2/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä voisin, mutta en halua, enkä oikeastaan haluaisi vaikka naisella ei olisikaan lapsia. M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod, en halua mitään rääkyvää vauvaa/typerää lasta pyörimään jalkoihin. 

Vierailija
4/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen kokeillut ja molemmat kerrat kaatui siihen kun kahdenkeskistä aikaa ei ollut. Lasten kasvatukseen tai varaisän rooliin en lähtenyt.

Vierailija
5/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Suurimpia yksittäisiä turn offeja

Vierailija
6/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. 

Lasten pitäisi olla täysipäisiä ja tulla omieni kanssa toimeen.

Naisen pitäisi hyväksyä omat lapseni.

Tuskin haluaisin adoptoida, mutta isäpuolen roolin voisin omaksua. 

M40

Vierailija
7/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kyllä... Jumankautsi kun en ole ensisuudelmaakaan vielä onnistunut saamaan, niin miten ihmeessä selviytyisin jostain uusperheen arjesta? Saisin varmaan parisuhteista elinikäiset traumat ja ihan oikeasti erakoituisin jonnekin lappiin sellaisen nais- ja perhepelon kanssa, että niistä olisi silkka mahdottomuus toipua. Huhhuh!

Siinä sitä vasta olisikin pommi Naispelon naamalle kun (JOS) sattuisi minut hyväksyvä nainen vastaan, ja kun hänen kotiinsa menisin ensivierailulle niin hän esittelisikin minulle, että "tässä on Peppi ja Wilhemiina-Annastiina, minun lapseni. Heidän isänsä sitten ravaa täällä vähän väliä. Ainiin, ja Wilhelmiina-Annastiinalla on laktoosi-intoleranssi, että älä syötä sille sitä oltermanniasi :)" Olisi vähän sulattelemista meikäläiselle.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
8/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sala- tai seksisuhde kävisi.

T: m35

Vierailija
9/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisin.

Mutta minä olenkin kypsä aikuinen mies ilman mitään lapsivihaa tai minäkeskeisyyttä.

Vierailija
10/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta kynnys/vaatimustaso olisi huomattavasti korkeampi lapsettomalla kanditaatilla. Siinä tulee kuitenkin mukana potentiaalista taakkaa mukana (vittumainen ex-mies, lasten isä). Mutta jos se nyt olisi joku nuori Angelica Jolie niin mikä ettei, voisin hänen lapsia kasvattaa ominani.

Vierailija
11/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jyrkkä ehkä.

Lähtökohtaisesti en, mutta maailmassa on ihmeellisempiäkin asioita sattunut, joten en täysin mahdottomana pidä.

Vierailija
12/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellei kyseessä ole täysi-ikäiset omillaan asuvat lapset. Luulen vain, että kolmekymppisissä sellaisia naisia on hyvin, hyvin, hyvin vähän.

Vierailija
13/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku gambian tai lähi-idän tuliainen, niin joo ei . en tosin koskis koko naiseen edes vahingossa.

Vierailija
14/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 30-vuotias, kun aloimme seurustella. Mies rakensi silloin juuri omakotitaloa itselleen.

Minä taas olin pienipalkkaisessa työssä käyvä yh. Olin varma, että tämä asetelma pitäisi tuollaisen kunnollisen hyvätuloisen miehen kaukana minusta. Pidin tosi tarkasti  huolta siitä, että mies ei ikinä maksanut mitään meidän kulujamme, sillä en halunnut hänen epäilevän tarkoitusperiäni. 

mutta nyt yhteisiä vuosia on takana kohta 20. Lapselleni mies on ollut tärkeä aikuinen, joka on asettunut myös auktoriteetin rooliin ja ollut minulle tukena kasvatuksessa.

Lapseni isä on kuollut, luulen, että tämän vuoksi miehen on ollut helpompaa olla osa perhettämme. Aina tilanne jossa täytyy vielä ottaa huomioon entisen puolison ja lapsen toisen vanhemman mielipiteet on varmasti vaikeampaa.

Vierailija
15/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä voisitko alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla lapsi/lapsia? Haloo hei. Ei ihme ettei parisuhde enää kannata. Ja kukaan ei enää etsi edes mitään suhdetta. Eihän?

Vierailija
17/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä voisitko alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla lapsi/lapsia? Haloo hei. Ei ihme ettei parisuhde enää kannata. Ja kukaan ei enää etsi edes mitään suhdetta. Eihän?

mikäs yh-mamma siellä vouhottaa? Vastaan typerään kysymykseesi Ei, monikaan mies ei alkaisi seurustelemaan miehen kanssa jolla on lapsia.

Vierailija
18/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

FWB - suhteeseen kyllä.

Vierailija
19/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi

ehkä joku seksisuhde jos nainen on vanhempi 

Vierailija
20/63 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DrPhil kirjoitti:

Voisin, mutta kynnys/vaatimustaso olisi huomattavasti korkeampi lapsettomalla kanditaatilla. Siinä tulee kuitenkin mukana potentiaalista taakkaa mukana (vittumainen ex-mies, lasten isä). Mutta jos se nyt olisi joku nuori Angelica Jolie niin mikä ettei, voisin hänen lapsia kasvattaa ominani.

Kaikki hänen 38 lastaan. Vai montako hän nyt on ehtinyt adoptoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi