Kestääkö
Hävettää kertoa, mutta kuitenkin.Olen jo vähän aikaa seurustellut naisen kanssa joka on luonteeltaan hyvin määräilevä ja hän on huomannut että alistun helposti suhteessa.Alussa se oli ihan kiehtova idea, nykyään en oikein enää tiedä.? Ruvennut riita/väittely tilanteissa "leikillään" tulemaan istumaan päälleni!Haluaako näin osottaa valtaansa vai mikä lie!?Itse en kovinkaan paljon siitä pidä, enkä tiedä voi valittaa kukaan vastaan!
Kommentit (23)
Kyllä tosta pitäs jo älytä mitä tuollaisessa tilanteessa muija odottaa... Ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua olla suhteessa se lapanen, niin kannattaisi kyllä sanoa asiasta sille toiselle osapuolelle. Oletteko pitkäänkin jo seukanneet?
Puol vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua olla suhteessa se lapanen, niin kannattaisi kyllä sanoa asiasta sille toiselle osapuolelle. Oletteko pitkäänkin jo seukanneet?
Puol vuotta.
Puol vuotta on jo kyllä sellanen aika että toiseen on kerinnyt tutustua. Nyt vastako huomasit noita piirteitä naisessa?
Äläkä välitä noista ikävistä kommenteista. Jokaisella on omat ongelmansa
Kuuntele itseäsi ja lähde pois suhteesta,jossa sulla ei oo hyvä olla.Terveessä suhteessa kumpikaan ei alista toista.
Mikäs tossa ny nii kauheata on?Näyttää että olet alistettu!Perus homma.Elä sen kanssa🤘
Ehkä olet antanut ymmärtää että pidät siitä?Ehkä nainen ei tiedä että tunnet olosi epämukavaksi?Suu auki niin asiat selviävät!
Pidät Eka siitä että on määräilevä? Annoit ymmärtää että on ok?Nyt itket täälä että nainen alistaa??Hohhoijaa!
Kyllä Sun täytyy ymmärtää, että olet antanut vallan hänelle vai Etkö uskalla yrittää pistää vastaan?Totta Kai hän tuollaisella käytöksellä näyttää valtaansa.Jos et saa suutasi auki, niin naisesta se on ihan OK.
Itse lupasin eräälle naiselle, että niin kauan kuin minulla on kasvot hänellä on aina istumapaikka. En edes ole mikään alistuja, mutta mielestäni se oli eräänlainen tunnustus välittämisestäni. Eipä tuo paljon arvostanut elettäni.
Nykynaiset on niin epäromanttisia ei ne osaa arvostaa kuin isoa meisseliä, paksua lompakkoa ja jotain matkapuhelimella räpläämistä
Siis ihme asioista valitetaan.Tortun alle päässyt, niin pitäs olla tyytyväinen!
Jos haluat alkaa tossuksi ja naisen alamaiseksi, niin jatka vaan suhdetta.
Jos et, muuta tilanne välittömästi.