Paljon maksatte viihdepalveluista kuukaudessa?
Oletko sinkku, lapsiperhe. Sain viikonloppuna tarjouksen 54,90 viihdepaketti kuukaudessa. Edullinen vai kallis? Paljon maksat ja mitä pakettiin kuuluu? Paljon lasten viihteeseen kuluu rahaa? Millaisista summista puhutaan? Paljon nää saa maksaa? :,'(
Kommentit (42)
Kuulostaa todella kalliilta. Netflixin saa kympillä. Itellä on myös Elisa Viihde 39.90 kuussa mutta se tuleekin vaan VSDL liittymän kylkiäisenä, en käytä sitä mihinkään. Tytär maksaa itse Spotify tilin. Itse käytän Deezerin ilmaisversiota ja kun selaimessa on Adblock ei tule mainoksiakaan lainkaan.
0 €, en ole kokenut tarpeelliseksi. Mutta muiden puheiden perusteella kuulostaa kalliilta, useimmat tutut maksavat muistaakseni jotain 10-20 €.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella kalliilta. Netflixin saa kympillä. Itellä on myös Elisa Viihde 39.90 kuussa mutta se tuleekin vaan VSDL liittymän kylkiäisenä, en käytä sitä mihinkään. Tytär maksaa itse Spotify tilin. Itse käytän Deezerin ilmaisversiota ja kun selaimessa on Adblock ei tule mainoksiakaan lainkaan.
Kiitos viestistäsi. Minusta on hyvä, että nuori itse maksaa, jos summa on pieni, koska tulee sellaista hyvää tilihistoriaa ja ottaa vastuuta rahasta. 39.90 euroa ja muut laitteet, jos on niin en tiiä riippuu varmaan miten on ostanu, että millaisia eriä on. Millainen se Deezer on? Se on siis ilmainen ja toimii hyvin? Ei oo tuttu mulle toi Deezer. :I <3
En mitään. Piti avata tämä aloitus saadakseni tietää mikä on viihdepalvelu.
Meillä menee noin 20€ (Netflix ja Spotify). Olemme lapseton pariskunta.
Mies on tilannut liiga+nhl paketin 35e/kk. Lisäksi ruutu+ paketti johon kuuluu urheilulehti, tais olla 13e/kk.
Välillä tilataan netflix, hbo, c-more yms. jos on jotain mielenkiintoisia sarjoja ja aikaa katsoa niitä.
Pariskunta, lapset muuttaneet jo omilleen, maksetaan 25 € laajakaistasta. Ei muuta viihdettä. Joskus otan ilmaiskokeiluja Viaplaylta tai Cmorelta. Pojan Netflix-tunnuksia käytetään vain kun The Crownista tulee uusi kausi. Yle Areenassa riittää meille katsottavaa sen verran kun ehditään tv:tä katsoa.
Tarkotin siis elokuvat, musiikki ja sellaiset. En tarkottanu tässä aikuisviihdettä, koska se ei ole yleensä sellainen mikä kuuluu niihin palveluihin, joita esimerkiksi kaupoissa tarjotaan, jossa myydään laitteita ja palveluita. Pitääkö siis näistä erikseen maksaa, jos on esimerkiksi tv-palvelu niin tuleeko jokaisesta palvelusta oma kulu vai pitääkö vain tehdä tili niihin? Palvelun kuukausimaksu ja tilimaksut vai pelkkä kuukausimaksu? Paljonkohan tää kokonaisuus maksaa? En viiti ottaa mitään liian hintavaa, jos se on se 54 euroa ja lisäkulut niin voi mennä esim. 70-80 euroa ja muut laitekulut ja niihin liittyvät maksut. Voikohan mennä monta sataa? Kenellä on varaa esimerkiksi lapset ja lapsiperheet. Ostatteko vuoden kerrallaan?
$3,33/kk VPNstä ja loppu viihde ilmaiseksi.
Netflix 15e/kk
Spotify 17e/kk
Viaplay total 35e/kk
Viimeisin on mielestäni turha mutta mies sen väkisin halusi.
Kiitos tosi paljon vastauksista. :I <3 On tärkeää tietää paljon maksaa. Vuosikulut voi lapsiperheellä olla suuret, koska viihdettä voi olla paljon käytössä.
Vierailija kirjoitti:
$3,33/kk VPNstä ja loppu viihde ilmaiseksi.
Valitettavasti alkaa tuntumaan ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Netflixin yms tarjonta on niin kuraa ettei siitä propagandatarjonnasta halua maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon pitää laittaa päälle nettiyhteyden hinta.
Kympin maksaa Spotify kuussa. Joku kaipasi myös nettiyhteyden hintaa, en muista paljonko se on, kun on taloyhtiön edullinen laajakaista, olisko 4,90 kuussa.
Spotifyta myös todella käytän.
Kalleus riippuu siitä, että mitä ko. hinta sisältää. Onko pelkkä nettiliittymä vai sisältääkö maksullisia ohjelmapalveluja. Vertaa pelkkien nettiliittymien ja erillisten ohjelmapalvelujen (Netflix, HBO...) hintoihin niin näkee viihdepalvelujen hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon pitää laittaa päälle nettiyhteyden hinta.
Aika harvassa on tänäpäivänä ne joilla ei ole nettiyhteyttä jokatapauksessa, käytti viihdepalveluita niiden kautta tai ei.
Minulla ei ole toiminut YLE tai teevee vaikka maksan Yle-veroa muutama viikko mennyt jo ilman telkkaa laitteessa. Kohta pitää kai taas maksaa uudesta. En vaan jaksais aina vaan maksaa. :/ Laitteita pitää vaihtaa kokoajan ja pelkään, että telkkarikin pitää vaihtaa monta kertaa. Niillä ei oo mitään vakuutusta teeveeseen tai laitteisiin vaan niissä on aina omavastuuosuus, joka on melkein 100 eli melkein uuden puhelimen verran, jos ei halua maksaa kalliimmista malleista. Se on kai 60 euroa laitevakuutus per kerta tai kotivakuutus 150 euroa se omavastuu per kerta ja uusi telkka tai laite pitää ehkä itse maksaa? Paljon nää kokonaisuudessaan maksaa on vaan mysteeri. :I <3 Siis onko se se 60-150 euroa per kerta ja per lapsi, jos esimerkiksi laite pitää vaihtaa tai tv hajoaa niin onko se aina se 150 euroa omavastuu? Ja palvelumaksut tähän esim. no minulle tarjottiin se 54 euroa kuussa.
120 euroa laaki, parin viikon välein paitsi jos vaimo on työmatkoilla tai lasten kanssa mummoloissa, silloin useammin. Joskus pelkkä suuhoito, 80 euroa.
M38