Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutteleeko miehet raskausvatsoille, et moi isä täällä? Ja taputtaa masua?

Vierailija
13.10.2019 |

Kertokaa joku?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mies ei puhunut eikä varsinkaan laulanut. Hyvä isä hän silti on.

Vierailija
22/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän sitten varmaan tekee niin siis tuleva isä. Tarvitsee ehkä vähän pyytää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies jutteli, silitteli ja soitti biisejä youtubesta.

Vierailija
24/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki,harjoittelen vasta kun puoliso ei ole raskaana edes, ja iltaisin purppurapääsoturini käy kohdunkaulaa koputtelemassa ja kysymässä että ollaanko täällä hereillä

Vierailija
25/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika.

Vierailija
26/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo taputtelu ole vaarallista? Eikö tuollaisia "iskuja" vatsaan pitäisi välttää?

Vierailija
27/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies ainakin silitteli masua aina kun oli tilaisuus ihan alusta asti eli jo ennen kuin oli masua. Mies myös soitti ja lauloi vauvoille heti siitä asti kun kerroin, että näillä viikoilla se alkaa kuulla. Kyllä pussailikin vatsaa ja yritti kuulla vauvan sydämenlyötejä ja sai potkuja naamaansa. Mulla on maailman paras mies. :)

Vierailija
28/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
29/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kamalalta sanoa näin, mutta en varmaan enää ikinä haluaisi miestäni jos tekisi noin. Menee ihan kylmät väreet kun on jotenkin niin vastenmielistä.

Vierailija
30/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli hellyttävää kun tyttäreni oli raskaana niin vävy-poika luki satuja vauva-masulle.

Vierailija
31/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin mieheni vähän mahalle juttelee!

Vierailija
32/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä niin noloa, että ottaisin eron jos tällaista alettaisiin vaatimaan.

Vierailija
33/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun lasteni isä halusi iltaisin nukkumaan mennessämme taputella raskausvatsaani ja huhuilla, että "huhuu, isi täällä..." ja jutella sitten jotain muutakin pientä tulokkaalle :D

Vierailija
34/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni jutteli ehkä kahdesti. Lähinnä sillon kun raskaus meinas mennä kesken. Mies laittoi käden vatsalle ja sanoi:” Ei nyt tulla pois sieltä kesken kaiken, kun isi odottaa sinua jo.” Tehosi ❤️

Tämä kommentti osui kyllä jotenkin suoraan sydämeen, sen verran paljon tiivistyy monenlaisia asioita tuohon miehen kommenttiin.

Vierailija
35/42 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kamalalta sanoa näin, mutta en varmaan enää ikinä haluaisi miestäni jos tekisi noin. Menee ihan kylmät väreet kun on jotenkin niin vastenmielistä.

Sama täällä. Menee melko kärkeen turn off -osastolla.

Vierailija
36/42 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
37/42 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina luullut, että suurin osa tulevista isistä juttelee ja laulaa vauvalleen siellä masussa. Näin ainakin meidän perheessä ollut kaikilla. Siis mun sisaruksilla sekä miehen sisaruksilla. Luulin, että se on maailman luonnollisin juttu.

Tää palsta osaa näköjään aina yllättää...

Vierailija
38/42 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
39/42 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina luullut, että suurin osa tulevista isistä juttelee ja laulaa vauvalleen siellä masussa. Näin ainakin meidän perheessä ollut kaikilla. Siis mun sisaruksilla sekä miehen sisaruksilla. Luulin, että se on maailman luonnollisin juttu.

Tää palsta osaa näköjään aina yllättää...

Täh, suurin osahan ON sanonut jutelleensa/miehensä jutelleen?

Vierailija
40/42 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas tekee juuri päinvastoin. Enkä edes halua lapsia :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän