Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein ymmärrä sitä, että täällä aina hehkutetaan miten lapset on parasta elämässä ja me lapsettomat emme tiedä mistään mitään mutta kuitenkin sitten deittimarkkinoilla...

Vierailija
14.10.2019 |

... halveksitaan kaikista eniten ihmisiä, joilla on lapsia? Eli ne lapselliset, jotka ovat onnistuneet pitämään ydinperheen yllä ovat sankareita mutta muut kakkosluokan kansalaisia siksi, koska heillä on lapsia. :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka "halveksii"? En mä ole tuollaista huomannut.

Vierailija
2/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi, että siellä deittimarkkinoilla on toisia lapsettomia typeryksiä, juuri samanlaisia kuin ap...

Oikeasti - ei kukaan väitä, ettå velat eivät tietäisi mistään mitään. He eivät tiedä äitiydestä omakohtaisesri mitään, mikä tietysti on aika päivänselvää.

Minusta kenenkään ei tarvitse hankkia lapsia, jos ei halua. Hyvä niin kaikille. Mutta tuollainen lapsettomuuden glorifiointikin on ääliömäisen typerää.

Miksi ylipäätään naisen pitäisi vaivata päätäni sillä, mitä joku lapseton jamppa hänestä ajattelee? Tuskinpa äiti-ihminen edes olisi kiinnostunutkaan miehestä, joka ei pidä lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sekava aloitus.

Vierailija
4/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne eivät ole omia lapsia, ymmärrätkö? Omat lapset ovat parasta, en haluaisi hoitaa tai pistää rahojani toisen lapsiin.

Vierailija
5/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on se, että ne, jotka haluavat lapsia, haluavat itse olla mukana tekemässä niitä. Luonto toimii niin, että oma lapsi on oma, muiden lapset ovat muiden lapsia. Ihan ok ovat toisetkin lapset, mutta samanlaista tunnesidettä ei voi niihin muodostaa kuin omiin jälkeläisiin.

Tietysti normaali ihminen haluaa suojella ja varjella kaikkia lapsia ynnä muita "hauraampia" yksilöitä. Treffimarkkinoista en osaa sanoa, mutta kyllä lapsettoman kanssa tutustuminen saattaa olla helpompaa kuin yh:n, jonka pitää hoitaa lapsenvahti yms. ennen treffejä.

Vierailija
6/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö jollain toisella Aihe vapaa -palstalla? Täällähän lapsettomuus on oikein arvostettu juttu, lapsien hankkineita lähinnä säälitään 🤔

Vierailija
7/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä kyllä moni äitikään äitiydestä yhtään mitään. Täällä aika moni on vuosien varrella kysellyt lapsiin ja kodinhoitoon liittyvistä itsestäänselvyyksistä. Eikä sittenkään ole monikaan niistä "hyvistä" neuvoista viisastunut. Siellä ne räkänokka pennut huoneissaan pelaa kännykällä pelejään ja äippä keittiössä yrittää saada valmiskastikkeen pussia auki. Käyppäs äiti välillä kurkkaamassa etteivät räkänokat ole karanneet jo ulos eläimiä rääkkäämään.

Vierailija
8/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tavallisesti lapsia omaavat miehet ja naiset eivät ole deittimarkkinoilla vaan naimisissa?

Vierailija
9/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka halveksii lapsia saaneia? - En minä sinkku ja lapseton mies ainakaan.

Niinpä jos ja kun haen kumppania, niin toki voisin muodostaa parisuhteen "jo" lapsia saaneen kanssa. Mutta on myönnettävä, että kokisin jälkikasvua saaneen kumppaniehdokkaan todennäköisesi haastavampana kumppaniehdokkaana kuin sellaisen, jolla ei ole vielä, tai joka ei mahd. koskaan tule  saamaan lapsia.

Mikskiö? - Koska koen ja tunnen, että haluaisin tulla mahdollsimman hyvin toimeen ja juttuun myös hänen lastensa kanssa. (Olen sen verran nuori, että pidän luontevana ajatella, että mahd. kumppanini lapset olisivat vielä melko nuoria). Ja tai ainakin minun olisi ymmärrettävä, että lapsi (tai lapset) ovat mahd. kumppanille tärkeitä, jolloin minun tulisi osata huomioida heidät enemmän ja vähemmän aktiivisesti, mitä ikinä sitten enemmän tai vähemmän sponttaania keksisin ehdottaa tai aatella yhteiseksi tekemiseksi.

Sellaiseen kumppaniehdokkaaseen joka kertoisi, että kyllä hänellä on lapsi(/a) mutta ei ole, eikä halua olla hänen (/heidän) kanssaan missään tekemisissä saattaisin suhtautua.. no sanoisinko hieman varauksellisesti.         

Vierailija
10/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen, joka on hankkinut lapsia eikä ole onnistunut pitämään perhettään koossa, ei ole houkutteleva uudeksi kumppaniksi, koska herää epäilys siitä, että ihminen on joko hankkinut lapsia liian kevyin perustein tai sitten on huono ihmissuhteissa vaativissa olosuhteissa, koska erossahan on aina kaksi osapuolta.

Vierailija
11/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne toisen lapset ole parasta maailmassa? En itse välitä toisten lemmikkieläimistäkään vaikka omiani rakastan.

Vierailija
12/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisenkin lapsia voi oppia rakastamaan mutta siinäkin on omat riskinsä. Jos suhteeseen tulee joistain syystä jotain häikkää niin heikoille jää jos toinen päättää että lasten kanssa et ole enää tekemisissä. Onko riskin arvoista?

