Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko ideologisesti työttömän miehen kanssa?

Vierailija
13.10.2019 |

Would you? Miksi/miksi ei

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan asua ja elää kahden tulon taloudessa.

Vierailija
2/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä kysymys. En seurustelisi, koska arvomaailmamme olisivat aivan liian kaukana toisistaan. Ja huom. ei hänkään haluaisi seurustella minun kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Maailma ei pyörisi, jos kaikilla olisi sama asenne. Elän itse niin, että jos kaikki tekisivät niin kuin minä teen, maailma olisi hyvä paikka. Odotan sitä samaa myös kumppaniltani.

Lisäksi moni tietämäni ideologisesti työtön elää täysin omassa kuplassaan. He kuvittelevat olevansa poikkeuksellisen älykkäitä, mutta eivät tajua sellaista yksinkertaista seikkaa, että jos kukaan ei kävisi töissä, ei olisi hyvinvointiyhteiskuntaa heitä elättämään. Pidän sellaista kapeakatseisuutta vastenmielisenä.

Vierailija
4/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ideologia johtuu huomattavasta perinnöstä tai lottovoitosta niin mikäs siinä, jos pelkästään tuella elävä loinen niin ei kiitos.

Vierailija
5/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen itse takuueläkkeellä, mutta arvoni eivät kohtaisi tuollaisen kanssa.

Vierailija
6/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liian isot näkemyserot tärkeistä asioista.

Vierailija
7/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos elää tuilla/ on varaton. Jos on miljonääri niin sitten kyllä.

Vierailija
8/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Liian isot näkemyserot tärkeistä asioista.

No tämä.

Vierailija
9/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...Mitä jos oon hyvän näköinen ja hyvin "varusteltu"? Ja yötönhän ei tarkoita samaa kuin tuloton, ihminen voi saada tukia + pimeetä palkkaa josta kela ei tietoinen elikkä tuloja enemmän kuin joillaki työssäkäyvillä.

Vierailija
10/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittikääpäs sitä.

Vierailija
11/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuloni ei riittäisi häntä elättämään ja arvomaailmat olisi hyvin kaukana toisistaan.

Vierailija
12/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En usko että pystyin olemaan edes kaveri, en vaan voisi kunnioittaa tuollaista tyyppiä yhtään.

Vierailija
13/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuttaisi edes kaveriksi. En halua nähdäkään enkä oikeasti edes olevan olemassa.

Vierailija
14/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa...Mitä jos oon hyvän näköinen ja hyvin "varusteltu"? Ja yötönhän ei tarkoita samaa kuin tuloton, ihminen voi saada tukia + pimeetä palkkaa josta kela ei tietoinen elikkä tuloja enemmän kuin joillaki työssäkäyvillä.

Pimeetä palkkaa tuskin saa ideologisesti työtön. Ja tuokaan ei sovi omiin arvoihini.

T. Minimieläke

Vierailija
15/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä alkaisi seurustella työttömän kanssa, vaikka syy olisi "epäideologinen". Hyvää parisuhdetta en toki päättäisi, jos kumppani työttömäksi jäisi.

Vierailija
16/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!!!! Oksettava ajatuskin, eteenkin, kun itse revin lapseni ylös klo 6 vain siksi, että saan maksettua oman ja lapsen elämisen ja maksan samalla isot veroni kustantaakseni ideologisesti työtöntä..juu ei kiitos. Mielummin yh-sinkkuna vaikka lopun elämäni, kuin koskisin pitkällä tikullakaan moiseen läjään.

Vierailija
17/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Haluan asua ja elää kahden tulon taloudessa.

Sovinisti.

Vierailija
18/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön on vain kelan määritelmä. Jos esim. tekee freelancer netti hommia 4-5h päivässä josta palkka menee paypal:iin, ei tuo mene kelan tietoon ja olet siten virallisesti työtön ja tukiin oikeutettu.

Vierailija
19/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tyyppi on muuten rikas ja elää pääomatuloilla, niin mikäs siinä. Tosin silloinkin toivon, että kuitenkin tekee jotain hyödyllistäkin, ei vain nautiskele ja törsää.

Vierailija
20/68 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella. Milla ei ole halua olla elätettävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi