Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vau millaisten miesten huomiota saan kun aloin panostaa ulkonäköön!

Vierailija
13.10.2019 |

Olen varattu, mutta onhan se kiva nähdä miten toinen toistaan komeampi mies ottaa katsekontaktia kadulla yms. Ennen olin ilmaa ja nykyään jopa tullaan puhumaan.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatin pitkät naiselliset hiukset ja luovuin lyhyestä lesbosiilistäni. Samalla lopetin peittävien vaatteiden käytön. Nyt pukeudun naisellisti mekkoihin ja muotoni esiin tuoviin vaatteisiin. Aloin myös käyttäytymään naisellisesti. Lopetin kiroilun ja tupakanpolton. Aloin hymyilemään miehille ja flirttaileen. T.aloittaja

Jos kaikki naiset tekisi näin niin maailma olisi parempi paikka.

T.heteromies

Vierailija
22/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni: näistä suurin osa miehistä tykkää

- hoikkuus ja sirous

- muodokkuus

-sporttisuus

- pitkä, hyvinhoidettu tukka

- huoliteltu ulkonäkö eli sopiva ehostus

- klassinen, naisellinen pukeutumistyyli; hameet, sukkahousut, korkokengät, muodot esiin tuova pukeutuminen kuten ihonmyötäiset housut

- hymyileväisyys, positiivisuus, iloisuus, naisellisuus, lempeys ja rauhallisuus, nainen on sinut itsensä kanssa, kiltteys ja kunnollisuus, luotettavuus, rehellisyys, tietty äidillisyys, seksuaalisuus

- hyvä iho ja hyvinhoidetut hampaat ja kynnet, hiukset

- älykkyys ja huumorintaju

Kun nämä ominaisuudet kohtaa naisessa, suurin osa miehistä ajattelee, että nainen on viehättävä kunhan ei ole mitään poissulkevaa asiaa kuten tyhmyys, löyhä moraali, pinnallisuus, shoppailuholismi jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvatin pitkät naiselliset hiukset ja luovuin lyhyestä lesbosiilistäni. Samalla lopetin peittävien vaatteiden käytön. Nyt pukeudun naisellisti mekkoihin ja muotoni esiin tuoviin vaatteisiin. Aloin myös käyttäytymään naisellisesti. Lopetin kiroilun ja tupakanpolton. Aloin hymyilemään miehille ja flirttaileen. T.aloittaja

T.heteromies

No maailma ja naiset ei ole teitä varten. Tämä viesti on luultavasti sarkastinen. Mene seiskan sivuille katselemaan seksivau-kuvia ja tyydy niihin.

Vierailija
24/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perään kirjoitti:

Miksi panostat?

Miehet eivät ole syy elää kaikki muu on.

Olen aina saanut miesten huomiota, mutta nykyään ne ovat niitä katalogikomeita joilta sitä saan.

Miesten huomiolla ei ole muuta kuin viihdearvo ja on tekopyhää esittää ettei se muka hetkauta jos superkomea tyylikäs mies tulee juttelemaan sinulle selvästi kiinnostuneena.

Mitä tekopyhää siinä on? On tietenkin aina kivaa kun tulee sellaisia hetkiä toisten kanssa että tuntuu että mua arvostetaan, mutta aika harvan "selvästi kiinnostuneen" miehen jutuista tulee just tuota tunnetta. Pidän niiden superkomeiden tyylikkäiden miestenkin kohtaamisista paljon enemmän jos ne on vaan mulle kivoja pyyteettömästi ilman mitään arvottamista koska olen ihminen niinkun nekin.

No luota pois, mä kyllä erotan kaukaa seksinnälkäiset miehet oikeasti mukavista ja asiallisista tyypeistä. En käy sellaisissa paikoissa mitä yleensä pidetään ns. lihatiskinä.

