Paula Julia Vesala aiemmin nimeltään Paula Anneli Kivivuori
Tämänpäiväisen Aamulehden ja näköjään suomenkielisen Wikipediankin mukaan, mutta englanninkielisen mukaan birth name on Paula Julia Vesala.
Miten tuo nimikuvio oikein menee?
Kommentit (47)
Onko täällä joku Paula Vesala -hullu? Mä muistan Jenni Vartiais -hullun. Vissiin joku Anna Puu -hullukin on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku Paula Vesala -hullu? Mä muistan Jenni Vartiais -hullun. Vissiin joku Anna Puu -hullukin on ollut?
Joo, jotenkin ihan säälittävän epätoivoista Paulavesala-dissausta yrittää, ei taida olla mikään kirjailija, kun ei oikein meinaa jaksaa keksiä uusia haukkumismuotoja.
Hei, ketään ei ihan oikeasti kiinnosta tykkääkö joku jostain artistista vai ei. Ainakaan omaan mielipiteeseen kyseisestä artistista ei vaikuta joku vauva-palstalla haukkuja.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä muakin kiinnostaa miksi joku vaihtaa tavallisen toisen nimen tavalliseen nimeen. Sukunimen taas ymmärtää. Saahan niin toki tehdä.
Miksette itse muokkaa, jos noin hiertää?
PAULA VESALA syntyi 1981 mähtävästi avoparille isä Vesala äiti Kivivuori.
Isänsä kuoli v. 1981 ennen tyttären syntymistä. Näin myös sukunimeksi alkuun äidin sukunimi.
Myöhemmin on omaksunut isän nimen joka nyt myös "artistinimenä". Syntymäpaikka Kerimäki, Savo.
No sitten englanninkielisessä Wikipediassa on virhe.
Ei ole mahdollista 😂 :D
No luulisi että joku olisi korjannut. Kun on noin "suuri stara".