Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄRSYTTÄÄ, koko Helsinki muuttunut RYSSÄKSI

Vierailija
01.06.2006 |

Ihan sama missä liikkuu - joka paikassa puhutaan joko Eestiä tai Venäjää. Tänään viimeksi hyvä esimerkki lastenklinikalla, 3-4 perhettä siellä oli näitä. PRKL - mekö nyt kustannetaan verorahoilla heidän helvaten sairaan/terveydenhoito.

Heillä nimittäin riittää hoidettavaa - heillä ei ole ollut kouluaikoina ymym samanlaista hoitoa kun meillä, kaikki on rempallaan.

arrghh...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vaan, kun EU:n ja Venäjän viisumivapaus astuu voimaan. Sitten on matkaajia ja samat ongelmat kuin Usassa Meksikon rajan puolelta pääasiassa. Laittomia matkaajia Venäjän puolelta jääkin Suomeen asumaan ja oleskelemaan laittomasti.

Vierailija
2/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin täällä pk-seudulla. Työpaikkani lähistöllä eteläisessä Helsingissä olen usein kuullut teini-ikäisten (kävelivät takanani) haukkuvan minua ryssäksi. Tosi kivaa:-/ Ja olen mielestäni ihan supisuomalaisen näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestisi oli niin tyhmä että oli ihan pakko

- ensinnäkin, sinunkin koulunkäyntisi on kustannettu verorahoilla, miten et siis tiedä että suomeksi Eesti on Viro eikä mitään muuta

- toiseksi, ainakin Virossa kouluterveydenhoito toimii loistavasti, terveydenhoitaja on koko koulupäivän ajan paikalla, koulussa toimii jopa oma hammaslääkäri joka on myös paikalla koko koulupäivän ajan.

- kun Virossa lapsi sairastuu, häntä ei tarvitse raahata jonnekin terveyskeskuksen käytävälle odottamaan vaan lääkäri tulee kotiin, ja sitä ihan ilmaiseksi muuten (sama pätee aikuisiin)

-tyhmää suomalaiseukkoa ei taas paranna kuin...

Vierailija
4/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa tänne itäiseen suomeen katsomaan kuinka paljon niitä täällä on... taitaa olla ziljoonakertaa enemmän kuin helsingissä....

Vierailija
5/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viestisi oli niin tyhmä että oli ihan pakko

- ensinnäkin, sinunkin koulunkäyntisi on kustannettu verorahoilla, miten et siis tiedä että suomeksi Eesti on Viro eikä mitään muuta

Vierailija
6/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi väkinäisesti väännetty vastaus sulla, menikö kauankin?

Vierailija
7/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstaripalstalla (mulla on työmatka puol tuntia suuntaansa varje dag)

Vierailija
8/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voiko se olla virolaista vodkaa? Ei mielestäni.

Vierailija
9/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi valittaa vaivojaan kun ei ymmärrä sanaakaan lääkärin posmotuksesta. Pahinta on kun omalääkäri on ummikko, joka ei tiedä miksi olen vastaanotolla. Suomessa pitäisi lääkäripalvelut saada vielä suomeksi, mutta turha toivo.

Vierailija
10/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten voi valittaa vaivojaan kun ei ymmärrä sanaakaan lääkärin posmotuksesta. Pahinta on kun omalääkäri on ummikko, joka ei tiedä miksi olen vastaanotolla. Suomessa pitäisi lääkäripalvelut saada vielä suomeksi, mutta turha toivo.

Onneksi voi käydä yksityisellä (työnantaja siis maksaa).

Vierailija
11/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos et, niin turha valittaa.

Vierailija
12/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti selittää lopulta sille englanniksi että mun on vaikea hengittää, onneksi osasi edes sitä siedettävästi... olin siis lääkärissä keuhkoputkentulehduksen takia.

Vierailija
13/13 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vaan venäjänkursseille, niin tulette uusien kanssa toimeen. Heitä tarvitaan Suomessa, kun työvoimapula iskee.