Mies laittoi todella ilkeän viestin tiistaina, en pystynyt vastaamaan siihen mitään
Oli pidempään ilmeisesti miettinyt erästä seurustelun epäkohtaa ja avautui pitkällä viestillä jossa haukkui minut täysin. Jos kumpikaan ei laita enää viestä, milloin voi olettaa suhteen päättyneen, vai onko päättynyt jo??
Mun tavaroita on hänen luona ja hänen vaatteita ja muuta mun luona. Ei ketään jota voisin pyytää hakemaan ne =(
Kommentit (32)
2v vanha ketju, ja joku jaksaa tähänkin trollata ja syyllistää aloittajaa?
Ap, oliko tuo sun sanoma kommentti seksistä sun mielestä ihan ok sanottavaksi suoraan miehelle? Sun ei siis olisi tarvetta sun mielestä pyytää anteeksi sitä? Jos näin ajattelet, mies on onnekas, että pääsee sinusta eroon. Ties mitä sammakoita sun suusta tulisi jatkossa, etkä edes ymmärrä pyytää anteeksi.
Ota joku kaverisi, mielummin joku miespuolinen, tai vaikka veljesi mukaan hakemaan tavaroita. Miehen läsnäolo jotenkin rauhoittaa kaikkien tunteita. Kyllä sit tietty joku nainenkin auttaa, joku hyvä kaveri. Voi olla helpompi kun ei tarvii olla yksin tuossa tilanteessa. Eikä mitään turhia kommentteja. Ja sen jälkeen täysi hiljaisuus exään päin. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
2v vanha ketju, ja joku jaksaa tähänkin trollata ja syyllistää aloittajaa?
Varmistan, mitä vuotta sinä elät?
Vierailija kirjoitti:
Ap, oliko tuo sun sanoma kommentti seksistä sun mielestä ihan ok sanottavaksi suoraan miehelle? Sun ei siis olisi tarvetta sun mielestä pyytää anteeksi sitä? Jos näin ajattelet, mies on onnekas, että pääsee sinusta eroon. Ties mitä sammakoita sun suusta tulisi jatkossa, etkä edes ymmärrä pyytää anteeksi.
Kerropa miten seksin vähyys sitten pitäisi ottaa puheeksi miehen kanssa?
Ap toi sen sentään esiin positiivisen kautta...olisi ihanaa jos seksiä olisi yhtä paljon kuin alussa. Ei moittinut tai sanonut että miksi sinä et taaskaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap toi sen sentään esiin positiivisen kautta...olisi ihanaa jos seksiä olisi yhtä paljon kuin alussa. Ei moittinut tai sanonut että miksi sinä et taaskaan jne.
Sinä jätit kopioimatta sen tärkeimmän ap:n sanomisen. Hän halusi seksiä JOKA PÄIVÄ kuten suhteen alussa. Missään pidemmässä suhteessa ei voi olla seksiä ihan jokaikinen päivä. Kyllä sitä voi olla 4-6 krt, mutta että jokaisena päivänä...Teini ehkä tuollaiseen tahtiin pystyy, mutta ei aikuinen mies.
Meillä kaikilla on joskus huonoja päiviä ja tulee ylireagoitua toisen sanomisiin. Mun mielestä pöly on laskeutunut ja tilanne rauhoittunut. Ei tarvitse mitään suurta draamaa tehdä. Voi olla, että mies häpeää käytöstään, eikä kehtaa ottaa sinuun yhteyttä.
Mä soittaisin muina miehinä hänelle ja ottaisin ihan ystävällisen kaveriasenteen. Noin vaan, että terve, mitäs sulle kuuluu jne. Tämä ei tarkoita, että alennut kynnysmatoksi. Kohteliaisuudella ja reilulla käytöksellä et ainakaan mitään häviä. Ottaen huomioon vielä senkin, että edelleen miehestä tykkäät.
Kuulostelet, mikä on tilanne ja sopivan sauman tultua kysyt ihan tavallisella äänensävyllä, että oletko edelleen tosissasi sitä mieltä, miten mulle tiistaina tekstasit.
Ei itkua ei syyttelyä ehkä hieman viatonta hämmästystä äänensävyyn.
Sitten kuulet totuuden ja sen mukaan toimit.
Joko suloinen sovinto tai tavaroiden nouto toistenne luota.
Pidän täällä sinulle tietysti peukkuja, jotta rakkaus voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä jätit kopioimatta sen tärkeimmän ap:n sanomisen. Hän halusi seksiä JOKA PÄIVÄ kuten suhteen alussa. Missään pidemmässä suhteessa ei voi olla seksiä ihan jokaikinen päivä. Kyllä sitä voi olla 4-6 krt, mutta että jokaisena päivänä...Teini ehkä tuollaiseen tahtiin pystyy, mutta ei aikuinen mies.
No aikuisena miehenä ap:n mies olisi voinut sanoa ettei pysty, jos niin on. Tai mikä syy siihen sitten onkaan ettei seksiä ole joka päivä.
Ja kyllä muuten joissain aikuisissa suhteissa seksiä on päivittäin. Useimmissa se toki vähenee alkuhuuman jälkeen. Vaan nämä on asioita joista pitää pystyä puhumaan avoimesti ilman että toinen vetää pultin nenään.
Olin vuosia löysässä hirressä, vasta jälkeenpäin tajusin että mies lähinnä hyväksikäytti minua. Ja mietin omaa osuuttani, miksi roikuin?
No kun olin niin typerä että luulin saavani miehen "lainaamat" tavarat takaisin.
Hän oli vuosien aikana käydessään ottanut harvinaisiakin kirjojani ym.
Olisi pitänyt tajuta, että tavaroiden panttaaminen ja luuloni että saan lainaamani rahat takaisin, oli vain sen s##tanan salajuonta, en laittanut välejä poikki luullessani että saan tavarat takaisin. Monta vuotta ja paljon pahaa annoin tapahtua, ennenkuin sain välit katkaistua.
Eli jos voit jättää tavarasi, jätä.
Tavaraa saa kaupasta uutta. Mielenterveyttä ei saa. Unohda äijä ja jatka omaa elämääsi, laita vaikka miehen kamppeet postissa tai jätä ne hänen kotiovelle, jos et halua kohdata. Joskus ei vaan pysty.
Miehillä taitaa iskeä vyön alle kutakuinkin kaikki mitä sanotaan seksiin liittyen, ellei se ole kehu.
Itse joskus sanoin miehelle, että seksi tuntuu parin vuoden seurustelun jälkeen hänen kanssaan ihan erilaiselta kuin alussa. Otti pahasti nokkiinsa kun luuli, että tarkoitan negatiivisesti. Tarkoitin vain että erilaiselta, luontevammalta.
Monta päivää on pitkä aika venyttää riitaa, itse pyytäisin anteeksi jos loukkasin vaikka ei ollut tarkoitus, ja kysyisin mikä loukkasi niin pahasti että piti alkaa ilkeilemään.
Loukattuna eläinkin haukkuu eniten.
Mies rähisee, koska halusit enemmän seksiä?
Ratkaisu, toimiva: etsi seksiä haluava mies.