Ok mutta ei kai se tee musta sen tekopyhempää? Enkä siis tarkottanut pelkästään miehiä jotka toivovat saavansa seksiä, vaan ylipäätään musta on selkeästi eri viba kohdata vaan kiva ihminen kun sellainen, joka on kiva ainoastaan siksi että pitää kauniina.

Vierailija
25/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, miehet on yksinkertaisia. Hyvin, hyvin yksinkertaisia. Voivat pitää kauniina tai rumana sen perusteella, mitä heille VIESTITÄT.

Voivat pitää helppona tai vähemmän helppona sen perusteella, mitä heille viestität. Et sä voi "viestittää" olevasi hyvännäköinen, jos et tietyn tyypin mielestä ole. Joku muu on tässä nyt yksinkertainen, eivät miehet.

Vierailija
26/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.heteromies

Ei kai? Valtava määrä itseilmaisua, autonomiaa, itsekunnioitusta ja vapautta olla oma itsensä katoaisi. Tilalle tulisi vaan että miesten olisi helpompaa löytää hyvännäköisiä ja alistuvuutta signaloivia kumppaneita.

Vierailija
27/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, jos ihan kokeilumielessä laittaisi tavoista poiketen kunnon pakkelikerroksen (+ tietenkin irtoripset) naamaan ihmisten ilmoille lähtiessä. Vaikuttaisiko se mitenkään siihen, millä tavalla suhtautuvat.

Veikkaukseni on että ei.

Saattaa se vaikuttaa siltä että olet epätoivoinen ja janoat huomiota. Se viehättää joitain. Itse en ole mikään Sara Sieppi enkä halua olla. Ennemminkin Anne Hathaway. T. ap

Se vaikutelma monella todennäköisesti syntyisi, vaikka eiväthän kaikki kovasti laittautuvat välttämättä huomion takia sitä tee. Mutta en usko, että mitään päällepäin näkyviä reaktioita saisi kanssaihmisiltä aikaan, sen enempää kuin meikittömänäkään.

Ei ole yhtään minunkaan tyyliä tuo, kokeilemattakin tiedän :D

Vierailija
28/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein katalogikomeilta. Missäpäin liikuskelet ? Ei niitä ihmeemmin Suomessa näy.

Vierailija
29/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vissiin sit ollut heikompi itsetunto tähän asti? No, onnea katsekontakteista :)

Vierailija
30/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perään kirjoitti:

Miksi panostat?

Olen aina saanut miesten huomiota, mutta nykyään ne ovat niitä katalogikomeita joilta sitä saan.

Miesten huomiolla ei ole muuta kuin viihdearvo ja on tekopyhää esittää ettei se muka hetkauta jos superkomea tyylikäs mies tulee juttelemaan sinulle selvästi kiinnostuneena.

Mitä tekopyhää siinä on? On tietenkin aina kivaa kun tulee sellaisia hetkiä toisten kanssa että tuntuu että mua arvostetaan, mutta aika harvan "selvästi kiinnostuneen" miehen jutuista tulee just tuota tunnetta. Pidän niiden superkomeiden tyylikkäiden miestenkin kohtaamisista paljon enemmän jos ne on vaan mulle kivoja pyyteettömästi ilman mitään arvottamista koska olen ihminen niinkun nekin.

No luota pois, mä kyllä erotan kaukaa seksinnälkäiset miehet oikeasti mukavista ja asiallisista tyypeistä. En käy sellaisissa paikoissa mitä yleensä pidetään ns. lihatiskinä.

Ok mutta ei kai se tee musta sen tekopyhempää? Enkä siis tarkottanut pelkästään miehiä jotka toivovat saavansa seksiä, vaan ylipäätään musta on selkeästi eri viba kohdata vaan kiva ihminen kun sellainen, joka on kiva ainoastaan siksi että pitää kauniina.

On tekopyhää esittää ettei hetkauta jos superkomea mies tulee sulle juttelemaan. Sä just sanoit että se on ”tietenkin kivaa”, eli et varmaankaan ole tekopyhä. Mitä tähän pitäis vielä lisätä?

