Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan taksityön, en aio ottaa humalaisia kyytiin. Arvostatko?

Vierailija
14.10.2019 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut taksin elämäni aikana noin 40 vuoden aikana lukuisia kertoja,  Vain kahtena kertana olen selvin päin (kun olen itse maksanut) taksin tilannut.   Mukavaa, että pääsin myös humalassa taksin kyytiin. 

Itse maksettuna taksilla ajaminen on kallista.      

Vierailija
22/28 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska et sivistymättömyyttäsi kuitenkaan osaa tunnistaa piri- tai subupäitä ym. muita käyttäjiä, joten tulet kuljettamaan päihtyneitä asiakkaita joka tapauksessa.,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan tilanne.  Olet saanut tilauksen ja lähet noutamaan asiakasta.  Mittarissa on jo parikymppiä kun tulet asiakkaan luo.  Humalaisen asiakkaan.  Mitä teet?  Joku maksaa sen tai joku menettää sen kaksikymppiä valinnoistasi riippuen.  Maksatko sen itse?  Hyväksytkö ansionmenetyksesi?  Tilaatko humalaiselle uuden auton? 

Vierailija
24/28 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa käytännön toteutus. Meinaatko puhalluttaa? Kuinka varmistat ennen ajoa, että mitään ei ole otettu? Mistä löydät kohderyhmän?

Onhan tuo varmaan joissakin piireissä myyntivaltti, kannattaa mainostaa hyvin. "Jos otat, en aja!" Absolutisti kuski. En tosin keksi niitä piirejä.

Ehkä sun kannattais päivystää esim kirkon taksitolpalla hautajaisissa ja kastejuhlissa, joista voisit kyydistä selväpäisiä järjen asiakkaita kotiin?

Vierailija
25/28 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tarkoittaa varmasti silminnähden selvästi humalaisia. Muutama lasillinen ei vielä saa ihmistä örveltämään ja käyttäytymään hallitsemattomasti. On humalaisia ja humalaisia. Toiset osaavat olla ihmisiksi ja toiset eivät. Epäilisin, että tällä kriteerillä toimitaan.

Ja kyllähän ravintoloitsijoilla on oikeus valita asiakkaansa. Eihän esim. tiettyihin paikkoihin pääse ellei ole pukeutunut tietyllä tavalla tms. Verkkareissa ja tennareissa on turha yrittää hienoon yökerhoon eikä kukaan sitä lähde käräjöimään. Veikkaan siis, että kovinkaan moni örveltäjä ei lähde nostamaan juttua käräjille, jos taksikuski ei ota heitä kyytiinsä. Se ei kuitenkaan ole ihan pikkujuttu, voi tulla kalliiksi ja kestää kauan.

Vierailija
26/28 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska et sivistymättömyyttäsi kuitenkaan osaa tunnistaa piri- tai subupäitä ym. muita käyttäjiä, joten tulet kuljettamaan päihtyneitä asiakkaita joka tapauksessa.,

Liekö näillä huumeveikoilla varaa ajella taksilla? Makaavat jossain siltojen alla jo valmiiksi........

Vierailija
27/28 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liekö näillä huumeveikoilla varaa ajella taksilla? Makaavat jossain siltojen alla jo valmiiksi........

B

Vierailija
28/28 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B

Ajelee ne taksilla, maksaako ne kyydin, on jo ihan toinen juttu. Saattaa kuskin lompakko lähteä samalla.

T. Ex-kuski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme