En pidä 2000 euron kuukausipalkkaani huonona
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
No jos ei menotkaan ole suuret ja tyydyt noin vähään niin oma asiasi.
Menot maksaa mies, niin ei huolta.
Juu kyllä minustakin ptää suhteuttaa palkka työhön, ei 2000 euroa ole huono palkka helposta työstä. Mutta tokihan sitä on absoluuttisesti pienituloinen kuitenkin oli työ millaista tahansa.
Toivottavasti mies elää pitkään rinnallasi, koska eläkkeesi tulee jäämään pieneksi ja tuottavaa omaisuutta on vaikea kartuttaa tuloillasi.
Minä pidän, tuo 2000€ on se minkä saan nettona. Se on huono korvaus asiantuntijatyöstä, jossa on kireät aikataulut, paljon vastuuta ja stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän, tuo 2000€ on se minkä saan nettona. Se on huono korvaus asiantuntijatyöstä, jossa on kireät aikataulut, paljon vastuuta ja stressiä.
Mä vaan annan ihmisille aikoja. Helppo homma.
miten määritellään helppo ja vaikea työ?
Minä en ikinä ole tienannut 2000e ja siitä huolimatta olen ostanut talon ja on lapsiakin. Tällä hetkellä mun ja miehen yhteistulot on 2000e.
Vierailija kirjoitti:
Mä annan vain asiakkaille aikoja. Minusta se on helppoa ja kevyttä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annan vain asiakkaille aikoja. Minusta se on helppoa ja kevyttä hommaa.
Ja ei ole työmatkakuluja tms kun teen tätä hommaa omassa kodissani.
Mies maksaa menot... just. Juuri tätä olen omalle tyttärelleni opettanut, nainen tienaa omat rahat eikä ole toisen elätettävänä. 2000e on todella vähän, luulisi olevan edes jotain kunnianhimoa elämässä mutta ei, jos tyydyt tuollaiseen niin oma asia, mutta kaiken mittapuun mukaan 2000e on todella vähän. Vaikka istut kotona.
En minäkään. Viime vuonnakin jäi kymppitonni säästöön, vaikken edes mitenkään pihistele.
13 , IYD ;) jos ei ole muiden elätettävänä niin ei onnistu, jos maksat omat asumiskulut ja muut menot niin suosittelen ihan lyhyttä matikkaa vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menot maksaa mies, niin ei huolta.
Niin eli kyse ei ole vain palkastasi, kun puhutaan tuloistasi. Sinun tulosi ovat oma palkka + miehen palkka.
Vierailija kirjoitti:
13 , IYD ;) jos ei ole muiden elätettävänä niin ei onnistu, jos maksat omat asumiskulut ja muut menot niin suosittelen ihan lyhyttä matikkaa vaikka.
2t kuussa käteen, mulla menee asumiseen 500e, syömisiin 300e ja muihin pakollisiin pari sataa kuussa. Kävin ulkomaanreissunkin viime vuonna, se maksoi vähän alle tonnin. Säästöön jäi n. 10t. Btw, kirjoitin aikanaan pitkän matikankin, eikä ollut edes hankalaa.
Mun kun ei tarvitse perintöäkään lapselle mittiä kun hänelle jää jo omakotitalo ja kesämökki järven rannalta, sitten vähän metsää ja tontti hyvällä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin niin päin, että jos ei ole muita elätettävänä, niin onnistuu kyllä helposti. Minultakin onnistui lapsettomana sinkkuna. Nyt on mies ja lapsi, ja säästöön jää häthätää pari tonnia vuodessa, jos ei tehdä lomamatkaa. Mies on huonompipalkkainen kuin minä.
Mun palkka on kans about 2000 e. Päivätyö, mutta nyt muutama viikonlopputyöpäivä ja palkkaa tulee vähän lisää. Mielummin kumminkin jätän viikonlopputyöt muille, vaikka niillä tienaa.
Ympärillä ihmisiä, jotka hirveän ahneita ja elämä menee vain rahan perässä juostessa.
Joo, ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Minullekin tulee nettona tuo parisen tonnia ja kyllä sillä asuntolainaa lyhentää, kaupassa ei tarvitse miettiä onko johonkin varaa ja jää vielä ylimääräistä sijoituksiinkin.