Miksi miehet pitävät niin paljon enemmän blondeista?
Itselläni on ollut aina tummat hiukset. Ne sopivat minulle hyvin. Kuitenkin kerran päätin värjätä vaaleaksi. Ne eivät mielestäni erityisen hyvin sopineet minulle. Sama kokemus on ollut nuoruudesta, jolloin myös värjäsin vaaleaksi. Ne vaan eivät sopineet, joten palasin nopeasti takaisin tummaksi. Nyt ennen vaalentamista miesystävä sanoi, että älä vaan liikaa vaalenna, koska pitää tummista hiuksistani niin paljon. Päädyin vaalentamaan paljon enemmän kuin alun perin oli tarkoitus. Miesystävä yllättäen piti lopputuloksesta todella paljon. Myös tuntemattomat miehet yhtäkkiä suhtautuvat minuun aivan eri tavalla. Tulevat juttelemaan ja jopa koittavat iskeä. Haluaisin palata takaisin tummaksi, koska tuntuu ettei vaaleat sovi. Toisaalta kuitenkin saan niin paljon enemmän positiivista huomiota vaaleana, että en enää tiedä mikä sopii ja mikä ei. Vai katsovatko miehet ainoastaan hiuksia?
Kommentit (347)
Jostain ihan luotettavasta lehdestä luin tiedeartikkelin missä tätä selitettiin, että blondit ovat suositumpia ja perustuu evoluutiopsykologiaan ja harvinaisuuteen. Blondeilla on enemmän estrogeenia ja he ovat nuorempia, koska hiukset yleensä tummuvat vanhemmiten. Ja löytyihän wikipediastakin sama tieto, itse artikkelia jonka aiemmin luin en löytänyt.
Puhdasrotuinen blondi sinisillä silmillä voittaa kyllä aina untermenschenit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa, mutta itse miehenä sytyn ehdottomasti eniten bruneteista, sitten punapäistä. Ei blondit iske yhtään, olen ehkä vähemmistöä sitten.
Olet tosiaan vähemmistöä tutkimusten mukaan.
Höpöhöpö taas. Näitä "tutkimuksiahan" riittää, ja sinä et edes mainitse että missä tutkimuksissa? Minä ainakin tiedän useita tutkimuksia, joiden mukaan brunetit ovat suosiossa. Ei siitä ole edes kovin pitkä, kun tätä kysyttiin suomalaisilta miehiltä, ja tutkimuksen tulos oli se, että suomalaisen miehen unelmanainen on sinisilmäinen, pitkähiuksinen brunetti. Googlaa niin näet.
Suomessa blondius ei ole eksoottista, muualla on, joten blondi erottuu joukosta kuin huutomerkki.
Olen aito blondi,, suosio on ollut aikamoista nuorempana ihan lapsesta asti koska niillä hoodeilla ei ollut kenelläkään hopeanväristä tukkaa ja vihreitä silmiä. Minua kierrätettiin sylistä syliin pikkulapsena ja myöhemmin sitten pojat olivat todella kiinnostuneita. Olin kyllä Suomessakin niiden suosituimpien tyttöjen joukossa, mutta en mikään superblondi kuten etelämpänä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain ihan luotettavasta lehdestä luin tiedeartikkelin missä tätä selitettiin, että blondit ovat suositumpia ja perustuu evoluutiopsykologiaan ja harvinaisuuteen. Blondeilla on enemmän estrogeenia ja he ovat nuorempia, koska hiukset yleensä tummuvat vanhemmiten. Ja löytyihän wikipediastakin sama tieto, itse artikkelia jonka aiemmin luin en löytänyt.
Mutta ymmärrätkö, että tuo hiusten tummuminen pätee ainoastaan vaaleisiin naisiin, eihän syntymästään tummahiuksisilla siitä hiukset mihinkään tummene, vaan ovat aina samanlaiset. Tuota ei voi siis yhtäkkiä vaan vetää koskemaan kaikkia naisia, koska tummat naiset eivät ole koskaan vaaleita olleetkaan, niin ei se vaaleuden puute heidän kohdallaan mistään estrogeenin puutteesta kerro. Siksi tuo teoria on huono. Lisäksi vaaleat naiset ovat kaikkein vaaleimpia lapsena, eivätkä lapset mitään hedelmällisiä edes ole vielä. Monella tummuu hiukset jo murrosiässä, ja siitä muutama vuosi vasta niin he ovat kaikkein hedelmällisimmillään. Minusta koko teoria on pelkkää humpuukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa, mutta itse miehenä sytyn ehdottomasti eniten bruneteista, sitten punapäistä. Ei blondit iske yhtään, olen ehkä vähemmistöä sitten.
Olet tosiaan vähemmistöä tutkimusten mukaan.
Höpöhöpö taas. Näitä "tutkimuksiahan" riittää, ja sinä et edes mainitse että missä tutkimuksissa? Minä ainakin tiedän useita tutkimuksia, joiden mukaan brunetit ovat suosiossa. Ei siitä ole edes kovin pitkä, kun tätä kysyttiin suomalaisilta miehiltä, ja tutkimuksen tulos oli se, että suomalaisen miehen unelmanainen on sinisilmäinen, pitkähiuksinen brunetti. Googlaa niin näet.
Suomessa blondius ei ole eksoottista, muualla on, joten blondi erottuu joukosta kuin huutomerkki.
Olen aito blondi,, suosio on ollut aikamoista nuorempana ihan lapsesta asti koska niillä hoodeilla ei ollut kenelläkään hopeanväristä tukkaa ja vihreitä silmiä. Minua kierrätettiin sylistä syliin pikkulapsena ja myöhemmin sitten pojat olivat todella kiinnostuneita. Olin kyllä Suomessakin niiden suosituimpien tyttöjen joukossa, mutta en mikään superblondi kuten etelämpänä.
Ehkä olit kaunis muutenkin, uskon että hiusten väristä riippumatta kiinnostuneita riittää, jos on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Sairashan sinä olet, ja tyhmä. Etkö edes sitä tiennyt, että mitään rotuja ei ole olemassa? Ali-ihminen olet itse, koska normaalit ihmiset eivät pidä muita lajinsa edustajia ali-ihmisinä. Vain alemmuuskompleksi aiheuttaa tarpeen alistaa ja vähätellä muita.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä miehet? Maailmanlaajuisesti pidetyin hiustenväri naisilla on brunetti.
Pitääkin vissiin suunnata ulkomaille. T: brune
Miehet luulee olevansa fiksumpia kun blondi muijansa.. Tuskin blondivitsit ihan turhanpäiväisiä on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairashan sinä olet, ja tyhmä. Etkö edes sitä tiennyt, että mitään rotuja ei ole olemassa? Ali-ihminen olet itse, koska normaalit ihmiset eivät pidä muita lajinsa edustajia ali-ihmisinä. Vain alemmuuskompleksi aiheuttaa tarpeen alistaa ja vähätellä muita.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin...
Herrat pitävät vaaleaveriköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ymmärrätkö, että tuo hiusten tummuminen pätee ainoastaan vaaleisiin naisiin, eihän syntymästään tummahiuksisilla siitä hiukset mihinkään tummene, vaan ovat aina samanlaiset. Tuota ei voi siis yhtäkkiä vaan vetää koskemaan kaikkia naisia, koska tummat naiset eivät ole koskaan vaaleita olleetkaan, niin ei se vaaleuden puute heidän kohdallaan mistään estrogeenin puutteesta kerro. Siksi tuo teoria on huono. Lisäksi vaaleat naiset ovat kaikkein vaaleimpia lapsena, eivätkä lapset mitään hedelmällisiä edes ole vielä. Monella tummuu hiukset jo murrosiässä, ja siitä muutama vuosi vasta niin he ovat kaikkein hedelmällisimmillään. Minusta koko teoria on pelkkää humpuukia.
No, eihän tutkimustietoa tarvitse uskoa, voit sen sijaan uskoa omia juttujasi. Tummahiukset eivät tosiaan blondeja ole, blondin hiukset tummenevat eli mitä nuorempi sitä blondimpi ja suositumpi.
Valkoinen ja vaalea edustaa puhtautta ja valoa, niinkuin vaikka lumi ja valo, tumma edustaa synkkää, uhkaavaa, pimeää.
Tummapiirteiset pitää vaaleista ja toisinpäin. Viehätymme usein ääripäästä, koska sitä varmemmin toinen ei ole sukua itselle.
Joskus tai usein viehätymme myös niistä piirteistä, jotka vanhemmillamme on ollut.
Tummanruskeet hiukset naisella on parasta t. Mies vaaleilla hiuksilla 😄
Vierailija kirjoitti:
Tummapiirteiset pitää vaaleista ja toisinpäin. Viehätymme usein ääripäästä, koska sitä varmemmin toinen ei ole sukua itselle.
Joskus tai usein viehätymme myös niistä piirteistä, jotka vanhemmillamme on ollut.
Suurin osa maapallon ihmisistä on tummatukkaisia ja -silmäisiä ja ihokin on tumma. Vaaleahiuksiset ovat harvinaisia ja siksi halutumpia. Kaikkialla muualla paitsi Pohjoismaissa myös meidän mielestä ruskeatukkaiset ovat blondeja, maantienvärinenkin on blondi. Ja kyllähän se auringossa vaaleneekin maantienvärinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan se todetaan, vaaleat ovat suosituimpia ja tummatukkaiset miehet suosituimpia. Jälkimmäistä faktaa toistellaan tällä palstallakin usein mutta eka kerta kun näen että blondista sanotaan näin.
Mitä vähemmän kunniaihonvärinen sen parempi. Arjalaisesta blondista ei voi enää parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vastakohdan viehättäminen ei kyllä minuun päde, sillä en ole koskaan kiinnostunut blondista miehestä. Kiinnostun aina miehistä, joilla on vielä tummemmat piirteet kuin minulla (eli todella tummat). Ikävä kyllä miehiin taitaa vedota enemmän just vastakohdat, ainakin reippaasti suurin osa minusta kiinnostuneista miehistä on ollut vaaleahkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selität sitten sen että skandiblondi näyttää pikkasen eriltä kuin vaikka eskimo, kiinalainen tai afrikkalainen ihminen? Ihmisiä kaikki mutta kyllä ne eri rotuja on selvästi.