Onko täällä ketään muuta tavallisen duunarin muijaa?
Etenkin sellaista jonka mies tekee raskasta ja likaista työtä. Miltä tuntuu, kun muiden miehet tekee siistiä sisätyötä?
Kommentit (46)
Hieman ohi ketjusta, mutta eniten meidän töissä arvostan laitoshuoltajaa! Jos hän ei huolehtisi, että tilat on siistit ja toimivat, ei varmaan saisi muutkaan mitään aikaan.
Olen akateemisessa ammatissa oleva nainen ja seurustelen duunarin kanssa. Myös aiempi kumppanini oli duunari. Ei tosiaankaan kiinnosta yhtään onko tutkintoja vai ei, kunhan on hyvä olla yhdessä. Mies on erittäin älykäs ja hyvä kumppani, tienaakin selvästi minua paremmin. En ymmärrä mitä merkitystä jonkun ammattistatuksella on, nuohan on täysin merkityksettömiä asioita. Ihmisiä me kaikki ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. :) Kyllä mieluummin katselen tuon oman raksamieheni olemusta kuin toimiston tyyppejä.
Itse olen korkeasti koulutettu.
Oletko oikeasti korkeasti koulutettu? Olen itse korkeakoulutettu ja en kyllä ihan oikeasti tunne yhtäkään korkeakoulutettua naista joka haluaisi amismiehen. Oma mies on amk-pohjalta hyvin menestynyt ja tienaa kivasti, mutta kyllä itseä alussa hieman häiritsi yliopistotutkinnon puute.
Olen kyllä. Yliopistossa suoritettu ylempi korkeakoulututkinto löytyy.
Exä oli tutkija, mutta tämän amiksen kanssa synkkaa moninkertaisesti paremmin. Miehellä oli jonkin verran ennakkoluuloja korkeakoulutettuja kohtaan, mutta nyt sanoo, etten missään asiassa ole osoittautunut hänen ennakkoluulojensa mukaiseksi.
Minulla myös ja ei ole valittamista. Ei se työ ja koulutusaste aina määritä ihmistä, vaikka joidenkin mielestä näin onkin. Joskus se joka luulee olevansa sivistynyt onkin sitten muuten sellainen, jonka persoona ei olekaan niin mukava. Koulutus ei paranna sellaista ihmistä jolla muuten persoona ikävä. Tästäkin on kokemusta.
Miksi tulkitset sanat "alussa hieman häiritsi" niin, että tämä on iso asia?