Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saisin mieheni lähtemään tai pettämään?

Vierailija
14.10.2019 |

Meillä on parisuhteessa pahoja ongelmia jotka johtuu miehen runsaasta alkoholin käytöstä. Olen niin väsynyt jatkuvaan miehen juomiseen. Nyt työttämänä hän aloittaa heti herättyään vetämällä kirkasta viinaa ja jatkaa myöhäiseen yöhän. Missään ei käydä yhdessä ulkoilemassa, ruokakaupassa käyn taksilla koska mies ei ole ajokunnossa ja matka kauppaan on pitkä.

Tilanne on nyt siinä pisteessä että miehen oma trahat on menneet ja joudun rahoittamaan juomien hankinnan. Minun tilini ei siihen riitä pitkään kun asuntolainakin pitäisi maksaa ja muut kulut myös.

Kun kerroin että en jaksa tätä örvellystä katsella ja haluan eron, niin mies juo entistä enemmän. Syyllistää minua juomisestaan ja uhkailee väkivallalla jos passitan hänet muuttamaan.

Mietin että ainut tapa saada mies häipymään on saada hänet sänkyyn jonkun toisen naisen kanssa ja jäämään kiinni pettämisestä. Miten ihmeessä sen teen? Mies ei käy kapakassa ilman minua, koska minä olen rahoittaja. Eikä muutenkaan liiku missään ilman minua, varsinkaan nyt kun ei ole ajokunnossa ollut viikkoihin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä Maisa kylään

Vierailija
2/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos lähdet itse menemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti yritit, mutta silti huono!

(...että oikein kuljet miehen mukana maksamassa viinalaskut...)

Vierailija
4/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun asunto. Mies muutti tänne kun aloimme olemaan yhdessä.

Vierailija
5/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat miehelle haluavasi erota ja varmuuden vuoksi haet välittömästi häätöä hänelle käräjäoikeudesta. Hyvällä onnella lähtee, ennen kuin päätös tulee.

Vierailija
6/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin, mutta näin se menee.  Sen verran on selvä  aamupäivällä että ajetaan Prismaan jossa on myös alko. Ja haluaa ostaa vain "pienen pullon"

Olen liian kiltti ja lapsellinen. Mutta en tiedä ulospääsyä tästä. 

Vierailija
7/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman käräjäoikeudesta saamaasi häätöä, et voi heittää miestä pihalle, vaikka olisi pettänyt sinua ihan jokaisen kanssa.

Vierailija
8/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin, mutta näin se menee.  Sen verran on selvä  aamupäivällä että ajetaan Prismaan jossa on myös alko. Ja haluaa ostaa vain "pienen pullon"

Ulospääsy on se ero ja häädön hakeminen. Muuten juoppo loismies ei lähde.

Vierailija
9/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksi ongelma muka poistuu tekemällä  niitä lisää?

Vierailija
10/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Täytyy kerätä rohkeutta.  Täytyy varmaan lähteä sukulaisien luokse turvaan siksi aikaa koska mies uhkailee väkivallalla. Onneksi ei ole vielä  lyönyt vain läpsinyt ja töninyt. 

Vierailija
11/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pettäminen auta, koska eihän se sille ukolle ole mikään syy lähteä. Niin kauan kuin mahdollistat tuon toiminnan, se loisii nurkissasi ja käyttää sinua hyväksi.

Ilmoita sille, että se on ero nyt ja päivämäärä, mihin mennessä pitää häipyä (lain mukainen). Jos siltä tuntuu, niin mene itse siksi aikaa jonnekin muualle asumaan. Ja kun ukko on häipynyt, vaihda lukot.

Vierailija
12/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Täytyy kerätä rohkeutta.  Täytyy varmaan lähteä sukulaisien luokse turvaan siksi aikaa koska mies uhkailee väkivallalla. Onneksi ei ole vielä  lyönyt vain läpsinyt ja töninyt. 

Nyt teet rikosilmoituksen miehestä, menet turvakotiin ja lähetät tiedon erosta miehelle tekstiviestitse ja pyydät häntä lähtemään asunnostasi.ja haet sen häädön

Vierailija
13/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvit fyysistä tukea tuohon ilmoittamiseen, niin hommaa sitä.

Vierailija
14/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuhon ole muuta ratkaisua kun se että lähdet itse menee. Näin jouduin itsekkin tekemään n. 10 vuotta sitten. Jos juoppo ei itse myönnä olevansa juoppo ja hakeutuvansa hoitoon niin peli on menetetty. Tässä vaihessa yleensä se rakkauskin on jo hävinnyt toista kohtaan.

Vierailija
15/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman käräjäoikeudesta saamaasi häätöä, et voi heittää miestä pihalle, vaikka olisi pettänyt sinua ihan jokaisen kanssa.

Jos asunto on naisen nimissä, niin miksei voisi heittää äijää pellolle? Vaihdata lukot, kun ukko on seuraavan kerran pois kotoa. Hae sitten tarvittaessa lähestymiskielto tms. Minä en katselisi toisen ryyppäämistä päivääkään. Elämä on sen verran lyhyt.

Vierailija
16/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sääli juoppoa

kukaan ei oo kuollu viinan puutteeseen

Vierailija
17/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asunto on naisen nimissä, niin miksei voisi heittää äijää pellolle? Vaihdata lukot, kun ukko on seuraavan kerran pois kotoa. Hae sitten tarvittaessa lähestymiskielto tms. Minä en katselisi toisen ryyppäämistä päivääkään. Elämä on sen verran lyhyt.

Jos mies on asunnossa kirjoilla, häntä ei voi lain mukaan "vain heittää ulos", vaan hänelle täytyy hakea häätö.

Vierailija
18/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies uhkaa väkivallalla ja on asunnossa joka on nimissäsi, niin pirautapa poliisille. Tulevat poistamaan häirikön, joko putkaan tai ainakin ulos asunnosta vähäksi aikaa.

Vierailija
19/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on asunnossa kirjoilla, häntä ei voi lain mukaan "vain heittää ulos", vaan hänelle täytyy hakea häätö.

No onpa tämäkin perseestä :o/

Vierailija
20/33 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun asunto. Mies muutti tänne kun aloimme olemaan yhdessä.

Voit silti lähteä itse. Jos mies ei suostu lähtemään kämpästä, muutat pois ja vaadit häntä maksamaan vuokraa. Jos ei maksa, perintään ja ulosottoon vaan kaikki, sekä tietysti häätö heti kun lailliset edellytykset täyttyvät. Pahimmillaan menetät ehkä vuoden vuokrat, mutta lopulta saat ukon pois asunnostasi. Voit sitten muuttaa siihen takaisin tai myydä sen, miten vaan. 

Ei kannata rakastua seiniin, vaikka joskus niissä onkin tunnearvoa. Loppuelämän onnellisuus on kuitenkin tärkeämpää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi