Threesome
Tuli nyt sitten tehtyä, mitä mieheni on monta vuotta toivonut, eli olin vieraan miehen kanssa sängyssä mieheni katsellessa touhua. Aluksi tilanne jännitti kovasti, enkä oikein osannut nauttia tilanteesta. Vieras oli hellä ja hyvä rakastaja ja pikku hiljaa estoni hävisivät. Mieheni tapitti silmät kiiluen vieressä r-nkaten samalla itseään. Nyt jälkeen päin on vähän sekavat tunteet. Toisaalta kiihottaa tapahtunut, toisaalta taas hävettää. Mites muilla naisilla jotka tehneet samaa ?
N51
Kommentit (7)
Meillä sama, tosin vain kerran. Kun kaikkien kolmen munan haisi pepulle niin aika kamalaa. Parempi kun vaan kahdestaan.
-ap
miten ap nainen 51 että oikein kaikkien kolmen muna haisi pepulle, avaatko asiaa enempi
Threesome on kolmen kimppa. Se on vaan aisankannatusta, jos yksi katselee. Laajentakaa touhuilua, kyllä naisessa ja miehessä reikiä riittää. Miehesi voi vaikka painaa takaa sitä toista miestä kun hän on sisälläsi. Huomaat selvästi kuinka se toinen mies saa lisää kovuutta, pituutta ja paksuutta sisälläsi. Kokeiltu on.
Vierailija kirjoitti:
Threesome on kolmen kimppa. Se on vaan aisankannatusta, jos yksi katselee. Laajentakaa touhuilua, kyllä naisessa ja miehessä reikiä riittää. Miehesi voi vaikka painaa takaa sitä toista miestä kun hän on sisälläsi. Huomaat selvästi kuinka se toinen mies saa lisää kovuutta, pituutta ja paksuutta sisälläsi. Kokeiltu on.
Huoh... päästäpä jollekin pariskunnalle tuoksi kolmanneksi, painamaan omaa aisaa rouvan himokkaaseen lemmenluolaan ja saamaan samaan aikaan aviomiehen aisaa itsekin...
Vierailija kirjoitti:
miten ap nainen 51 että oikein kaikkien kolmen muna haisi pepulle, avaatko asiaa enempi
AP mies, hänen kumppaninsa mies ja kolmas pyörä myös mies. Mikä oli vaikeaa?
Meillä myös nyt kerran koettu kolmen kimppa. Mieheni toi kaverinsa meille saunomaan ja asiat johti lopuksi makkariin miesten väliin. Vieras nai ja mieheni katseli vieressä. Hullu ja kiihoittava tunne, kun vieras upotti sisääni. Mieheni kanssa keskusteltu kokemuksesta, ja hän oli vähän mustis. Saattaapi olla että jäi yhteen kertaan nää kokeilut. Saa nähdä, pääseekö mieheni tästä yli vaikka itse tätä alunperin tahtoi.
N42
Minulla samanlainen kokemus. Mieheni vonkas vuoden et antaisin hänen kaverilleen ja että haluais katsoa touhua. Meillä ollaan nyt touhuiltu noin kerran kk jossa samainen kaveri mukana. Olen oppunut nauttimaan vieraasta ja mieheni nauttii myös.
N40