Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vi..ssa en saa korotusta S-pankin luottorajaan?

Vierailija
12.10.2019 |

Ennen ollut 4000 €. Itse aikoinaan alensin pienimpään mahdolliseen eli 800 euroon. Nyt, kun yrittää korottaa esim. 2000-3000 euroon, niin ei, ei onnistu. Palkka hyvä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-pankki on perseestä itse olen yrittäjä mies vaki työssä hyvällä palkalla(vuosi tulot yli 50000) , ei muita velkoja eli maksettu kämppä haettiin. 20 000 euron lainaa kylppäriremonttiin. Mun olis pitänyt toimintaa yritykseni vuosikertomukset jne.. No en jaksanut. Oma toinen pankki antoi kyseisen lainan hyvillä ehdoilla kyselemättä mitään kummempia. Tai kyseli ne olisko auton vaihto ajankohtaista /haluatko remontoida muutakin eli olis haluttu antaa lainaa paljon lisääkin.

Oma kokoemus siis se että tuolla ollaan tuloista ihan hiton tarkkoja jo pienissä lainoissa.

No s-pankin visassa meillä taitaa olla raja 1500 ollut alusta asti

Kyllä minä haluan yritysten tilinpäätöksen nähtäville kulutusluotoissakin ennen kun lainaa myönnän, en ole spankillainen. Lainan myöntö perustuu maksukykyyn ja jos yrityksen taloustilanne on huono tai surkea, yrittäjän tulotason pysyminen ilmoitetulla tasolla voi olla heikoissa kantimissa. Kirjanpitäjältähän nuo tiedot saa puhelinsoitolla, ei pitäisi olla ongelma. Vaan nämä venkoilijat yleensä ovatkin niitä ongelmiensa peittelijöitä.

No idea lähinnä se että mainostetaan nopeaa helppoa lainaa jne... Omistetaan noin 2500000€ talo mies vaki työssä lisäksi muuta omaisuutta esim metsää, sijoituksia jne... Joten en tajua miks mun yritys pitäs vielä tutkija ennen 20000€ lainaa. Ei innostanut heidän tappio saatiin omasta pankista paremmin ehdoin. Ja pst. Yritykseni tulos oli vuosi sitten noin 30 000 ja velkaa yrityksellä ei ole.

Jos asiointisi on toisessa pankissa niin miten s-pankki voisi tietää tilanteesi ilman tarvittavia dokumentteja? Ihan normaali tilanne, ei mitään syytä imaista palkoa sieraimeen.

Vierailija
22/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa katsotaan varmaan sitä käyttöä myös. Itse esim. olen käyttänyt (toisen pankin) luottokorttia paljon, mutta heti maksanut luoton pois (jos vaikka ostan netistä tänään jotain, maksan heti/parin päivän sisällä tuon summan luottotilille)

Pidemmän reissun takia piti nostaa luottorajaa, tein hakemuksen netissä, ihmettelin kun ei pariin päivään tullut vastausta (mikä mainittiin käsittelyajaksi) kysyin chatissa asiasta ja antoivat numeron johon soitin (chat kertoi että käsittelyssä on ollut ruuhkaa, varmaan kun alkukesää) puhelimessa meni pari minuuttia ja luottoraja oli nostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 800euron luottoraja, jota yritin nostattaa 1500euroon. Ei onnistunut.

Vakituinen työpaikka, tulot n 3500e/kk.

Ei maksamattomia laskuja, ei muuta velkoja.

S-pankki minullakin