Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muuta tavallisen duunarin muijaa?

Vierailija
12.10.2019 |

Etenkin sellaista jonka mies tekee raskasta ja likaista työtä. Miltä tuntuu, kun muiden miehet tekee siistiä sisätyötä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on metallialalla, perusduunari. Meidän kaikki ystävät on jonkin sortin duunareita, sovitaan hyvin yhteen.

Vierailija
2/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää mutta vähän aikaa sitten vielä olin.

Eipä siinä mitään, miehellä vähän alemmuuskompleksi kun ei ole kouluttautunut. Ärsyttävä aikataulu ja krooninen univaje rassukalla, kun rakennustyömaalla pitää jostain syystä olla paikalla joka aamu ennen seitsemää. Myös iän myötä paikat alkaa olla rikki ja huonosti kestää työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on metallialalla, perusduunari. Meidän kaikki ystävät on jonkin sortin duunareita, sovitaan hyvin yhteen.

Ok. Meillä kaikki ystävät ammattikorkean tai akateemisen koulutuksen käyneitä. Mieskin on käynyt ammattikorkean mutta sai potkut tuotannollisista ja taloudellisista syistä 10v sitten ja päätyi duunariksi.

Vierailija
4/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isäntä on kovassa virassa. Olen nyt ihan humalassa.

Vierailija
5/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään, miehellä vähän alemmuuskompleksi kun ei ole kouluttautunut. Ärsyttävä aikataulu ja krooninen univaje rassukalla, kun rakennustyömaalla pitää jostain syystä olla paikalla joka aamu ennen seitsemää. Myös iän myötä paikat alkaa olla rikki ja huonosti kestää työtä.

Alapeukkujen perusteella täytyy epäillä että ehkä tästä tulee käsitys, että olisin jättänyt miehen kun ei ollut minulle tarpeeksi hyvä tai että olisin halveksinut tai ruokkinut hänen alemmuuskompleksiaan jollain lailla, tai jotain muuta vastaavaa? Ero ja duunarius eivät liity millään lailla toisiinsa, ne vaan mainittiin peräkkäin. Rakastuin hänessä alunperin nimenomaan älyyn ja sivistykseen ja pidin sitä kompleksia todella turhana, mutta ymmärtää sen tavallaan että fiksu ja lukenut tyyppi tuntee jotain ristiriitaa kun ei ole saanut muodollista tunnustusta eikä taipumustensa mukaista asemaa.

Vierailija
6/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkoni on perusduunari ja olen erittäin ylpeä hänestä. Osaa ja taitaa kaikkea myös kotona. Raitis ja tupakoimaton, ei hakkaa eikä petä. ❤️

Vierailija
7/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkujen perusteella täytyy epäillä että ehkä tästä tulee käsitys, että olisin jättänyt miehen kun ei ollut minulle tarpeeksi hyvä tai että olisin halveksinut tai ruokkinut hänen alemmuuskompleksiaan jollain lailla, tai jotain muuta vastaavaa? Ero ja duunarius eivät liity millään lailla toisiinsa, ne vaan mainittiin peräkkäin. Rakastuin hänessä alunperin nimenomaan älyyn ja sivistykseen ja pidin sitä kompleksia todella turhana, mutta ymmärtää sen tavallaan että fiksu ja lukenut tyyppi tuntee jotain ristiriitaa kun ei ole saanut muodollista tunnustusta eikä taipumustensa mukaista asemaa.

Mun mieheni on kouluttautunut mutta ei enää pääse niihin helpompiin duuneihin, mitä aikanaan teki. Särkyjä ja vaivoja on vaikka kuinka paljon kun nykyinen työ on raskasta. Toivon että joskys vielä pääsee niihin, missä aikanaan oli.

Vierailija
8/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lvis ukkeli löytyy, palkka on tosi hyvä, mutta työ stressaavaa joten haluaa opiskella siistimmän työn jossa tarvitsee aivoja.

Ei työ määritä ihmisen arvoa, joten ei tunnu missään.

Vierailija
9/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies metallihommissa. Tykkää omasta työstänsä ja se on tärkeintä. Parasta omasta näkökulmastani on se, että mies on kotona aina hyvällä tuulella, eikä koskaan ole kireä työstressin tms vuoksi.

Olen kasvanut perheessä missä äiti oli uranainen viimesen päälle. Aina kotona ollessaan oli perkeleen kireä ja pahalla tuulella työn vuoksi. Viikonloppusin kun piti olla vapaalla niin töitä teki sillonkin. Tällanen olis pahin mahdollinen puoliso itelleni.

Vierailija
10/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies metallihommissa. Tykkää omasta työstänsä ja se on tärkeintä. Parasta omasta näkökulmastani on se, että mies on kotona aina hyvällä tuulella, eikä koskaan ole kireä työstressin tms vuoksi.

Olen kasvanut perheessä missä äiti oli uranainen viimesen päälle. Aina kotona ollessaan oli perkeleen kireä ja pahalla tuulella työn vuoksi. Viikonloppusin kun piti olla vapaalla niin töitä teki sillonkin. Tällanen olis pahin mahdollinen puoliso itelleni.

Meillä kun mies joutui duunariksi hän muuttui. On särkyjen ja vaivojen, stressin yms takia kireä ja melko usein inhottava. Hän oli ihana kun tavattiin ja hän teki sitä mitä rakasti eli siistiä sisätyötä.

Vierailija
11/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on kouluttautunut mutta ei enää pääse niihin helpompiin duuneihin, mitä aikanaan teki. Särkyjä ja vaivoja on vaikka kuinka paljon kun nykyinen työ on raskasta. Toivon että joskys vielä pääsee niihin, missä aikanaan oli.

Mäkin toivon eksän puolesta että saisi siirrytyksi tehtäviin joita keho kestää. Mies on vielä alle 40 ja nyt jo monesta kohtaa ihan paskana, en kellekään toivo että eläkkeelle pääsemiseksi on ensin kokonaan rikottava itsensä.

Vierailija
12/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen ylpeä. Junttia arvostaa vain sisätöitä.

Vierailija
13/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä ole. Mieheni vaan on kovasti kouluja käynyt eikä kroppa kestä fyysistä työtä. Juuri siksi aikoinaan opiskeli että saisi helpomman työn ja sitten kävi näin. Ap

Vierailija
14/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkoni on perusduunari ja olen erittäin ylpeä hänestä. Osaa ja taitaa kaikkea myös kotona. Raitis ja tupakoimaton, ei hakkaa eikä petä. ❤️

Niin no, lisätään nyt vielä että miehen vuositulot on noin 70k, ei siinä mielessäkään mikään turha ukko.

Vierailija
15/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla minkään duunarin kanssa.

Kyllä siistiä työtä tekevä menestyvä markkinointipäällikkö on vain kunnon tosimies. Itsetunto todella kohdallaan.

Vierailija
16/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi olla minkään duunarin kanssa.

Kyllä siistiä työtä tekevä menestyvä markkinointipäällikkö on vain kunnon tosimies. Itsetunto todella kohdallaan.

Huumoria olla pitää 😂

Vierailija
17/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, lisätään nyt vielä että miehen vuositulot on noin 70k, ei siinä mielessäkään mikään turha ukko.

Kovassa virassa tienaa ton verran kuussa. Olin humalassa kun tavattiin.

Vierailija
18/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä ole. Mieheni vaan on kovasti kouluja käynyt eikä kroppa kestä fyysistä työtä. Juuri siksi aikoinaan opiskeli että saisi helpomman työn ja sitten kävi näin. Ap

Eli on väärin kun miehen kroppa ei fyysistä työtä kestä?

Vierailija
19/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovassa virassa tienaa ton verran kuussa. Olin humalassa kun tavattiin.

Taidat olla aina humalassa.

Vierailija
20/46 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. :) Kyllä mieluummin katselen tuon oman raksamieheni olemusta kuin toimiston tyyppejä.

Itse olen korkeasti koulutettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi