Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjä ei kertonut että patjassa on haju

Vierailija
12.10.2019 |

Joo se on lateksipatja, mutta kyllä kai sitä kuvittelee, ettei patja haise kuvottavalta loputtomiin. Kuitenkaan haju ei ole lähtenyt vuodessa yhtään mihinkään ja mahalla nukkuessa tarttuu käsiin ja ällöttää koko sänky. Valitin asiasta ja sanoivat, että vuoden jälkeen ei voi mitään (kyllä voi) ja että lateksissa saattaa olla hajua.

Ööö eli ovat olleet tietoisia, mutta eivät ole kertoneet maksavalle asiakkaalle tällaista pikkuseikkaa. Ei automyyjäkään voi jättää kertomatta asioita ilman sanktioita. Satun tietämään, että lain mukaan myyjä ei saa johtaa harhaan eikä jättää kertomatta tärkeitä asioita asiakkaalle. Varmaan valtaosan mielestä kuvottava haju on aika tärkeä asia.

Saimme sovittua, että saan alennuksen seuraavasta patjasta, mutta en kuitenkaan ole tyytyväinen ratkaisuun. En loppujen lopuksi haluaisi kantaa heidän puljuunsa enää euroakaan, ja mielestäni tämä on kuitenkin liian reilu ratkaisu kaupalle siitä hyvästä, että eivät ole kertoneet faktoja. Kyllä minä tiedän että jotkut materiaalit haisevat, mutta minulla on oikeus olettaa, että nukkumiseen tarkoitettu patja ei lemua kuvottavalta. Otan yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian tiimoilta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haju pian häviää kun hierot patjaan persettä.

Vierailija
2/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtuttaa kun kaiken pitää aina haista. Miten vaikeaa on tehdä hajuttomia tuotteita???! Ei tee edes mieli enää nukkua tuossa sängyssä kuvottavan hajun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos muilla ollut samanlaisia kiistoja? Miten ovat ratkenneet?

Vierailija
4/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, täällä meillä on nämä patjat, jotka haisevat kuvottavalle. Näitä on mennyt tosi paljon nyt viime aikoina"

Vierailija
6/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on semmonen asia, mitä myyjän ei varmastikaan tarvitse kertoa, mikäli asiakkaalla on itsellään toimiva nenä. Ja jos ei ole, niin hajulla ei ole sitten edes väliä.

Kuka oikeasti haistelee patjaa VUODEN ennen valittamista?

Vierailija
7/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei, täällä meillä on nämä patjat, jotka haisevat kuvottavalle. Näitä on mennyt tosi paljon nyt viime aikoina"

Täytyy kertoa, että niissä voi olla haju. En minä osaa olettaa, että patja haisee koko käyttöajan kuvottavalta niin, että koko sänkyä tekee mieli vältellä.

Vierailija
8/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on pitkä aika odottaa hajun hälvenemästä. 3 kk, max 6kk on mun mielestäni aika, jonka puitteissa pitäisi reklamoida. Varsinkin, kun ongelma on ollut tiedossasi päivästä yksi lähtien.

Vierailija
9/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haju on semmonen asia, mitä myyjän ei varmastikaan tarvitse kertoa, mikäli asiakkaalla on itsellään toimiva nenä. Ja jos ei ole, niin hajulla ei ole sitten edes väliä.

No minä olen jotenkin kuvitellut, että kyllä se ajan kanssa laantuu! Eipä laannu! Ja haistan sen mahallani nukkuessa. Luuletko että kaupassa mitään hajuja haistaa patjasta??

Vierailija
10/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on pitkä aika odottaa hajun hälvenemästä. 3 kk, max 6kk on mun mielestäni aika, jonka puitteissa pitäisi reklamoida. Varsinkin, kun ongelma on ollut tiedossasi päivästä yksi lähtien.

Joo mutta myyjällä on ollut tiedossa tämä. Eli vika on ollut jo alunperin.

Vierailija
11/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa alkaa boikotoimaan kyseistä kauppaa ja ostaa seuraavaksi muualta allergiatestatun patjan. Eiköhän noissa kaikissa ole hajuja, saman puljun patjoissa.

Vierailija
12/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko se spermalle vai tussulle?

Vierailija
13/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit haistellut ne patjat jo siinä ostotilanteessa.

Vierailija
14/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen jotenkin kuvitellut, että kyllä se ajan kanssa laantuu! Eipä laannu! Ja haistan sen mahallani nukkuessa. Luuletko että kaupassa mitään hajuja haistaa patjasta??

Ehkä ei kaupassa, mutta heti kotona. Itse en nukkuisi kuvottavanhajuisella patjalla yötäkään, vaikka kuinka kuvittelisin hajun lähtevän ajan myötä. 

Olin aikoinani töissä paikassa, jossa myytiin mm. pahanhajuisia tyynyjä, ja kyllä niitä palautettiin melkoiset määrät. Ei tainnut tulla uutta erää myyntiin...

Vierailija
16/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan kärsit höhlä tai osta kunnon patja.

Vierailija
17/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko se spermalle vai tussulle?

Jos haisee tussulle niin tarjoan patjasta 2000€.

Vierailija
18/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei kaupassa, mutta heti kotona. Itse en nukkuisi kuvottavanhajuisella patjalla yötäkään, vaikka kuinka kuvittelisin hajun lähtevän ajan myötä. 

Olin aikoinani töissä paikassa, jossa myytiin mm. pahanhajuisia tyynyjä, ja kyllä niitä palautettiin melkoiset määrät. Ei tainnut tulla uutta erää myyntiin...

No tiedän että haju on todella yleinen ongelma kaikenlaisissa tuotteissa. Sen takia en ala heti valittamaan, vaan odotan josko se lähtisi ajan kanssa. No ei lähtenyt ja nyt en halua astua tuohon kauppaan enää jalallanikaan.

Vierailija
19/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun haistelin ajatuksen kanssa, niin ei tuo itse patja kyllä ihan niin kamalalta haisekaan. Lieneeköhän päällinen syypäänä... Olen sen pessyt vain kerran, koska se on valtava eikä mahdu omaan koneeseeni. Pesin ekan kerran 40 asteessa ihan vain siksi, ettei se kutistu käyttökelvottomaksi. Mutta tiedän, että 40 astetta ei todellakaan riitä. Voisin ehkä jo tänään käydä pesaisemassa sen uudestaan kuumassa pesussa.

Vierailija
20/22 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä panna pesaisten ihan kunnolla tuo päällinen, enää se ei tokassa pesussa kutistu. Veikkaan, että se on itse asiassa syypää hajuun.