Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin ajatusmallin miten päästä ihastuksesta yli!

Vierailija
14.10.2019 |

Annan olla. Siis todellakin annan olla. Jos hän oikeasti koki yhteyttä minuun hän palaa. Jos ei, niin hän ei palaa. Jatkan elämääni, koska täällä on tämä ihana vapaus valita ihmiset ketä haluaa elämäänsä. Ja jos minä en ollut se ihminen hänelle, niin se pitää vain hyväksyä. Ja silti voin sanoa että pidän hänestä vaikken häntä elämääni välttämättä saakaan. Silti hän on olemassa ja sain hetken tuntea, että pystyn vielä tuntemaan. Se oli jo paljon se.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin palavasti työkaveriini. Nämä tunteet ei niin vaan lopu. Oon yrittäny kaikkeni, myöntää ettei mulla ole siihen mahdollisuuksia. Vaikeinta tässä on just se että ollaan molemmat naisia. Hän lähti opiskelujen takia vähäks aikaa muualle, ja viimesten heippojen sanominen oli yhtä tuskaa. Oon itkeny hänen takia monet kerrat. Ei niin kaunista ihmistä ole olemassa. Toivoisin että hänestä paljastuis joku paskapuoli ja sit kiinnostus lopahtais. Vaan ei. Tai sitten elämääni astelis joku toinen ihanuus johon olisi mahdollisuus. Ei tässä auta kun olla ottamatta yhteyttä häneen. En tiedä haluaako hän olla kaverini, mutta eipä häneltä päin hirveästi aloitetta tule. Ollaan molemmat parikymppisiä ja snäppäillään, toivon vaan ettei hän ole arvannut että oon pihkassa hänee.

Vierailija
22/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu pääsevän tästä tunteesta mitenkään yli. Ei vaikka ei olla nähty yli kolmeen kuukauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan lopultakin eroon miehestäni joka on epäluotettava p*a. Oon vaan sinnikkäästi keskittynyt ajattelemaan hänestä kaikkea negatiivista niin tuntuisihan tuo uppoavan. Nyt en pysty edes katsomaan kohti kun nousee jo karvat inhosta pystyyn.

Eli harmillisesti ihastuneet; itsesuggestio toimii!

Vierailija
24/30 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Helpoiten pääsee yli kun muistaa, että ihastuksen tunteet syntyvät AINA itsessä.

Toinen ihminen ei aiheuta niitä, vaan sinä itse.

Minä olen tästä hieman eri mieltä. Todellinen ihastuminen ja rakastuminen syntyy kontaktista, yhteydestä, vuorovaikutuksesta. Se vaatii syntyäkseen ja vahvistuakseen oikeita signaaleja vastapuolelta. Ja se on mielestäni aina väistämättä enemmän tai vähemmän molemminpuolista. Yksipuolinen ihastuminen taas syntyy puhtaasti toisen osapuolen omassa päässä. Mahdollisesti kuvitellaan edellä mainitun kaltainen henkinen yhteys, mutta sitä oikeasti ole.

Vierailija
25/30 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo varttuneessa iässä ja kokenut muutamia hullaantumisia. Nyt olen ollut vuosia naimisissa saman miehen kanssa. Viimeinen oivallukseni on, että parisuhde on  filosofiaa ja matematiikkaa. Haluan ottaa esille muutaman sanan, joiden ympärille elämä kumppanin kanssa perustuu. 1) rehellisyys. 2) ymmärrys. 3) oma elämä 4) yhteinen aika 4) kotityöt 5) rahatalouden hoito 6) anteeksi antaminen 7) läheisyys 8) vastuun ottaminen.

Jos näistä joku ontuu, suhde on lähes aina tuhoon tuomittu.

Vierailija
26/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toimii, yritän itse vähän samanlaista. Ja samalla oman itsetunnon parantamista. Josko sitä alkaisi vähitellen uskomaan, että on vastarakkauden arvoinen ja tajuaisi lähteä etsimään sellaista, eikä enää jumittaisi tässä yksipuolisessa typerehtimisessä.

27/30 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan sut pois… ihana biisi ja kertoo juuri tuosta. Joskus on pakko luopua toisesta, vaikka rakastaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
28/30 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käynyt niin,että olen ollut ihastunut ja toinen ei ja sitten yksi mies ihastui minuun, mutta itse koen hänet vastenmielisenä,mutta olen sanonut,että voimme olla ystäviä,mutta en jaksa edes ystävänä häntä enää nähdä 🤢

Vierailija
29/30 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se ihastus lopu tuolla tavalla.

Vierailija
30/30 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Helpoiten pääsee yli kun muistaa, että ihastuksen tunteet syntyvät AINA itsessä.

Toinen ihminen ei aiheuta niitä, vaan sinä itse.

Minä olen tästä hieman eri mieltä. Todellinen ihastuminen ja rakastuminen syntyy kontaktista, yhteydestä, vuorovaikutuksesta. Se vaatii syntyäkseen ja vahvistuakseen oikeita signaaleja vastapuolelta. Ja se on mielestäni aina väistämättä enemmän tai vähemmän molemminpuolista. Yksipuolinen ihastuminen taas syntyy puhtaasti toisen osapuolen omassa päässä. Mahdollisesti kuvitellaan edellä mainitun kaltainen henkinen yhteys, mutta sitä oikeasti ole.

Kyllähän sitä voi ihastua, vaikka toisen osapuolen tunteet olisivat pelkästään negatiiviset ja vaikka sen tietäisi oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän