Voin rukoilla puolestasi
Jeesus on Herrani, vapahtajani, tie, totuus ja elämä.
Pistä rukousaiheesi tähän ketjuun, niin rukoilen puolestasi.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että Jumala avaisi sen oven, jonka hartaasti toivoisin avautuvan. Jos tämä ei ole hänen tahtonsa, rukoilen, että ovi sulkeutuisi niin selvästi, että hoksaisin lähteä toiseen suuntaan elämässäni.
Johdata ja osoita Jeesus rakas selkeä ratkaisu. Sulje väärät ovet ja avaa oikeat. Jos se on Sinulle Herra ok, niin anna viestin kirjoittajan toivoma mahdollisuus aueta, anna sen onnistua ja anna siunaukseksi. Anna iloa ja ole lähellä.
Mennyt on mennyttä kirjoitti:
Pyydän rukousta vaikean asian poistamiseksi, jossa toimin tietämättömyyttäni typerästi. Että minulle suotaisiin armoa ja että asian annettaisiin olla ja että tämä asia olisi minun takanapäin nyt ja asianomaisetkin voisivat hyvillä mielin jatkaa eteenpäin ja unohtaa asian.
Pyydän kiitollisena rukousta myös elämän mielekkyyden löytämiseksi ja masennuksen voittamiseksi.
Anna Jumala anteeksi tämä asia. Me kaikki teemme joskus väärin ja syntiä. Pyyhi pois tämä raskas asia äläkä salli sen enää tulla vastaan. Anna sen unohtua ja pyyhkiytyä jo pois. Paranna masennus ja auta löytämään elämään mielekkyyttä, Jeesus sinä voit. ❤
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että joku ihme tapahtuisi ja määräaikainen työsopimukseni jatkuisi tuolla ihanassa työpaikassa vielä tämän kuun jälkeenkin. Kiitos jos rukoilet!
Tee ihme Herra ja anna tälle määräaikaiselle työsopimukselle jatkoa vielä tämän kuun jälkeenkin. 🙏
Kiitos Jeesus kun sain esirukoilla! Siunausta kaikille asioissanne ja rukoilkaa myös itseksenne. 😊
Jeesus on suurin kirjoitti:
Mennyt on mennyttä kirjoitti:
Pyydän rukousta vaikean asian poistamiseksi, jossa toimin tietämättömyyttäni typerästi. Että minulle suotaisiin armoa ja että asian annettaisiin olla ja että tämä asia olisi minun takanapäin nyt ja asianomaisetkin voisivat hyvillä mielin jatkaa eteenpäin ja unohtaa asian.
Pyydän kiitollisena rukousta myös elämän mielekkyyden löytämiseksi ja masennuksen voittamiseksi.
Anna Jumala anteeksi tämä asia. Me kaikki teemme joskus väärin ja syntiä. Pyyhi pois tämä raskas asia äläkä salli sen enää tulla vastaan. Anna sen unohtua ja pyyhkiytyä jo pois. Paranna masennus ja auta löytämään elämään mielekkyyttä, Jeesus sinä voit. ❤
Kiitos paljon rukouksestasi ja valitsit juuri oikeat sanat minulle. Olo tuntuu lohdutetulta ja toivekkaalta
Ota Jeesus tämän kirjoittajan masentunut lapsi hellään hoivaasi ja rakkauteesi, paranna hänet ja johdata hänen elämäänsä, ole turvana aina. Anna voimia ja mielenterveyttä myös tälle lapsestaan välittävälle ja huolta kantavalle äidille. Näytä Jeesus heille suuri rakkautesi, auta ja paranna.