Voin rukoilla puolestasi
Jeesus on Herrani, vapahtajani, tie, totuus ja elämä.
Pistä rukousaiheesi tähän ketjuun, niin rukoilen puolestasi.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Rukoile että parisuhde jatkuisi
Herra sinä näet tämän parisuhteen, anna sen jatkua, siunaa ja paranna ongelmat. Jeesus sinä voit, auta Herra. ❤🙏
Toivon saavani minulle tärkeän ihmissuhteen kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Anna viisautta ihmisille, tahtoa ymmärtää ja tukea toisiamme ja kuunnella enemmän toisiaamme.
Kuule Jeesus tämä tärkeä pyyntö, anna ihmisille viisautta, tahtoa ymmärtää, tukea ja kuunnella enemmän toisiamme. 💖 Siunaa tämän rukouspyynnön kirjoittajan elämää ja ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että Jeesus keksi Cross Fitin.
Ja Cross trainerin. Tekee hyvää ristiselälle.
Kiitos Herra myös cross trainerista, kiitos kaikesta hyvästä minkä saamme sinulta. Kiitos kiitollisuudesta, siunaa ja johdata tämänkin kirjoittajan elämää. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten Jeesus voi olla suurin, koska silloinhan hänen isänsä Jumala ei olisi suurin?
Anna Herra tämän kysymyksen selvitä hänelle ja jos hän onkin oikeassa ja minä väärässä, anna oikeassa olemisen iloa hänelle ja johdata meidät molemmat tuntemaan Sinut Jeesus vielä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että Jeesus keksi Cross Fitin.
Ai kamala 😂
Siunausta myös tälle kommentoijalle. ❤🙏
Vierailija kirjoitti:
Karjaise kunnon loitsu onnen ja menestyksen perään. Lupaan pysyä mahdollisimman nöyränä ja jakaa hyvää kaikille, jotka ovat hyviä jo ennen menestystä tai pyyteettömiä sen jälkeen.
Herra näet hänen lupauksensa, tunnet hänet parhaiten, anna sinun hänelle parhaaksi näkemäsi menestys, johdata. Auta häntä nöyryydessä ja hyvänä pysymisessä. Johdata ja anna sinun viisauttasi hänelle.
Rukoile että saisin keväällä hyvän opiskelupaikan ja että saisin johdatusta elämässä. Jos ei jokin tässä elämässä parane niin aion elää muutaman vuoden kuin viimeistä päivää ja sitten on lähdön aika.
Saata na on suurin. Miksi muuten niin paljon pahaa tapahtuisi? Ei siinä Jumskut ja Jesset näköjään mitään voi, näistä tekopyhistä ja omahyväisistä rukoilijoista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Jeesus voi olla suurin, koska silloinhan hänen isänsä Jumala ei olisi suurin?
Mutta Jeesushan on Jumala. Ei päde samat lait kuin täällä maan päällä.
Kiitos tästä kommentista, siunaa ja varjele rakas Jeesus sen kirjoittajaa.
Toivon saavani talouteni kuntoon. Ahdistaa ihan suunnattomasti minulle kertynyt velka. Palkkapäiviä pelkään jo etukäteen kun jännitän saanko kaikki laskut maksettua ja jääkö rahaa lasten elättämiseen. Kiitos jos sinäkin voit rukoilla puolestani 🙏 Uskon Jumalaan ja usein koen saavani Häneltä avun, mutta nyt tämä ahdistus tuntuu jo kaatavan minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos nämä ovat sama, mutta eri ja Herra siis antoi poikansa, eli itsensä, tapettavaksi, koska vain Jeesus, eli Jahve, oli tarpeeksi synnitön uhri Herralle, eli itselleen, jotta Herra, siis Jeesus, voisi armahtaa luomuksensa omilta säännöiltään, koska kaikkivoipana tämä tarvitsee tähän vekkulin pikku porsaanreiän.
Aamen, Hallelujah, siunaa ja johdata tämän viestin kirjoittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin saavani rakkaus-, opiskelu- ja työasiat kuntoon. Koko elämän siis. Kiitos.
Auta Jeesus koko tämän kirjoittajan elämää, johdata ja ole tukena.
Rukoile että minun kantapääkipu lakkaisi ja myös että pystyisin nukkumaan ilman lääkkeitä !Olen väsynyt ja masentunut.Kiitos.
Etko voisi rukoilla pakanallisesti, tai joku muu henkilo tassa ketjussa.
Jeesus ei ole minulle suurin.
Antaisin siten vinkkia, miten voi rukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Jeesushan on Jumala. Ei päde samat lait kuin täällä maan päällä.
Minä uskon Jumalaan,
Isään, Kaikkivaltiaaseen,
taivaan ja maan Luojaan,ja Jeesukseen Kristukseen,
Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,
joka sikisi Pyhästä Hengestä,
syntyi neitsyt Mariasta,
kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
astui alas tuonelaan,
nousi kolmantena päivänä kuolleista,
astui ylös taivaisiin,
istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella
ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,ja Pyhään Henkeen,
pyhän yhteisen seurakunnan,
pyhäin yhteyden,
syntien anteeksiantamisen,
ruumiin ylösnousemisen
ja iankaikkisen elämän.
Kiitos ja siunausta sinulle.🙏❤
Vierailija kirjoitti:
Toivon saavani SEN ihmissuhteen jo lopultakin kuntoon. Kiittäen
Anna Jeesus SEN ihmissuhteen tulla kuntoon. Auta, paranna, johdata.
Rukoile, että Bettie Mae Page on päässyt taivaaseen!
Vierailija kirjoitti:
Rukoile, että Bettie Mae Page on päässyt taivaaseen!
Vahvista Jeesus! Hädässä.
En tiennyt :) kiitos cross fitistä ja siunaa tämän kirjoittajan elämää ja liikuntaharrastuksiakin jos sellaisia on.