Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon maksatte viihdepalveluista kuukaudessa?

Tilipussi
14.10.2019 |

Oletko sinkku, lapsiperhe. Sain viikonloppuna tarjouksen 54,90 viihdepaketti kuukaudessa. Edullinen vai kallis? Paljon maksat ja mitä pakettiin kuuluu? Paljon lasten viihteeseen kuluu rahaa? Millaisista summista puhutaan? Paljon nää saa maksaa? :,'(

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

$3,33/kk VPNstä ja loppu viihde ilmaiseksi.

Valitettavasti alkaa tuntumaan ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Netflixin yms tarjonta on niin kuraa ettei siitä propagandatarjonnasta halua maksaa.

Joo joskus tsekannut suomalaista netflixtarjontaa kaverilla. Ei pysty enää sellaiseen kun vuosikausia katsonut kaiken sitä mukaa kun sitä maailmalla ilmestyy. HD tasoisena, ilman netin pätkintää.

Vierailija
22/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee noin 20€ (Netflix ja Spotify). Olemme lapseton pariskunta.

Tuohon pitää laittaa päälle nettiyhteyden hinta.

Suomessa internetyhteys lasketaan perustarpeeksi, kuten sähkö tai vesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Netflix ja HBO. Nyt tosin taidan lopettaa Netflixin, kun tarjonta on muuttunut kehnoksi ja hinnat nousivat. Saa sen uudelleen avattua sitten halutessaan.

Vierailija
24/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä ihmeen laitteista ap puhuu? Kai jokaisella kotona tietokone nykyään on, ja siinähän viihdepalvelut pyorii.

Meillä menee noin 30e, spotify + netflix (ei asuta suomessa, joten hinnat voi olla erit siellä).

Vierailija
25/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. En omista edes televisiota.

Vierailija
26/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä maksan Netflixistä, nyt on ollut taas puoli vuotta taukoa. En tiedä, milloin otan uudestaan, ja otanko, riippuu siitäkin, onko paljonkin kallistunut entisestä kympistä.

Sitten maksan noin 5 euroa kuussa aasialaisia draamasarjoja välittävästä palvelusta, Rakuten Viki.

Lapsiperhe, neljä lasta, joista kaksi vanhinta alakoulussa.

Vierailija
27/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e. Meillä harrastetaan ratsastusta, kuntosalia, ulkoilua koirien kanssa, agilitya, luetaan kirjoja, jooga, nyrkkeily, uinti yms.

Käydään teatterissa ja ulkona syömässä, matkustellaan jne.

Ei kiinnosta telkkarin katsominen eikä varsinkaan kiinnosta laittaa rahaa siihen.

Vierailija
28/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kalliilta. Kannattaa tarkentaa hintaan kuuluvia asioita, että on mahdollista arvioida paremmin. Kahden ihmisen taloudessa maksetaan Viaplaysta noin kymppi ja Deezeristä toinen mokoma. 

Vierailija
29/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella kalliilta. Netflixin saa kympillä. Itellä on myös Elisa Viihde 39.90 kuussa mutta se tuleekin vaan VSDL liittymän kylkiäisenä, en käytä sitä mihinkään. Tytär maksaa itse Spotify tilin. Itse käytän Deezerin ilmaisversiota ja kun selaimessa on Adblock ei tule mainoksiakaan lainkaan.

Kiitos viestistäsi. Minusta on hyvä, että nuori itse maksaa, jos summa on pieni, koska tulee sellaista hyvää tilihistoriaa ja ottaa vastuuta rahasta. 39.90 euroa ja muut laitteet, jos on niin en tiiä riippuu varmaan miten on ostanu, että millaisia eriä on. Millainen se Deezer on? Se on siis ilmainen ja toimii hyvin? Ei oo tuttu mulle toi Deezer. :I <3

