Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön, mihin törsäsit viimeksi?

Vierailija
12.10.2019 |

Eli nyt ei haeta vastauksia, että ei ole varaa laittaa mihinkään. Vaan mihin laitoit enemmän rahaa vaikka olisit saanut halvemmalla?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taidan mennä nukkumaan

Vierailija
62/72 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten aina oletetaan että työtön on yhtä kuin varaton.

Totta tuokin, mutta jos sinulla on yhtään järkeä, niin ymmärrät varmaan, että tässä ei haettu mitään "hei työtön miljonääri, mitä ostit viimeeksi" -vastauksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tällä viikolla 4 kpl pörrösukkia talveksi (edelliset 2 paria kuluneet lähes puhki, eivätkä lämmitä enää yhtään), ja sisälämpömittarin selvittääkseni onko täällä ihan ok sisälämpötila, kun aina talvisin palelee. Sisälämpötila on ok, joten minä vaan palelen jostain muusta syystä sitten. Ainakin ne uudet pörrösukat vähän lämmittää.

Pitäisi ostaa villalankaa, että voisi vaikka hartiahuivin neuloa. Saa nähdä onko varaa, ehkä ensi kuussa. Talvi on vasta tulossa.

Vierailija
64/72 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin siskolle lahjan .

Vierailija
65/72 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oston 9€ talvitakin kierrätyskeskuksesta.

Vierailija
66/72 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lidlin paistopisteestä korvapuustin, enkä leiponut itse. En syö pullaa joka päivä. Tuhlari en ole.

Vierailija
67/72 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kevyemmän talvitakin koska minulla ei ole sellaista ja maksoin siitä 70e. Halvempaa ja yhtä hyvin päälle istuvaa en löytänyt viime vuonna vaikka tarvetta olisi ollut jo silloin. Päätin ostaa nyt enkä odotella mitään alennusmyyntejä.

Vierailija
68/72 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tony's chocolonely suklaata perus fazerin sijaan, maksaa reilusti yli kolme euroa. Ei ole edes mitään oikeasti laadukasta suklaata vaan maistuu halvalta kalenterisuklaalta, mutta kun tykkään juuri sellaisesta. :D

Vierailija
69/72 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 euroa maksaneeseen kakkupalaan kahvilassa plus kahvi tietenkin. Olisi ollut halvempiakin vaihtoehtoja tai olisin voinut juoda kahvin kotona mutta oli vaan niin herkullisen näköistä että oli pakko maistaa. 

Vierailija
70/72 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastusvehkeisiin.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
71/72 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/72 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kalliin vaivaisenluusuojan vaikka lidlistä olis saanu kolmella eurolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi