Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voin rukoilla puolestasi

Jeesus on suurin
14.10.2019 |

Jeesus on Herrani, vapahtajani, tie, totuus ja elämä.

Pistä rukousaiheesi tähän ketjuun, niin rukoilen puolestasi.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisitko, että autoni öljynsuodatin ei ole kovin tiukassa, sillä laitoin sen paikalleen liiallista voimaa käyttäen. Rukoilisitko sen lisäksi sellaista asiaa, että kaupassa olisi ihan tavallista keskiolutta, kun menen sinne tässä kohtapuolin.

Vierailija
42/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun kuule rukoilet pois vain. Rukoile vaikka, että Jeesus ilmestyisi vällyjeni väliin erittäin kiimaisena tänä iltana. Haluan tuntea kun kehoni huutaa hoosiannaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän esirukousta jotta tulisin oikeasti uskoon ja uskaltaisin ottaa Jeesuksen vastaan aidosti

Vierailija
44/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen, että kaikki uskonnot katoaisivat tästä maailmasta. Loppuisivat uskonnon nimissä käytävät tekopyhät konfliktit.

Herra anna ihmistekoisten uskontojen hiipua. Näytä että sinä olet tie, totuus ja elämä. Siunaa tämän viestin kirjoittajaa, anna hänelle rauhaasi.

Vierailija
45/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoiletko kiitos puolestani, että tämä jatkuva ahdistus ja pelko hellittäisi ja elämäni vaikeudet hellittäisivät.

Pyydän rukousta myös vanhempieni terveysasioissa. Kiitos!

Vierailija
46/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on suurin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi Herra kuuntelisi sinua? Jopa niin paljon, että muuttaisi suunnitelmiaan koska sinä pyydät? Kuka oikein luulet olevasi?

Herra rakas näytä tämän viestin kirjoittajalle, että kuuntelet, että juuri tämän viestin kirjoittaja on arvokas ja rakas sinulle, tärkeä ja ainutlaatuinen ja että sinulla on suunnitelma ja tarkoitus hänen elämälleen, että olet kuunteleva Jumala.

Edelleen, miksi Herra tekisi näin sinun pyynnöstäsi? Ja mitä väliä on sillä, että kuunteleeko Herra, jos suunnitelma on tehty ja lyöty lukkoon?

Jumala kyllä kuulee rukoukset ja vastaa tavallaan ja ajallaan. Olen saanut monia selviä rukousvastauksia ja kiitos herralle kaikki rukouspyyntöni eivät ole toteutuneet minun vajavaisen toivomalla tavalla. Esirukouksilla on suuri voima. Siunausta ja Jumalan kosketusta elämääsi.

Vierailija
47/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon saavani minulle tärkeän ihmissuhteen kuntoon.

❤🙏❤ Anna Jeesus apusi tähän tärkeään ihmissuhteeseen. Anna tämän ihmissuhteen tulla kokonaan kuntoon, aamen.

Vierailija
48/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko järjestää mustan messun puolestani?

Vierailija
49/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile että saisin keväällä hyvän opiskelupaikan ja että saisin johdatusta elämässä. Jos ei jokin tässä elämässä parane niin aion elää muutaman vuoden kuin viimeistä päivää ja sitten on lähdön aika.

Johdata ja auta Jeesus 💖, johdata juuri tälle kirjoittajalle sopiva opiskelupaikka, kulje hänen kanssaan elämässä ja auta. Näytä hänelle hyvä suunnitelmasi hänen elämässään.

Vierailija
50/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saata na on suurin. Miksi muuten niin paljon pahaa tapahtuisi? Ei siinä Jumskut ja Jesset näköjään mitään voi, näistä tekopyhistä ja omahyväisistä rukoilijoista huolimatta. 

Herra näet tämän kirjoittajan kipuilut ja miten eksyksissä hän on elämässään. Näytä Jeesus suuruutesi hänelle ja että sinulla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Anna hänen ymmärtää perusasiat syntiinlankeemuksesta ja ihmisen ja Jumalan välien rikkoontumisesta ja ennen kaikkea Herra näytä rakkautesi ja että olet välimies Jumalan ja ihmisen välillä, uusi liitto. Anna ymmärrys ikuisuudesta ja siitä miten lyhyt on tämä ratkaisun aika maan päällä kun Jumala kutsuu ja ihminen päättää vastaako kutsuun.

Vierailija
51/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon saavani talouteni kuntoon. Ahdistaa ihan suunnattomasti minulle kertynyt velka. Palkkapäiviä pelkään jo etukäteen kun jännitän saanko kaikki laskut maksettua ja jääkö rahaa lasten elättämiseen. Kiitos jos sinäkin voit rukoilla puolestani 🙏 Uskon Jumalaan ja usein koen saavani Häneltä avun, mutta nyt tämä ahdistus tuntuu jo kaatavan minut.

Auta Jumala häntä raha-asioissa, helpota ahdistus ja anna rahojen riittää. Helpota koko perhettä tässä asiassa.

Vierailija
52/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään syöpädiagnoosi. Olisipa se lievä ja paikallinen. Kiitos.

Vierailija
53/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile että minun kantapääkipu lakkaisi ja myös että pystyisin nukkumaan ilman lääkkeitä !Olen väsynyt ja masentunut.Kiitos.

Rakas Jeesus, Herra Sebaot, paranna hänen kantapääkipunsa ja anna levolliset hyvät yöunet ilman lääkkeitä. Paranna, hoivaa, näytä rakkauttasi ihana Jeesus.

Vierailija
54/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta minun asemestani voisit rukoilla kaikkien niiden Jumalan kieltäjien puolesta, jotka tällä palstalla pilkkaavat uskovia ja Jumalaa. 

Vierailija
55/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile mun ahdistuksen puolesta. Ihanan sydämellisesti olet vastannut kaikille ja rukoillut kaikkien puolesta. Ole siunattu.

Vierailija
56/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin hiukseni. Voisitko rukoilla sen asian puolesta sekä sen, että rakkausasiat tulisivat kerralla kuntoon. Ja vielä sen mitä teen asuntoasian kanssa, joka tuli eilen mietittäväkseni. Kiitos. Kiitos rakas Jumala.

Vierailija
57/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisitko poikani ja pojanpoikani puolesta? Rukoilisitko meille vanhuksille terveyttä ja sitä, että saisimme elää kauan yhdessä, ettei kumpikaan jäisi yksin? Kiitos!

Vierailija
58/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisitko työkuvioideni puolesta. Haluaisin itselleni sopivan työpaikan, jossa voisin olla myös työpaikassani hyödyksi. Kiitos!

Vierailija
59/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etko voisi rukoilla pakanallisesti, tai joku muu henkilo tassa ketjussa.

Jeesus ei ole minulle suurin.

Antaisin siten vinkkia, miten voi rukoilla.

Jeesus on pakanoidenkin ainoa toivo. Jos tarkkoja ollaan, olen itsekin pakanauskovainen koska on ole juutalainen. Rukoilen että Jeesus kohtaa sinuakin. ❤ Ja huomaat sen suuren rakkauden ja kaiken hyvän.

Vierailija
60/86 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile, että Bettie Mae Page on päässyt taivaaseen!

Herra sinun käsiisi jätämme Bettie Mae Pagen. Ole hänen läheistensä lohtuna ja myös tuon viestin kirjoittajan turvana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan