Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko ideologisesti työttömän miehen kanssa?

Vierailija
13.10.2019 |

Would you? Miksi/miksi ei

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa...Mitä jos oon hyvän näköinen ja hyvin "varusteltu"? Ja yötönhän ei tarkoita samaa kuin tuloton, ihminen voi saada tukia + pimeetä palkkaa josta kela ei tietoinen elikkä tuloja enemmän kuin joillaki työssäkäyvillä.

No näin pinnallisen ja epärehellisen hämyheikin kanssa minulla ei ainakaan olisi mitään yhteistä.

Vierailija
22/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön on vain kelan määritelmä. Jos esim. tekee freelancer netti hommia 4-5h päivässä josta palkka menee paypal:iin, ei tuo mene kelan tietoon ja olet siten virallisesti työtön ja tukiin oikeutettu.

Ei tuo olisi ideologisesti työtön, sehän tekisi töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasta 1400 egee kuukaudessa tukia ja saman verran 1400e/kk pimeenä. Hommia 25h viikossa. Mahtaa vituttaa ke et itse ole kesinyt kuinka systeemiä voi kusettaa vaan olet sen armoilla. Oikein hyvin on varaa elää lepposaa elämää kattoo netflixii illal, hengittää jouda bissee polttaa pilvee!

Vierailija
24/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,

Lähipiirissäni on näitä ja kyllä tuo on se tuskaisen vaikea tapa elää. Se on sellaista tuulimyllyjä vastaan taistelua. Rahan kanssa kitkuttelua ja ainainen pelko jos tulee joku ylimääräinen kulu ja sitten viha yhteiskuntaa kohtaan kun se ei selvitä niitä kaikkia kuluja yksilön puolesta. Helpompaa ja stressittömämpää on mennä töihin. Tuollainen vihainen kitkuttelija on ankeaa seuraa.

Vierailija
25/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelasta 1400 egee kuukaudessa tukia ja saman verran 1400e/kk pimeenä. Hommia 25h viikossa. Mahtaa vituttaa ke et itse ole kesinyt kuinka systeemiä voi kusettaa vaan olet sen armoilla. Oikein hyvin on varaa elää lepposaa elämää kattoo netflixii illal, hengittää jouda bissee polttaa pilvee!

Ja eläkettä ei kerry eikä työttömyysturvaa. Kun se stoppi tulee se on sitten totaalinen. Et ole ensimmäinen joka kuvittelee keksineensä helpon tavan elää.

Vierailija
26/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Enkä alkaisi muutenkaan suhteeseen työttömän kanssa, koska kaipaan taloudellista turvaa ja väljyyttä elämään. Itse käyn töissä ja elätän itseni, toivon sitä myös mieheltä. Tietenkin elämässä tulee kaikenlaista eteen, voi mennä työpaikka alta, ja sitten pitää vain etsiä uutta. Mutta tieten tahtoen en siis lähtisi suhteeseen työttömän ihmisen kanssa, oli syy mikä vaan (sinänsä ihan epäolennainen kysymys toki, olen naimisissa ja liiton aikana kumpikin olemme olleet lyhyitä jaksoja työttöminä).

Vierailija
27/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja eläkettä ei kerry eikä työttömyysturvaa. Kun se stoppi tulee se on sitten totaalinen. Et ole ensimmäinen joka kuvittelee keksineensä helpon tavan elää.

No eläkettä ei kerry muutenkaan kuin oikeasti suurituloisille mitään kummoisia määriä.

Vierailija
28/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa...Mitä jos oon hyvän näköinen ja hyvin "varusteltu"? Ja yötönhän ei tarkoita samaa kuin tuloton, ihminen voi saada tukia + pimeetä palkkaa josta kela ei tietoinen elikkä tuloja enemmän kuin joillaki työssäkäyvillä.

No näin pinnallisen ja epärehellisen hämyheikin kanssa minulla ei ainakaan olisi mitään yhteistä.

Ehkei kannata kuitenkaan selittää pinnallisuudesta mitään niin kauan kun itse olet vaatimassa mieheltä rahan tienaamista.

Minä tienaan itse omat rahani. Mies omansa. Yhdessä maksetaan juoksevat kulut. Kuinka tämä jako menisi tuollaisen idealistin kanssa? Minä tienaisin ja maksaisin yksin kaikki arjen kulut, mies katsoisi vierestä?

Vierailija
29/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies yleensä naiselta haluaa?

Vierailija
30/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Liian isot näkemyserot tärkeistä asioista.

No tämä.

Niin, siis tämä sama tekosyy. Kun ei suoraan kehdata myöntää, että ollaan pinnallisia ja tunteettomia rahahúoria etsimässä miehestä vain hyväksikäytettävää lypsylehmää, niin sitten yritetään keksiä mitä koomisempia tekosyitä jostain "arvoista", "asenteesta", ym.[i

Mitäpä se "ideologisesti työtön" sitten hakisi naisesta? Ei kai vaan hyväksikäytettävää lypsylehmää?

Sehän riippuu vaatiiko se naiselta työssäkäyntiä vai ei. Jos vaatii, niin sitten toki hakee. Mutta sitten ei hae, jos hyväksyy naisenkin tahallisen työttömyyden.

Vierailija
31/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä.

Niin, siis tämä sama tekosyy. Kun ei suoraan kehdata myöntää, että ollaan pinnallisia ja tunteettomia rahahúoria etsimässä miehestä vain hyväksikäytettävää lypsylehmää, niin sitten yritetään keksiä mitä koomisempia tekosyitä jostain "arvoista", "asenteesta", ym.

Sinun arvosi ja ajatuksesi on ainakin niin kaukana normaalin ihmisen arvoista että se on syy miksi olet sinkku. Siihen kun vielä lisätään tuo muiden taloudellinen hyväksikäyttö.

Koomista on vain se että sinä haukut muita siitä mikä itse olet.

Vierailija
32/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan pysähtynyt miettimään (aikaahan sinulla olisi), että mistä ne €1400 tuet tulevat? Kuka ne maksaa?

Vierailija
33/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei kannata kuitenkaan selittää pinnallisuudesta mitään niin kauan kun itse olet vaatimassa mieheltä rahan tienaamista.

Minä tienaan itse omat rahani. Mies omansa. Yhdessä maksetaan juoksevat kulut. Kuinka tämä jako menisi tuollaisen idealistin kanssa? Minä tienaisin ja maksaisin yksin kaikki arjen kulut, mies katsoisi vierestä?

Rahalla ei ole mitään merkitystä (kummallekaan), jos suhteessa on kyse aidosta tunteesta. Se, että edes mietit jotain rahaa tässä yhteydessä tekee susta jo sinällänsä hyvin pinnallisen feikkaajan.

Vierailija
34/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lampaiden kommentit on kyllä aina niin huvittavia. Elämän tärkein arvo on tehdä pomolle/osakkeenomistajille rahaa

Vierailija
35/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tapauksessani olen työtön vaan kelan määritelmien mukaan. Kuukausittaiset tulot kuitenkin noin 2800e. Eli vaikka tuloja on niin en naisille kelpaa koska kela määrittelee työttömäksi? Kyllä on karut naiset tällä palstalla.

Vierailija
36/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä.

Niin, siis tämä sama tekosyy. Kun ei suoraan kehdata myöntää, että ollaan pinnallisia ja tunteettomia rahahúoria etsimässä miehestä vain hyväksikäytettävää lypsylehmää, niin sitten yritetään keksiä mitä koomisempia tekosyitä jostain "arvoista", "asenteesta", ym.[i

Mitäpä se "ideologisesti työtön" sitten hakisi naisesta? Ei kai vaan hyväksikäytettävää lypsylehmää?

Sehän riippuu vaatiiko se naiselta työssäkäyntiä vai ei. Jos vaatii, niin sitten toki hakee. Mutta sitten ei hae, jos hyväksyy naisenkin tahallisen työttömyyden.

Siitä vaan toista rahanahnetta hyväksikäyttäjää etsimään. Kuten täällä moni sanoi tuollaiset arvot on niin kaukana omastaan ettei voisi sellaisen kanssa olla, samat arvot sopii yhteen.

Vierailija
37/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä.

Niin, siis tämä sama tekosyy. Kun ei suoraan kehdata myöntää, että ollaan pinnallisia ja tunteettomia rahahúoria etsimässä miehestä vain hyväksikäytettävää lypsylehmää, niin sitten yritetään keksiä mitä koomisempia tekosyitä jostain "arvoista", "asenteesta", ym.

Sinun arvosi ja ajatuksesi on ainakin niin kaukana normaalin ihmisen arvoista että se on syy miksi olet sinkku. Siihen kun vielä lisätään tuo muiden taloudellinen hyväksikäyttö.

Koomista on vain se että sinä haukut muita siitä mikä itse olet.

Nope. Kyllä se on tullut useaan otteeseen selväksi, että se on tosiaan lähinnä raha ja haluttomuus edes naisen käskystä mennä tienamaan sitä. Hauskaa on ollut usein, mutta naisen rahan ahneus on silti aina tullut esteeksi.

Vierailija
38/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa kiinnosta. Jos et halua elättää mua verovaroin voit aina muuttaa pois suomest. Mä ainakin otan kaikki pois minkä saan.

Vierailija
39/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla ei ole mitään merkitystä (kummallekaan), jos suhteessa on kyse aidosta tunteesta. Se, että edes mietit jotain rahaa tässä yhteydessä tekee susta jo sinällänsä hyvin pinnallisen feikkaajan.

No ei kai siinä sitten, jos rakkaus kestää vielä senkin kun asutaan sillan alla.

Vierailija
40/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa tapauksessani olen työtön vaan kelan määritelmien mukaan. Kuukausittaiset tulot kuitenkin noin 2800e. Eli vaikka tuloja on niin en naisille kelpaa koska kela määrittelee työttömäksi? Kyllä on karut naiset tällä palstalla.

Teet siis töitä eli sinusta ei ole kyse keskustelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan