Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vau millaisten miesten huomiota saan kun aloin panostaa ulkonäköön!

Vierailija
13.10.2019 |

Olen varattu, mutta onhan se kiva nähdä miten toinen toistaan komeampi mies ottaa katsekontaktia kadulla yms. Ennen olin ilmaa ja nykyään jopa tullaan puhumaan.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muutoksia teit?

Vierailija
2/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panostat?

Miehet eivät ole syy elää kaikki muu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekontaktia 😂

Vierailija
4/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutoksia teit?

Muutin kaiken. Uusin vaatekaapin, tyylin asusteissa meikissä ja hiuksissa, aloitin terveelliset elämäntavat.

Vierailija
5/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatin pitkät naiselliset hiukset ja luovuin lyhyestä lesbosiilistäni. Samalla lopetin peittävien vaatteiden käytön. Nyt pukeudun naisellisti mekkoihin ja muotoni esiin tuoviin vaatteisiin. Aloin myös käyttäytymään naisellisesti. Lopetin kiroilun ja tupakanpolton. Aloin hymyilemään miehille ja flirttaileen. T.aloittaja

Okei, ja korvaukseksi kaikesta tuosta saat katseita random-miehiltä. Kyllä kannatti.

Vierailija
6/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kas kummaa, että miehet huomaa kun flirttailet.

Vierailija
7/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, miehet on yksinkertaisia. Hyvin, hyvin yksinkertaisia. Voivat pitää kauniina tai rumana sen perusteella, mitä heille VIESTITÄT.

Vierailija
8/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

perään kirjoitti:

Miksi panostat?

Olen aina saanut miesten huomiota, mutta nykyään ne ovat niitä katalogikomeita joilta sitä saan.

Miesten huomiolla ei ole muuta kuin viihdearvo ja on tekopyhää esittää ettei se muka hetkauta jos superkomea tyylikäs mies tulee juttelemaan sinulle selvästi kiinnostuneena.

Vierailija
9/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvatin pitkät naiselliset hiukset ja luovuin lyhyestä lesbosiilistäni. Samalla lopetin peittävien vaatteiden käytön. Nyt pukeudun naisellisti mekkoihin ja muotoni esiin tuoviin vaatteisiin. Aloin myös käyttäytymään naisellisesti. Lopetin kiroilun ja tupakanpolton. Aloin hymyilemään miehille ja flirttaileen. T.aloittaja

Okei, ja korvaukseksi kaikesta tuosta saat katseita random-miehiltä. Kyllä kannatti.

Joku esittää minua t. ap

Vierailija
10/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kas kummaa, että miehet huomaa kun flirttailet.

En flirttaile tai tee alotteita. Joku esittää minua. T. ap

Vierailija
11/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

perään kirjoitti:

Miksi panostat?

Jospa pitää miehistä?

Vierailija
12/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ”aloittaja” ei ole oikea ap.

Vierailija
13/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutoksia teit?

Muutin kaiken. Uusin vaatekaapin, tyylin asusteissa meikissä ja hiuksissa, aloitin terveelliset elämäntavat.

Aloititko ranskalaisen naisen elämäntyylin?

Vierailija
14/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsekontaktia 😂

No ennen ei otettu ja nykyään tullaan jopa puhumaan. T. ap

Vierailija
15/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perään kirjoitti:

Miksi panostat?

Olen aina saanut miesten huomiota, mutta nykyään ne ovat niitä katalogikomeita joilta sitä saan.

Miesten huomiolla ei ole muuta kuin viihdearvo ja on tekopyhää esittää ettei se muka hetkauta jos superkomea tyylikäs mies tulee juttelemaan sinulle selvästi kiinnostuneena.

Mitä tekopyhää siinä on? On tietenkin aina kivaa kun tulee sellaisia hetkiä toisten kanssa että tuntuu että mua arvostetaan, mutta aika harvan "selvästi kiinnostuneen" miehen jutuista tulee just tuota tunnetta. Pidän niiden superkomeiden tyylikkäiden miestenkin kohtaamisista paljon enemmän jos ne on vaan mulle kivoja pyyteettömästi ilman mitään arvottamista koska olen ihminen niinkun nekin.

Vierailija
16/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutoksia teit?

Aloititko ranskalaisen naisen elämäntyylin?

Itse asiassa, tavallaan.

Vierailija
17/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, miehet on yksinkertaisia. Hyvin, hyvin yksinkertaisia. Voivat pitää kauniina tai rumana sen perusteella, mitä heille VIESTITÄT.

Ja samalla perusteella esim.työnantajat tai kaikki ihmiset ovat yksinkertaisia, kun tekevät ihmisistä arvioita ulkonäön perusteella. 

Vierailija
18/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt, jos ihan kokeilumielessä laittaisi tavoista poiketen kunnon pakkelikerroksen (+ tietenkin irtoripset) naamaan ihmisten ilmoille lähtiessä. Vaikuttaisiko se mitenkään siihen, millä tavalla suhtautuvat.

Veikkaukseni on että ei.

Vierailija
19/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perään kirjoitti:

Miksi panostat?

Mitä tekopyhää siinä on? On tietenkin aina kivaa kun tulee sellaisia hetkiä toisten kanssa että tuntuu että mua arvostetaan, mutta aika harvan "selvästi kiinnostuneen" miehen jutuista tulee just tuota tunnetta. Pidän niiden superkomeiden tyylikkäiden miestenkin kohtaamisista paljon enemmän jos ne on vaan mulle kivoja pyyteettömästi ilman mitään arvottamista koska olen ihminen niinkun nekin.

No luota pois, mä kyllä erotan kaukaa seksinnälkäiset miehet oikeasti mukavista ja asiallisista tyypeistä. En käy sellaisissa paikoissa mitä yleensä pidetään ns. lihatiskinä.

Vierailija
20/47 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, jos ihan kokeilumielessä laittaisi tavoista poiketen kunnon pakkelikerroksen (+ tietenkin irtoripset) naamaan ihmisten ilmoille lähtiessä. Vaikuttaisiko se mitenkään siihen, millä tavalla suhtautuvat.

Veikkaukseni on että ei.

Saattaa se vaikuttaa siltä että olet epätoivoinen ja janoat huomiota. Se viehättää joitain. Itse en ole mikään Sara Sieppi enkä halua olla. Ennemminkin Anne Hathaway. T. ap