Kerro paheesi! Mitä viikonloppuhyvää teillä on?
Kymmenen kiloa suklaata
Viisi litraa maustettua kivennäisvettä
Neljä pussia karkkia
Pitsaa
Salaatti
Donitseja
Nämä kahdelle hengelle ja myönnän että viikonloppuherkut meni överiksi..
Kommentit (37)
Porkkanaa, kurkkua, paprikaa, kukkakaalia ja ruisnappeja sekä muutama hyvä dippi, nam! Mietin että jos paistaisi vielä rapeita pekonisiivuja lisäksi. En ole makean ystävä kuten ehkä huomaa.
10 kiloa suklaata?
Tuli varmaan kirjoitusvirhe :D
Vierailija kirjoitti:
10 kiloa suklaata?
Tuli varmaan kirjoitusvirhe :D
Tallinnan tuliaiset..nääs. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kiloa suklaata?
Tuli varmaan kirjoitusvirhe :DTallinnan tuliaiset..nääs. ;)
Aaaa. Mitä suklaata? :)
Olispa mulla Toblerone tässä uuh.
Tehtiin miehen kanssa englantilainen aamiainen, eli paahtoleipiä kananmunalla ja pekonilla, lisäksi papuja. Tulihan tuosta täyteen eikä kyllä kehtaa vastaavia aamiaisia syödä kuin pari kertaa vuodessa. Oli kyllä hyvääkin. Lisäksi menemme nyt illalla kaverin luokse illanistujaisiin eli jotain pikkusuolaista tulee varmasti syötyä ja viiniäkin juotua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kiloa suklaata?
Olispa mulla Toblerone tässä uuh.
Marabou, Anthon Berg, Cloetta Center, Dammenberg ja Toblerone. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kiloa suklaata?
Olispa mulla Toblerone tässä uuh.Marabou, Anthon Berg, Cloetta Center, Dammenberg ja Toblerone. :)
Nautinnollista iltaa :D
Punkkua, valkkaria, bisseä, muutama hyvä juusto, sipsejä, dippiä, sushia. Kahdelle aikuiselle. Teinit hankkii omat mässynsä viikkorahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin miehen kanssa englantilainen aamiainen, eli paahtoleipiä kananmunalla ja pekonilla, lisäksi papuja. Tulihan tuosta täyteen eikä kyllä kehtaa vastaavia aamiaisia syödä kuin pari kertaa vuodessa. Oli kyllä hyvääkin. Lisäksi menemme nyt illalla kaverin luokse illanistujaisiin eli jotain pikkusuolaista tulee varmasti syötyä ja viiniäkin juotua.
Englantilaisessa full breakfastissahan on itse asiassa maltillisesti kaloreita jos vertaa vaikka croissanttiin ja tuoremehuun. Tuhtihan se kyllä on :)
Porkkanasämpylöitä, jotka leivoin eilen.
Hieman teki mieli suklaata & spritea, mutta ulkona sataa, niin en viitsi lähteä vauvaa raahaamaan tuonne sateeseen ja kauppaan.
Quality Street rasia ja sipsejä jos suolaisen himo iskee.
Viinirypäleitä, juustoja, keksejä. Huomenna teen mustaherukkarahkaa.
Paheeni on alkoholi - meksikolaista El Ron Prohibido-rommia ja Fullers ESB-olutta.
Aloin just syömään Magnumin jäätelöä, salted caramel. Sellanen 440ml purkki. Nam! On niin hyvää. Eilen söin juustonaksuja.
Just söin paahdettuja perunoita basilikaöljyllä ja kyljyksiä. Jälkkäriksi lakupötkö. Ei mitään erityistä mässysuunnitelmaa. Huomenna syödään piparjuurella maustettua turskaa, perunoita ja hernepyreetä.
Vadelmia ja vaniljajäätelöä