Se on ilmanen musiikin suoratoistopalvelu kuten Spotify. Itse käytän sitä koska aikoinaan ei työkoneeseen voinut asentaa Spotifyta mutta Deezer toimii suoraan selaimessa. Musiikkia on luultavasti ihan yhtä hyvin kuin Spotifyssa, mutta mainoksia paljon vähemmän. Ja tosiaan, jos käyttää selaimessa Adblockia niin ei tartte kärsiä yhdestäkään mainoksesta. Lisäksi random soittolista Flow toimii aika hyvin. Sinne voi tehdä myös omia soittolistoja ja asettaa biisejä suosikeiksi.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/16/testissa-musiikin-suoratoistop…

Vierailija
30/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e:

Spotify premiumin voi ladata ilmaiseksi netistä ja sideloadata.

Netfliksin sijaan käytetään amazon fire stickiä. Ohjeet miten siihen saa netflicksin kaltaisen äppsin (ilmainen, kaikki leffat löytyy, suomitekstitys) löytyy youtubesta.

Netflix löytyy myös kun kaveri lainasi salasanansa.

Yle areena on ihan ilmainen. Tai no, se vero menee joka tapauksessa.

Vierailija
31/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle areenassa on se vika ettei sieltä oikein löydä katsottavaa.

Vierailija
32/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä lasketaan viihdepalveluiksi. En siis maksa latiakaan mistään varsinaisista viihdepalveluista. Netin käytöstä toki iso osa on viihdekäyttöä, mutta nettiyhteyteni maksaa vain neljä euroa kuukaudessa, joten eipä sille viihdekäytöllekään kovin paljoa hintaa tulee, vaikka netinkäytöstäni valtaosa olisikin viihdekäyttöä.

Vierailija
33/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Viaplay ja CMore, maksaa yhteensä jotain 60e/kk. Seurataan valioliigaa, Espanjan liigaa ja mestareiden liigaa aktiivisesti. Kesäksi aina suljetaan tilaukset, kun palloilut on tauolla. Viime kaudelle ei otettu ollenkaan Viaplayta, mutta tuli liian ikävä brittifutista, joten nyt taas maksetaan.

Vierailija
34/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle areenassa on se vika ettei sieltä oikein löydä katsottavaa.

Itse taas löydän katsottavaa ainoastaan Yle Areenasta. Kaupalliset hömppäkanavat eivät kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
35/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee noin 20€ (Netflix ja Spotify). Olemme lapseton pariskunta.

Tuohon pitää laittaa päälle nettiyhteyden hinta.

En laskisi nettiyhteyttä viihdepalveluksi.

Vierailija
36/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, joten minulle nuorehkona naisena riittää kymppi kuussa viihteeseen. Minulla on välillä Netflix ja välillä HBO riippuen siitä, kummasta katson jotakin sarjaa. Samaan aikaan en niitä tilaa, sillä en jaksa katsoa tv:tä joka ainoa ilta. Ehkä lapsille pitää olla jotain piirrettyjä, joita noista ei näe?

Musiikkia kuuntelen Youtubesta ilmaiseksi.

Vierailija
37/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

19,90e/kk netti+Elisaviihde ja Netflix 7,99e/kk.

Vierailija
38/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän hengen perhe ja viihdepalveluihin menee 0 euroa. Jos haluan jotain katsoa, niin lataan sen ilmaiseksi torrenttina tai nauhoitan telkkarista viikolla tulevia elokuvia ja katselen sitten joskus jos on aikaa.

Vierailija
39/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€. Katson kaikki tarvittavat elokuvat ja sarjat ilmaiseksi netistä. 

Perheessä minä ja kaksi teiniä.

Vierailija
40/42 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cmore 9,90e/kk. Elisaviihde on meillä joku tarjoushinta 24,90e/kk. Lisäksi mies on ottanut erikseen CmoreMax kanavan, jotta näkee formulan suorana ja se on 29,90e/kk. Se on ihan törkeän kallis, mutta se suljetaan aina heti kun kausi päättyy. Eli yhteensä 65e/kk ja ilman formulaa 35e/kk.