Mies, voisitko alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla lapsia?
Jos voisit niin millaisia kriteerejä asettaisit naista kohtaan? Entä lasten huoltajuusasiat? Millaisen roolin itse olisit valmis ottamaan lasten elämässä?
Kommentit (63)
Epäilemättä voisin, mutta en halua, enkä oikeastaan haluaisi vaikka naisella ei olisikaan lapsia. M42
En tod, en halua mitään rääkyvää vauvaa/typerää lasta pyörimään jalkoihin.
Kaksi kertaa olen kokeillut ja molemmat kerrat kaatui siihen kun kahdenkeskistä aikaa ei ollut. Lasten kasvatukseen tai varaisän rooliin en lähtenyt.
En mitenkään. Suurimpia yksittäisiä turn offeja
Voisin.
Lasten pitäisi olla täysipäisiä ja tulla omieni kanssa toimeen.
Naisen pitäisi hyväksyä omat lapseni.
Tuskin haluaisin adoptoida, mutta isäpuolen roolin voisin omaksua.
M40
No enpä kyllä... Jumankautsi kun en ole ensisuudelmaakaan vielä onnistunut saamaan, niin miten ihmeessä selviytyisin jostain uusperheen arjesta? Saisin varmaan parisuhteista elinikäiset traumat ja ihan oikeasti erakoituisin jonnekin lappiin sellaisen nais- ja perhepelon kanssa, että niistä olisi silkka mahdottomuus toipua. Huhhuh!
Siinä sitä vasta olisikin pommi Naispelon naamalle kun (JOS) sattuisi minut hyväksyvä nainen vastaan, ja kun hänen kotiinsa menisin ensivierailulle niin hän esittelisikin minulle, että "tässä on Peppi ja Wilhemiina-Annastiina, minun lapseni. Heidän isänsä sitten ravaa täällä vähän väliä. Ainiin, ja Wilhelmiina-Annastiinalla on laktoosi-intoleranssi, että älä syötä sille sitä oltermanniasi :)" Olisi vähän sulattelemista meikäläiselle.
Terveisin Naispelko26
Sala- tai seksisuhde kävisi.
T: m35
Tietenkin voisin.
Mutta minä olenkin kypsä aikuinen mies ilman mitään lapsivihaa tai minäkeskeisyyttä.
Voisin, mutta kynnys/vaatimustaso olisi huomattavasti korkeampi lapsettomalla kanditaatilla. Siinä tulee kuitenkin mukana potentiaalista taakkaa mukana (vittumainen ex-mies, lasten isä). Mutta jos se nyt olisi joku nuori Angelica Jolie niin mikä ettei, voisin hänen lapsia kasvattaa ominani.
Hyvin jyrkkä ehkä.
Lähtökohtaisesti en, mutta maailmassa on ihmeellisempiäkin asioita sattunut, joten en täysin mahdottomana pidä.
En, ellei kyseessä ole täysi-ikäiset omillaan asuvat lapset. Luulen vain, että kolmekymppisissä sellaisia naisia on hyvin, hyvin, hyvin vähän.
joku gambian tai lähi-idän tuliainen, niin joo ei . en tosin koskis koko naiseen edes vahingossa.
Mieheni oli 30-vuotias, kun aloimme seurustella. Mies rakensi silloin juuri omakotitaloa itselleen.
Minä taas olin pienipalkkaisessa työssä käyvä yh. Olin varma, että tämä asetelma pitäisi tuollaisen kunnollisen hyvätuloisen miehen kaukana minusta. Pidin tosi tarkasti huolta siitä, että mies ei ikinä maksanut mitään meidän kulujamme, sillä en halunnut hänen epäilevän tarkoitusperiäni.
mutta nyt yhteisiä vuosia on takana kohta 20. Lapselleni mies on ollut tärkeä aikuinen, joka on asettunut myös auktoriteetin rooliin ja ollut minulle tukena kasvatuksessa.
Lapseni isä on kuollut, luulen, että tämän vuoksi miehen on ollut helpompaa olla osa perhettämme. Aina tilanne jossa täytyy vielä ottaa huomioon entisen puolison ja lapsen toisen vanhemman mielipiteet on varmasti vaikeampaa.
Entä voisitko alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla lapsi/lapsia? Haloo hei. Ei ihme ettei parisuhde enää kannata. Ja kukaan ei enää etsi edes mitään suhdetta. Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Entä voisitko alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla lapsi/lapsia? Haloo hei. Ei ihme ettei parisuhde enää kannata. Ja kukaan ei enää etsi edes mitään suhdetta. Eihän?
mikäs yh-mamma siellä vouhottaa? Vastaan typerään kysymykseesi Ei, monikaan mies ei alkaisi seurustelemaan miehen kanssa jolla on lapsia.
en voi
ehkä joku seksisuhde jos nainen on vanhempi
DrPhil kirjoitti:
Voisin, mutta kynnys/vaatimustaso olisi huomattavasti korkeampi lapsettomalla kanditaatilla. Siinä tulee kuitenkin mukana potentiaalista taakkaa mukana (vittumainen ex-mies, lasten isä). Mutta jos se nyt olisi joku nuori Angelica Jolie niin mikä ettei, voisin hänen lapsia kasvattaa ominani.
Kaikki hänen 38 lastaan. Vai montako hän nyt on ehtinyt adoptoida.
Olen 27-vuotias. En voisi.