Vierailija
13/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksiköhän? Siksi koska oma lapsi on ihan eri asia kuin mies/nainen ja "valmis paketti". Eihän toisen lapsia ole itse valinnut tehtävänkään eikä ne todellakaan ole lähtökohtaisesti omiasi ja koko kuvio on ihan eri kuin ydinperhekuvio. Melko usein paketelliset pariutuukin keskenään. Toisaalta ei mahoilla tai steriloiduillakaan miehillä tai naisilla ole kaikista eniten vientiä. Miksi? Koska moni haluaa lapsia.

Vierailija
14/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne eivät ole omia lapsia, ymmärrätkö? Omat lapset ovat parasta, en haluaisi hoitaa tai pistää rahojani toisen lapsiin.

Rahat = rakkautta! 💔

Vierailija
15/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmiset nyt ovat sekaisin tässä niin sekavassa maailmassa. Nytkö vasta olet alkanut havaitsemaan asiaa?

Itse erakkoluonteisena ja masennukseen taipuvaisena havaitsen jatkuvasti ihmisissä kaikenlaista patologista itselleen valehtelua. Mutta kai se on tuo mikä minussa on vikana, kun en siihen itse pysty, niin eipä tässä elämänhaluakaan paljoa ole.

Vierailija
16/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi, että siellä deittimarkkinoilla on toisia lapsettomia typeryksiä, juuri samanlaisia kuin ap...

Oikeasti - ei kukaan väitä, ettå velat eivät tietäisi mistään mitään. He eivät tiedä äitiydestä omakohtaisesri mitään, mikä tietysti on aika päivänselvää.

Minusta kenenkään ei tarvitse hankkia lapsia, jos ei halua. Hyvä niin kaikille. Mutta tuollainen lapsettomuuden glorifiointikin on ääliömäisen typerää.

Miksi ylipäätään naisen pitäisi vaivata päätäni sillä, mitä joku lapseton jamppa hänestä ajattelee? Tuskinpa äiti-ihminen edes olisi kiinnostunutkaan miehestä, joka ei pidä lapsista.

Ei. Kyllä yh-äiditkin metsästävät lapsetonta miestä. Ei kelpaa mies, jolla on jo lapsia. Nykyinen deittimarkkinoiden trendi näillä yh-äideillä on etsiä lapsilleen isäpuoli itseään huomattavasti nuoremmista miehistä, jotka ovat hädin tuskin opiskelujaan saaneet alkuun. Napataan ennen kuin he ymmärtävät edes mihin sitä itsensä laittaa, kun menee yh:n kanssa yhteen. Samassa elämäntilanteessa olevat eronneet isät sen sijaan eivät kelpaa. He ovat sekundaa näille lapsellisille naisille. 

Vierailija
17/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksiköhän? Siksi koska oma lapsi on ihan eri asia kuin mies/nainen ja "valmis paketti". Eihän toisen lapsia ole itse valinnut tehtävänkään eikä ne todellakaan ole lähtökohtaisesti omiasi ja koko kuvio on ihan eri kuin ydinperhekuvio. Melko usein paketelliset pariutuukin keskenään. Toisaalta ei mahoilla tai steriloiduillakaan miehillä tai naisilla ole kaikista eniten vientiä. Miksi? Koska moni haluaa lapsia.

Ovat ne toisen lapset kuitenkin jo lähtökohtaisesti sen toisen lapsia. Jos omiakin lapsia rakastaa, niin luulisi että rakkaan puolison lapsia rakastaa vielä enemmän.

Vierailija
18/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idea on se, että ne, jotka haluavat lapsia, haluavat itse olla mukana tekemässä niitä. Luonto toimii niin, että oma lapsi on oma, muiden lapset ovat muiden lapsia. Ihan ok ovat toisetkin lapset, mutta samanlaista tunnesidettä ei voi niihin muodostaa kuin omiin jälkeläisiin.

Tietysti normaali ihminen haluaa suojella ja varjella kaikkia lapsia ynnä muita "hauraampia" yksilöitä. Treffimarkkinoista en osaa sanoa, mutta kyllä lapsettoman kanssa tutustuminen saattaa olla helpompaa kuin yh:n, jonka pitää hoitaa lapsenvahti yms. ennen treffejä.

Minulla ei ole lapsia, mutta jos hankkisin lapsen, niin minua kyllä pelottaisi se mahdollisuus, että lapsi perisi sukulaisteni ikäviä luonteenpiirteitä. Oma ulkonäkönikin on niin ruma, että en toivoisi lapsen olevan minun näköiseni... Mieluummin haluaisin miehen, jolla olisi jo lapsia, koska sitten ne lapsetkin olisivat tavallaan itse valittuja. Sellaista miestä, jolla on kauheat lapset, ei ole pakko ottaa, jos ei halua, mutta omia kauheita lapsia ei oikein viitsisi sysätä muiden ihmisten hoidettavaksi.

Vierailija
19/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat ne toisen lapset kuitenkin jo lähtökohtaisesti sen toisen lapsia. Jos omiakin lapsia rakastaa, niin luulisi että rakkaan puolison lapsia rakastaa vielä enemmän.

Joo o, on todellista parisuhteen erikeepperiä katsella jotain pientä mutta luonnevikaista jännä-esaa tekemässä tihutöitään pitkin nurkkia. Siinä se oikein kunnioitus kumppaniakin kohtaan roihuaa silmissä katsellessa rauhaisan omakotitalolähiön muuttumista tulimereksi!

Vierailija
20/20 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme