Pitkähiuksinen, nukutko hiukset auki vai kiinni?
Nuorena nukuin hiukset auki, nyt vanhemmiten jostain syystä hiukset kiinni.
Kommentit (32)
Kiinni tietenkin. Muuten nukkuisin niiden päällä tai pahimmassa tapauksessa kuristuisin :D Hiukset alle takapuolen.
Nuorena oli aina auki, nyt vanhemmiten nostan sykerölle korkealle etutakaraivolle.
Kierrän kevyesti nutturalle pään päälle ja laitan klipsulla kiinni. Näin hiukset eivät katkeile niin paljoa ja pysyvät vahvoina.
Auki, nostan ne "pystyyn" pään päälle just ennenku nukahdan.
Ne on kuumat auki. Viileämpi nukkua hiukset nipsutettuna päälaelle. (Se on se "etutakaraivo" suomeksi).
Nukun aina hiukset auki. Nostan ne vain tyynylle pään yläpuolelle. Nukun useimmiten selälläni enkä liiku nukkuessani juuri lainkaan, joten hiukset eivät mitenkään häiritse nukkumista.
Auki. Nostan hiukset tyynylle pään ”päälle” ku meen nukkumaan. En varmaan pyöri yöllä juurikaan kun ne pysyy hyvin
Itse olen kauhea kääntyilemään ja siksi tykkään pitää hiukset kiinni. Mietin myös millainen hiuslenkki olisi hiuksille vähiten kuluttava. Olisko donitsi paras? Ap
Pistän letille, muuten hiukset pyörivät sekä minun että mieheni naamalle.
Eikö teillä mene hiukset ihan lättänöiksi jos nukutte ne auki? Mä nukun hiukset aina parilla tiukalla nutturalla, saa kivaa volyymia aamuksi.
Auki, aina. Inhoan hiusten kiinni pitämistä. Ihan hyvänä ne pysyvätkin, kun siirtää takaraivon alta vaan pois ylös tai sivulle nukkumaan laittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä mene hiukset ihan lättänöiksi jos nukutte ne auki? Mä nukun hiukset aina parilla tiukalla nutturalla, saa kivaa volyymia aamuksi.
Ei lätästy kun siirtää vaan pois pään alta. 🙂 Toki jos/kun kääntää kylkeä, niin myös pitää siirtää, mutta se on niin autopilotilla menevä juttu, ettei ole mikään sen kummempi vaiva kuin se kyljen kääntäminen ja unien jatkaminen.
Auki. Pakosta, koska hiukseni ovat niin paksut että jokainen letti, sykerö päälaella, monta sykeröä missä tahansa, ponnari tai muu viritys on tiellä ja painaa. Nostan hiukset niskan alta ylöspäin tyynyn päälle nukkumaan mennessä.
Kiinni, teen löyhän yöletin jotta hiukset ei kulu.
Nuorena kun oli hiukset vielä alle takapuolen -mitassa, nostin ne nukkumaan mennessä tyynyn yli "ylös", en laittanut niitä kiinni. Kostautui tuo tapa yhtenä yönä. Heräsin huoneeni pimeydessä kun pääni yläpuolelta kuului epämääräistä korinaa. Kauhuissani yritin ponnahtaa istumaan mutta joku piteli hiuksistani kiinni... Ennen kuin ehdin kirkaista havahduin tajuamaan että perheemme jo eläkeikään ehtinyt tiibetinspanieli siellä mun hiusten päällä kuorsasi.😁
Teen löysän letin ja latvasta kiinni silikonirenksulla, että ei kulu mistään väliltä.
Aina auki, kerran nukahdin hiukset kiinni ja sitä virhettä en enää tee. Pyörin yöllä todella paljon ja vaihtelen jatkuvasti kylkeä. Aamulla jouduin lopulta leikkaamaan ponnarin irti hiuksista, kun se oli jotenkin huopunut hiusten sisään todella piukkaan, enkä saanut sitä irti vaikka miten revin. Takut olivat myös aivan kammottavat. Jos nukun hiukset auki, riittää kun aamulla nopeasti harjaan ne läpi ja muutama pienen pieni takku saattaa löytyä.
Aina kiinni, muuten tulevat silmille ja suuhun.