Vierailija
31/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vau, mutta mitä sillä tekee? Itseä lähinnä ahdistaa tuntemattomien tuijotus.

Vierailija
32/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
33/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vissiin sit ollut heikompi itsetunto tähän asti? No, onnea katsekontakteista :)

No eipä se egoa hivele jos ennen oli kuin ilmaa (kyseisen tyyppisille miehille). Ei ole ongelmaa myöntää. Tässähän iloitsin nyt muustakin kuin katsekontakteista, mutta niitä nyt tietenkin tulee eniten kun kävelee vaikka kadulla. Ja ero on tosiaan huomattava.

Vierailija
34/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsekontaktia 😂

No ennen ei otettu ja nykyään tullaan jopa puhumaan. T. ap

Ooh!! :O

Vierailija
35/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä se egoa hivele jos ennen oli kuin ilmaa (kyseisen tyyppisille miehille). Ei ole ongelmaa myöntää. Tässähän iloitsin nyt muustakin kuin katsekontakteista, mutta niitä nyt tietenkin tulee eniten kun kävelee vaikka kadulla. Ja ero on tosiaan huomattava.

Mutta miksi sun ego on kiinni "kyseisen tyypisten miesten" huomiosta? Jos olisin sinä, olisin aika huolissani itsestäni...

Totta kai jokainen ilahtuu jos ihmiset huomaa positiivisesti, mutta ei kai egon hively nyt voi olla NÄIN iso asia elämässä?

Hienoa kyllä, jos lopetit kiroilun! Tuskin sitäkään nyt ihan vain miesten takia teit, vai teitkö?

Minä itse, tavis miinus, olen huomannut, että eniten saan katseita ja hymyjä ihmisiltä, jos itsekin hymyilen. Katson mielelläni kaikki ihmisiä, miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia... Ollaan läsnä toisillemme niin maailma on parempi paikka <3

Vierailija
36/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perään kirjoitti:

Miksi panostat?

Superkomeita miehiä ei olekkaan.

Vierailija
37/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi sun ego on kiinni "kyseisen tyypisten miesten" huomiosta? Jos olisin sinä, olisin aika huolissani itsestäni...

Totta kai jokainen ilahtuu jos ihmiset huomaa positiivisesti, mutta ei kai egon hively nyt voi olla NÄIN iso asia elämässä?

Hienoa kyllä, jos lopetit kiroilun! Tuskin sitäkään nyt ihan vain miesten takia teit, vai teitkö?

Minä itse, tavis miinus, olen huomannut, että eniten saan katseita ja hymyjä ihmisiltä, jos itsekin hymyilen. Katson mielelläni kaikki ihmisiä, miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia... Ollaan läsnä toisillemme niin maailma on parempi paikka <3

Niin nyt sä sekoitat siihen joka esitti aloittajaa. Se en ollut minä t. ap

Vierailija
38/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perään kirjoitti:

Miksi panostat?

On tekopyhää esittää ettei hetkauta jos superkomea mies tulee sulle juttelemaan. Sä just sanoit että se on ”tietenkin kivaa”, eli et varmaankaan ole tekopyhä. Mitä tähän pitäis vielä lisätä?

En sanonut noin, tuostahan se näkyy yltä täsmälleen mitä sanoin.

Vierailija
39/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te erotatte miehistä, kuka on seksinnälkäinen ja kuka ei?

Olen 48 v, enkä ole oppinut erottamaan koskaan. Olen aina ollut nätti ja miehet ovat huomanneet, mutta en pysty erottamaan, kuka on kiinnostunut nimenomaan seksistä. Onko siihen jotain tuntomerkkejä?

Vierailija
40/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikuttaa miten huolella on laittautunut. Mutta mielestäni siksi että sitä itse kantaa itsensä eri tavalla. Naisetkin huomaavat enemmän jos on jotain kivaa yllä. En tosin halua kenenkään huomiota mitenkään normaalia enempää.