Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 15...

01.06.2006 |

Hei! Mä olen vasta juuri täyttänyt 15 vuotta. Niin ja en enää ole neitsyt. Tämähän on aika yksityistä, mutta missä iässä olette menettäneet neitsyytenne? Minä olin 14v. Poikaystävä mulla on ollut jo 13v.

Harrastimme joku aika sitten bileissä poika ystävän kanssa sexiä. Totta kai ilman kondomeja.......

Eilen aamulla tein raskaustestin ja tottakai! se näytti punasta.. ja tänään sit kävin lääkärillä ja se varmisti asian et oon raskaana. Aavisteli et oisin rv. 6-7. Poikaystävällenikin kerroin.. joo ja hän ei ollut siitä moksiskaan. En vaan tiedä oikeen.. tää on tosi vaikeeta.. olenhan silti vasta 15 vuotias ja koulut kesken..

Muita samassa tilanteessa? Teenkö abortin?

-avuton 15 vee

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 20 viikolle selvittiin, kaikki meni hyvin lapsi kasvoi nopeaan tahtiin mahassa :). Sain kuitenkin keskenmenon. Koulut siis jatkuu normaalisti. Poikaystävän kanssa on kuitenkin sovittu että joskus me vielä lapsosia saadaan, mutta vanhemmalla iällä :) Onnea vaan odotukseen kaikille nuorille ja vanhemmillekin äipille..

Kukakohan tuo smurfiina on ja mistä on saanut päähänsä että olen huijari!?!?!? aika ikävää lueskeltavaa tuollanen.. :/

viistoista.

Vierailija
42/43 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varmaan kamalaa synnyttää lapsi..:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myöskin 15-vuotias, rv.17, tuleva teiniäiti siis. Abortti ei ollut vaihtoehto, varsinkin kun asiat on saatu järjestettyä niin, että vauvalla on sitten mahdollisimman hyvät kasvuolosuhteet. Ensikotiin ollaan muuttamassa tammikuussa, kumppanilla on hyvä työpaikka (16-vuotias), omat kouluasiat on järjestetty ja kaikki on hyvin. Molempien perhe tukee päätöstämme jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän