miten saisin mieheni lähtemään tai pettämään?
Meillä on parisuhteessa pahoja ongelmia jotka johtuu miehen runsaasta alkoholin käytöstä. Olen niin väsynyt jatkuvaan miehen juomiseen. Nyt työttämänä hän aloittaa heti herättyään vetämällä kirkasta viinaa ja jatkaa myöhäiseen yöhän. Missään ei käydä yhdessä ulkoilemassa, ruokakaupassa käyn taksilla koska mies ei ole ajokunnossa ja matka kauppaan on pitkä.
Tilanne on nyt siinä pisteessä että miehen oma trahat on menneet ja joudun rahoittamaan juomien hankinnan. Minun tilini ei siihen riitä pitkään kun asuntolainakin pitäisi maksaa ja muut kulut myös.
Kun kerroin että en jaksa tätä örvellystä katsella ja haluan eron, niin mies juo entistä enemmän. Syyllistää minua juomisestaan ja uhkailee väkivallalla jos passitan hänet muuttamaan.
Mietin että ainut tapa saada mies häipymään on saada hänet sänkyyn jonkun toisen naisen kanssa ja jäämään kiinni pettämisestä. Miten ihmeessä sen teen? Mies ei käy kapakassa ilman minua, koska minä olen rahoittaja. Eikä muutenkaan liiku missään ilman minua, varsinkaan nyt kun ei ole ajokunnossa ollut viikkoihin.
Kommentit (33)
Millä vuosisadalla oikein elät? Avioeroon ei tarvita mitään kolmansia osapuolia, eikä mitään erityistä syytä. Et tarvi siihen miehen lupaa. Jo pelkkä töniminen ja läpsiminen on _erittäin_ painava peruste, siihen lisäksi raju ryyppääminen ja toisen siivellä loisiminen. Nyt nainen ryhdistäydyt!
Miksi luulet hänen lähtevän pettämisen myötä? Todennäköisesti pettää vaan ja edelleen asua möllöttää luonasi. Ei muuta kuin häätöä hakemaan hänelle.
Miksi ihmeessä ostat juomista? . Lopeta heti ja jos käy käsiksi niin soitto poliisille ja lähestymueskiellon haku. Ei ole enää takaisin tulemista. Ota jo avaimet haltuusi ja piilota. Omat rahai piilotaja sano ettei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ostat juomista? . Lopeta heti ja jos käy käsiksi niin soitto poliisille ja lähestymueskiellon haku. Ei ole enää takaisin tulemista. Ota jo avaimet haltuusi ja piilota. Omat rahai piilotaja sano ettei ole rahaa.
Niin ja jos alkaa kantaa itse viinojaan asuntoon, kaadat vaan kaikki viemäriin aina tavattaessa.
Kiitos kaikille vastaajille, olette saaneey silmäni aukeamaan..
Eilen illalla mies ei enää juonut mitään. Makasi sohvalla pahassa krapulassa eikä puunut mitään. Jospa juominen loppuu kokonaan.
Tänään jatkan asioiden selvittämistä.
Ei ne ikinä oikeasti ole omia rahojaan juoneet. Luovu osituksesta, niin se lähtee. Rahalla luusereista pääsee eroon.
Miksi kuljet taksilla kaupassa, mutta kuitenkin kuskata miestäsi ryyppäämään illalla?
Kannattais käydä sillä aamupäivän Prisma-reissulla ruokakaupas ettei tarttis taksilla kulkee sit erikseen. Samalla kun mies käy siel Alkossa.
Älä osta sille viinaa. Lähtee ettiskelemään uutta rahottajaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuljet taksilla kaupassa, mutta kuitenkin kuskata miestäsi ryyppäämään illalla?
Kylän kuppila on alle kilometrin päässä. Kunnon kauppa on sitten jo yli 15 matkan takana.
Vierailija kirjoitti:
Asutteko vuokralla? Jos kyllä niin tekisin sinuna seuraavalla tavalla. Hankkisin itselleni uuden vuokra-asunnon jostain kauempaa ja muuttaisin sinne. Irtisanoisin nykyisen asunnon ja sanoisin ukolle, että muuttaa mihin lystää, mutta ei sinun luokse. Sitten jos alkaa riehumaan niin poliisit paikalle ja itse menet turvakotiin asumaan. Ei tuosta taida olla helppoa ulospääsyä, mutta ei kannata haaskata elämää tuollaisessakaan murheen alhossa.
Ei omistamaansa asuntoa voi "irtisanoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti yritit, mutta silti huono!
(...että oikein kuljet miehen mukana maksamassa viinalaskut...)
Olisikin, mutta näin se menee. Sen verran on selvä aamupäivällä että ajetaan Prismaan jossa on myös alko. Ja haluaa ostaa vain "pienen pullon"
Olen liian kiltti ja lapsellinen. Mutta en tiedä ulospääsyä tästä.
Miksi et ap käy samalla ruokaostoksilla. Joudut sitten kauppaan menemään taksilla, iltapäivälläkö? Outoa touhua. No, tuuppaa se loisiva juoppo niskaperse otteella ovesta ulos. Kaikki lähestymiskiellot peliin ja sukulaismiehet voisivat puhutella juoppoa hellästi ja opettavaisesti.
Asutteko vuokralla? Jos kyllä niin tekisin sinuna seuraavalla tavalla. Hankkisin itselleni uuden vuokra-asunnon jostain kauempaa ja muuttaisin sinne. Irtisanoisin nykyisen asunnon ja sanoisin ukolle, että muuttaa mihin lystää, mutta ei sinun luokse. Sitten jos alkaa riehumaan niin poliisit paikalle ja itse menet turvakotiin asumaan. Ei tuosta taida olla helppoa ulospääsyä, mutta ei kannata haaskata elämää tuollaisessakaan murheen alhossa.