Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä vei lapset elokuviin keskellä päivää ja tyrmistyi – Lastenleffan lipputiskillä myytiin olutta: "Oppivat humalahakuisen juopottelukulttuurin"

Vierailija
12.10.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/63df21c3-4734-47c6-b18d-045db0341a67

Siis TODELLAKO ???
Eihän tämä isä voi käydä missään lapsensa kanssa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattusetä

Vierailija
22/26 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa isä on absolutisti jonka mielestä alkoholin näkyminen missään vie ihmisen helvettiin kuoltuaan.

jospa isä on absolutisti jonka mielestä television katselu vie ihmisen helvettiin kuoltuaan.

tervetuloa kaupunkiin kunnioittamaan toisia ja suomen lakia,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isähän olisi voinut esimerkillisesti vaikka juoda sen yhden oluen siellä, mutta ilmeisesti oli pakko vetää kaksin käsin sitä kun kerran oli saatavilla!! En ole koskaan nähnyt, että kukaan dokaisi leffateatterissa, vaikka alkoholia myydäänkin :DD

Ilmeisesti isällä on jonkinlainen alkoholiongelma...

Meille normaaleille ei niin väliä juoko joku oluen joskus vai ei. Ei mulle kotona opetettukaan mitään örveltämistä, jouluisin saattoi äiti ja isä juoda parikin lasia viiniä ja illalla saunasiideriä, eivät koskaan örveltäneet, vaan käyttäytyivät ihan sivistyneesti, vaikka pieni hiprakka varmasti olikin. Koskaan ei tarvinnut olla ahdistunut ja en siksi olekaan kumpikaan ääripää.

Vierailija
24/26 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miellän sellaisen raivoabsolutismin myös tietynlaiseksi alkoholiongelmaksi. Ei ole tullut traumoja, vaikka olen nähnyt kevyessä humalassa sivistyneitä aikuisia jo lapsena. Kukaan ei vedellyt mitään örvellyskännejä koskaan ja siksi en oppinut, että alkoholia pitää aina vetää kaksin käsin taikka raivota niille jotka haluavat ottaa

Vierailija
25/26 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin veikkaan, että nuorehko isukki on ajellut melko uudella tila-autolla ekaa kertaa Oulun keskustaan Kempeleen uudehkosta ja isosta omakotitalostaan. Kotiin jäi raskaanaoleva vaimo ja vauva sekä todellisuudentaju. Ruoat hommataan HalpaHallista, kotona soi siioni ja kesäreissu tehdään Suomen suurimmille kesäfestareille.

Hänelle voimia ja toivottavasti selviät tästä. Onneksi huomenna on seurat ja pääset omiesi joukkoon!

Vierailija
26/26 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelatkaa kun tää isä menee ekaa kertaa lasten kanssa ruokakauppaan!!!

Tai ravintolaan syömään???

Voi sitä tyrmistyksen määrää. Vaivoin kykenee Iltalehteen soittamaan.