Jutteleeko miehet raskausvatsoille, et moi isä täällä? Ja taputtaa masua?
Kommentit (42)
Kyllä hän sitten varmaan tekee niin siis tuleva isä. Tarvitsee ehkä vähän pyytää sitä.
Kyllä mun mies jutteli, silitteli ja soitti biisejä youtubesta.
toki,harjoittelen vasta kun puoliso ei ole raskaana edes, ja iltaisin purppurapääsoturini käy kohdunkaulaa koputtelemassa ja kysymässä että ollaanko täällä hereillä
Eikö tuo taputtelu ole vaarallista? Eikö tuollaisia "iskuja" vatsaan pitäisi välttää?
Kyllä mun mies ainakin silitteli masua aina kun oli tilaisuus ihan alusta asti eli jo ennen kuin oli masua. Mies myös soitti ja lauloi vauvoille heti siitä asti kun kerroin, että näillä viikoilla se alkaa kuulla. Kyllä pussailikin vatsaa ja yritti kuulla vauvan sydämenlyötejä ja sai potkuja naamaansa. Mulla on maailman paras mies. :)
Tuntuu kamalalta sanoa näin, mutta en varmaan enää ikinä haluaisi miestäni jos tekisi noin. Menee ihan kylmät väreet kun on jotenkin niin vastenmielistä.
Mun mielestä oli hellyttävää kun tyttäreni oli raskaana niin vävy-poika luki satuja vauva-masulle.
Kyllä minunkin mieheni vähän mahalle juttelee!
Toi on kyllä niin noloa, että ottaisin eron jos tällaista alettaisiin vaatimaan.
Kyllä minun lasteni isä halusi iltaisin nukkumaan mennessämme taputella raskausvatsaani ja huhuilla, että "huhuu, isi täällä..." ja jutella sitten jotain muutakin pientä tulokkaalle :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni jutteli ehkä kahdesti. Lähinnä sillon kun raskaus meinas mennä kesken. Mies laittoi käden vatsalle ja sanoi:” Ei nyt tulla pois sieltä kesken kaiken, kun isi odottaa sinua jo.” Tehosi ❤️
Tämä kommentti osui kyllä jotenkin suoraan sydämeen, sen verran paljon tiivistyy monenlaisia asioita tuohon miehen kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kamalalta sanoa näin, mutta en varmaan enää ikinä haluaisi miestäni jos tekisi noin. Menee ihan kylmät väreet kun on jotenkin niin vastenmielistä.
Sama täällä. Menee melko kärkeen turn off -osastolla.
Mä olen aina luullut, että suurin osa tulevista isistä juttelee ja laulaa vauvalleen siellä masussa. Näin ainakin meidän perheessä ollut kaikilla. Siis mun sisaruksilla sekä miehen sisaruksilla. Luulin, että se on maailman luonnollisin juttu.
Tää palsta osaa näköjään aina yllättää...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina luullut, että suurin osa tulevista isistä juttelee ja laulaa vauvalleen siellä masussa. Näin ainakin meidän perheessä ollut kaikilla. Siis mun sisaruksilla sekä miehen sisaruksilla. Luulin, että se on maailman luonnollisin juttu.
Tää palsta osaa näköjään aina yllättää...
Täh, suurin osahan ON sanonut jutelleensa/miehensä jutelleen?
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas tekee juuri päinvastoin. Enkä edes halua lapsia :D.
No, mun mies ei puhunut eikä varsinkaan laulanut. Hyvä isä hän silti on.