Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muuta tavallisen duunarin muijaa?

Vierailija
12.10.2019 |

Etenkin sellaista jonka mies tekee raskasta ja likaista työtä. Miltä tuntuu, kun muiden miehet tekee siistiä sisätyötä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu, samoin mieheni ja teemme koulutustamme vastaavaa työtä. Olen aina pitänyt meitä duunareina. Mies yrittäjänä varsinkin on huonommassa asemassa kuin useimmat duunarit, jotka tässä maassa ovat puolensa pitäneet. Harvassa maassa koulutuksesta on näin vähän hyötyä kuin täällä. Siksi koulutetut täältä kaikkoavatkin ja tilalle tulee kouluttamattomat ikielätit, koska tasapäistämimaa kyllä heistä huolehtii ja se maksatetaan meillä hölmöillä yrittävillä ihmisillä.

Vierailija
22/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi olla minkään duunarin kanssa.

Kyllä siistiä työtä tekevä menestyvä markkinointipäällikkö on vain kunnon tosimies. Itsetunto todella kohdallaan.

Kun jotain tarvitsee oikeasti tehdä niin tällaisesta "menestyvästä markkinointipäälliköstä" ei ole mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu duunareitten kanssa eikä oo koskaan tullu mieleen verrata muiden miehiin. Jos työ on ok ja rahaa tulee riittävästi (miehen mielestä), niin hyvä on.

Vierailija
24/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkoni on perusduunari ja olen erittäin ylpeä hänestä. Osaa ja taitaa kaikkea myös kotona. Raitis ja tupakoimaton, ei hakkaa eikä petä. ❤️

Niin no, lisätään nyt vielä että miehen vuositulot on noin 70k, ei siinä mielessäkään mikään turha ukko.

Olisitko suhteessa, jos hakkaisi ja pettäisi? 

Minusta on outoa mainita nuo asiat erikseen, koska ne pitäisi olla ihan itsestään selvyys eikä kenenkään pitäisi olla huonossa suhteessa. 

Vierailija
25/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu, samoin mieheni ja teemme koulutustamme vastaavaa työtä. Olen aina pitänyt meitä duunareina. Mies yrittäjänä varsinkin on huonommassa asemassa kuin useimmat duunarit, jotka tässä maassa ovat puolensa pitäneet. Harvassa maassa koulutuksesta on näin vähän hyötyä kuin täällä. Siksi koulutetut täältä kaikkoavatkin ja tilalle tulee kouluttamattomat ikielätit, koska tasapäistämimaa kyllä heistä huolehtii ja se maksatetaan meillä hölmöillä yrittävillä ihmisillä.

Vierailija
26/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä. Mies on levyseppähitsaaja.

Vierailija
27/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkoni on perusduunari ja olen erittäin ylpeä hänestä. Osaa ja taitaa kaikkea myös kotona. Raitis ja tupakoimaton, ei hakkaa eikä petä. ❤️

No wau, ihanko totta ei petä tai hakkaa. Wau mikä saavutus.

Vierailija
28/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on perusduunari, kuten myös minä. Kumpikin tullaan duunista kotiin kädet mustina ja ne kuuluisat työvaatteet päällä.

Tienataan reilu 3000€/kk per lärvi.

Arvostan duunareita, jopa itseäni.

Vierailija
29/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n eli ammattivalittajan mieshän tekee omassa firmassaan noita raskaita töitä. Miksei hän perusta sellaista firmaa missä voi tehdä toimistossa töitä, jos kerran koulutus löytyy mutta muut eivät ota töihin?

Vierailija
30/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies myös perusduunari raitis ja ei tupakoi. Ei hakkaa eikä petä eikä hauku ja arvostele. Kotona jos jokin menee rikki tai pitäis jotain hanaa esim vaihtaa, niin kuuluu kilin  kolin ja valmis. Mcgyver. Olen monesti miettinyt, että onkohan jotain asiaa mitä hän ei osaa korjata tai tehdä, koska tähän asti kaikki on tehnyt itse.

Vierailija
31/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n eli ammattivalittajan mieshän tekee omassa firmassaan noita raskaita töitä. Miksei hän perusta sellaista firmaa missä voi tehdä toimistossa töitä, jos kerran koulutus löytyy mutta muut eivät ota töihin?

Sitä on mietitty. Hän on kone ja atomaatiotekniikan insinööri.

Vierailija
32/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. :) Kyllä mieluummin katselen tuon oman raksamieheni olemusta kuin toimiston tyyppejä.

Itse olen korkeasti koulutettu.

Oletko oikeasti korkeasti koulutettu? Olen itse korkeakoulutettu ja en kyllä ihan oikeasti tunne yhtäkään korkeakoulutettua naista joka haluaisi amismiehen. Oma mies on amk-pohjalta hyvin menestynyt ja tienaa kivasti, mutta kyllä itseä alussa hieman häiritsi yliopistotutkinnon puute.

Vierailija
33/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit on niitä jotka tätä maata pitää pystyssä. Kun duunari lopettaa hommat ni kaikki on seis. Arvostan eniten duunaria. Kaikenmaailman tohtoreista sun muista ei ole muuta ku tyhjän puhumiseen.

Vierailija
34/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, lisätään nyt vielä että miehen vuositulot on noin 70k, ei siinä mielessäkään mikään turha ukko.

Olisitko suhteessa, jos hakkaisi ja pettäisi? 

Minusta on outoa mainita nuo asiat erikseen, koska ne pitäisi olla ihan itsestään selvyys eikä kenenkään pitäisi olla huonossa suhteessa. 

En tietenkään olisi. Täällä vain pidetään duunareita juoppoina, pettävinä ja naisiaan hakkaavina. Akateemiset on vain chic ja cool. Oikeasti se ei mene näin.

Vierailija
35/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. :) Kyllä mieluummin katselen tuon oman raksamieheni olemusta kuin toimiston tyyppejä.

Oletko oikeasti korkeasti koulutettu? Olen itse korkeakoulutettu ja en kyllä ihan oikeasti tunne yhtäkään korkeakoulutettua naista joka haluaisi amismiehen. Oma mies on amk-pohjalta hyvin menestynyt ja tienaa kivasti, mutta kyllä itseä alussa hieman häiritsi yliopistotutkinnon puute.

Ai, itse tunnen parikin naislääkäriä joilla on duunarimiehet. Mitä kummallista siinä on?

Vierailija
36/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muija, mutta olen duunarin puoliso.

Vierailija
37/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja mieheni asentaja. Mies tienaa hiukan paremmin ja satunnaisia työmatkoja tekemällä vielä hyvin ekstraa päälle. Kaikki ystävämme ovat korkeastikoulutettuja, mutta miehellä ei ole mitään kompleksia tästä. Ystäväporukka arvostaa hänen taitojaan ja kysyy usein neuvoja autoihin ja rakentamiseen liittyen. Itse arvostan taitojen ja ammattiylpeyden lisäksi työn ylläpitämiä lihaksia. Erityisesti takamusta hyvin istuvissa työhousuossa.

Vierailija
38/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolta kysyit, mutta aika kapeakatseinen olet. Luulisi korkeakoulutuksen avanneen sinulle vähän muitakin näkökulmia. Myös amis voi olla fiksu ja ihana ihminen, hyvä ja rakastava puoliso. Aivan kuten korkeakoulutettu voi olla aivan täysi mulkku.

Tiedän tämän, sillä olen itse korkeakoulutettu nainen. Onnellisesti jo pitkään naimisissa duunarin kanssa eikä ole muuten ikinä häirinnyt jonkun tutkinnon puuttuminen :D

Suosittelen laittamaan asiat omassa elämässä tärkeysjärjestykseen, jos jonkun tutkinnon puuttuminen on iso asia esim. ystävyys- tai parisuhteessa.

Vierailija
39/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, itse tunnen parikin naislääkäriä joilla on duunarimiehet. Mitä kummallista siinä on?

No ei se nyt mitenkään tavatonta ole, mutta kyllä yleensä kouluttautunut nainen haluaa ensisijaisesti koulutetun miehen. On minunkin hyvällä ystävälläni duunarimies, mutta olemme tästä käyneet rehellisiä keskusteluja ja kyllä hän toivoisi miehen olevan koulutetumpi. Ihmettelin siis sitä, että joku koulutettu haluaisi ensisijaisesti juuri amiksen.

Vierailija
40/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolta kysyit, mutta aika kapeakatseinen olet. Luulisi korkeakoulutuksen avanneen sinulle vähän muitakin näkökulmia. Myös amis voi olla fiksu ja ihana ihminen, hyvä ja rakastava puoliso. Aivan kuten korkeakoulutettu voi olla aivan täysi mulkku.

Tiedän tämän, sillä olen itse korkeakoulutettu nainen. Onnellisesti jo pitkään naimisissa duunarin kanssa eikä ole muuten ikinä häirinnyt jonkun tutkinnon puuttuminen :D

Suosittelen laittamaan asiat omassa elämässä tärkeysjärjestykseen, jos jonkun tutkinnon puuttuminen on iso asia esim. ystävyys- tai parisuhteessa.

En sanokaan etteikö duunari voisi olla hyvä aviomies, mutta eihän tässä siitä ollut kyse. En vaan ole kuullut että joku koulutettu pitäisi amispohjaa plussana.

Oma mieheni on hieman mahakas. Ei se minua haittaa, mutta enpä ole kuullut että moni pitäisi kaljamahaa ominaisuutena jota toivoo puolisoltaan. Tiedän silti pariskuntia joissa toinen on mahakas enkä toki tätä ihmettele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän