Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko voineet kuvitella 5 vuotta sitten tällaista juttua?

Vierailija
12.10.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/094f5234-28ac-43cd-a8f9-6f74ddea0228
Siis iltapäivälehden julkaisemana?
Mistä moinen hyssyttelyn väheneminen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole vaikea kuvitella, ei tuossa ole mitään eroa siihen miten Suomessa suomalaiset miehet ovat kohdelleen vaimojaan, ikävä sanoa mutta fakta.

Ja muistelkaa että meilläkin oli vielä vuoteen 1994 voimassa laki, jossa raiskaus oli mahdollista avioliitossa.

Lähestymiskieltoja on jaettu suomalaismiehille tuhatpäin sen jälkeen kun edes laki siitä saatiin, sekin vasta 1999. Juuri koska eräät miehet eivät hyväksy eroa ja näkevät vaimonsa omaisuutenaan - en näe siis syytä jaotella miehiä uskonnon tai kulttuuritaustan mukaan, vaan samaa poppoota ovat näitä rikoksia tehtailevat. Samat asenteet taustalla vaikka kulttuuriset selitykset vaihtelevat.

Jotenkin käsittämätöntä että ap heittää tuollaisen otsikon kun ei ole kuin vähän aikaa siitä kun suomalainen mies miekalla surmasi naisia.

Teet karhunpalveluksen näille naisille, vähättelemällä heidän kokemuksiaan, ”koska suomalaisetkin”, niin eipä haittaa, ihan normisettiä.

Missä minä muka "vähättelen naisten kokemuksia"??

Päinvastoin, tehän väheksytte suomalaismiesten uhrien kokemuksia kieltämällä miesten teot ja keskittymällä vain osaan tekijöistä.

Minä en sellaista propagandaa hyväksy vaan olen faktojen puolella ja laitoin kaikki tekijät samaan poppooseen. Ja kirjoitin vielä että ovat rikollisia.

Kuten oma suomalainen isäni, joka pahoinpiteli äitiäni ja piti tätä omaisuutenaan. Ei vaan joutunut koskaan vastuuseen teoistaan koska eihän siihen maailman aikaan kukaan uskaltanut nousta suomalaismiestä vastaan, koska kaikkien mielestä oli ihan oikein että jokainen kurittaa akkaansa kuten haluaa. Ja lakikaan ei naista auttanut. Emme ole todellakaan kaukana Lähi-idän tilanteesta. Se on fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme