Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hoidatte seksin jos vieraita on pidempään tai olette itse sukuloimassa?

Vierailija
14.10.2019 |

Miten saatte harrastettua yhdyntään miehenne kanssa jos vieraita on vaikka 2-3 yötä putkeen? Osaatteko olla hiljaa ja miten pesut seksin jälkeen vai käytättekö kondomia tällöin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kysymykseen : toiste

Vierailija
22/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]No hyi helvetti. Aina mentävä pesulle ja nopeesti[/quote]

Pääseehän sitä sit aamulla pesulle. Sitä kans ihmettelen kun joku lähtee, tunnelman kohotessa, pesulle ennen seksiä. Eikö siinä fiilikset mene molemmilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä piti oppia makarin ovi kiinni hiljaa naimaan, kun lapset oli murkkuikäisiä. Oppi sellaisen "hitaan rakastelun" salat ja huomasin miehenä, että itse asiassa laukean paljon herkemmin, kun on pakko olla hiljaa ja naida hitaasti. Siinä on sellainen tietynlainen kiinnijäämisen riskin jännitys lisänä, jolloin kokemus on itse asiassa intensiivisempi kuin vapaasti kahdestaan paneksiessa ja itsellä ainakin laukeaminen rajumpi. Kyllähän se on ihan normaalia, että saattaa vessakäynnin tarve tulla vaikka olisi vasta unta odottamassa, joten pesuhommatkin tarvittaessa hoituu ihan huomaamatta. Tottahan sitä on kiva myöskin vapautuneesti ja rajummin naiskennella silloin kun ollaan kahdestaan kotosalla.