Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko ideologisesti työttömän miehen kanssa?

Vierailija
13.10.2019 |

Would you? Miksi/miksi ei

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanoen teitä vaa vituttaa et joku on keksiny keinon päästä 2800egen kuukausiansioihin puolet vähemmällä työtuntimäärällä ku mitä ihmiset yleensä. Ei se ole tyhmä joka systeemiä käyttää hyväkseen, vaan päinvastoin. Jatkakaa vaan niska limassa työntekoa 24/7 jotta teiän veroista maksetaa puolet mun tuloista, hahaa!

Niin. Fiksuahan se olisi, jos vaikka 85% työikäisistä eläisi noin. Vai mitenkä? Vieläkö mahtava systeemisi toimisi?

Vierailija
62/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanoen teitä vaa vituttaa et joku on keksiny keinon päästä 2800egen kuukausiansioihin puolet vähemmällä työtuntimäärällä ku mitä ihmiset yleensä. Ei se ole tyhmä joka systeemiä käyttää hyväkseen, vaan päinvastoin. Jatkakaa vaan niska limassa työntekoa 24/7 jotta teiän veroista maksetaa puolet mun tuloista, hahaa!

Niin. Fiksuahan se olisi, jos vaikka 85% työikäisistä eläisi noin. Vai mitenkä? Vieläkö mahtava systeemisi toimisi?

Ei varmaan toimis mut 85% työikäisistä ei elä noin eivätkä missään vaiheessa tule elämään, koska suurin osa on lampaita tässä kapitalistisessa systeemissä jossa köyhiä sorretaan. Älä mua siitä syytä että suomi elättää työttömiä verovaroin, en ole systeemin luoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan toimis mut 85% työikäisistä ei elä noin eivätkä missään vaiheessa tule elämään, koska suurin osa on lampaita tässä kapitalistisessa systeemissä jossa köyhiä sorretaan. Älä mua siitä syytä että suomi elättää työttömiä verovaroin, en ole systeemin luoja.

Et tietenkään ole systeemin, sen enempää kuin minkään muunkaan luoja. Olet vain hyväksikäyttäjä ja parasiitti.

Vierailija
64/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" En voisi seurustella edes työttömän kanssa"

Minusta tämä on kyllä aika ikävä ketju lukea ihan näin nuorena naisena, joka on ollut pitkään työtön. Tuntuu kuin olisin ihan joku arvoton jos en ole onnistunut töitä saamaan ja minusta ei olisi kukaan sen vuoksi kiinnostunut. Joskus elämässä ei vaan kaikki mene niin hyvin, vaikka sitä tahtoisi. ehkä olen sitten jotain roskaa tämän palstan mukaan. Ja tämä viesti on totta, eikä mikään vitsi., mutta ehkä on hyvä tietää tämä asia kuitenkin niin ei tule yllätystä.

Kysymys oli naisille suunnattu "Voisitko seurustella ideologisesti työttömän miehen kanssa". Sinä olet kuitenkin nainen. Nuori. Varmaan ihan hyvän näköinenkin. Ei teillä oo mitään ongelmaa, voitte vaikka laittautua ja ei muuta ku lähimpään kapakkaan hakee miestä, heille ku kelpaa pelkkä pimpsa rippumatta siitä oletko työtön vai et. Ja rahaa tarvii nii aina voi itteänsä muutamal huntilla silloin tällöin myydä.

Vierailija
65/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyyppi on kyl ihan oikeassa, kuka tyhmä viitsii mitään erityisesti matalapalkkaduuneja otsa hies tehdä ku voi ottaa kelalt asumis,työttömyys plus toimeentulotuet ja sit tehä pimeesti nettiduuneja mist palkat menee paypal:iin, ei mene verottajan tietoon ellei itse kerro. Taidanpa hakea taas duunia yhest nettifirmast..!

Vierailija
66/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään mies jos on työtön

No mitä jos rahapeleis voittanu enemmän ku mitä useimmat tienaa eliniän aikana? Pitäis silti mielestäsi käydä jossain töissä?? Sehän on työpaikka pois joltain joka sitä kipeästi tarvitsee. 

Vierailija
67/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämäkin muutamat palstan tapatyöttömät elä huomattavasti ekologisemmin kuin niiltä rahan tienaamista vaativat ahneet akat. Maapallo kiittää näitä tyyppejä heidän valinnoistaan.

Vierailija
68/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin kyllä mutta en tiedä suunnittelisinko yhteistä tulevaisuutta. Vähän riippuu millaiset edellytykset siihen olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi