Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi todella ilkeän viestin tiistaina, en pystynyt vastaamaan siihen mitään

Vierailija
12.10.2019 |

Oli pidempään ilmeisesti miettinyt erästä seurustelun epäkohtaa ja avautui pitkällä viestillä jossa haukkui minut täysin. Jos kumpikaan ei laita enää viestä, milloin voi olettaa suhteen päättyneen, vai onko päättynyt jo??
Mun tavaroita on hänen luona ja hänen vaatteita ja muuta mun luona. Ei ketään jota voisin pyytää hakemaan ne =(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kirkon kriisiapu?

Vierailija
2/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt itse hakemassa tavarasi, käyttäydyt asiallisesti ja kiität yhteisestä ajasta. Hän ei ole oikea sinulle. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voit itse päättää, onko seurustelu loppunut.

Vierailija
4/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tavarasi ja sen jälkeen estä miehen numero.

Vierailija
5/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hae tavaras, ja käske miestä hakemaan omansa, jos ei hae, laita roskiin. Mikä on vaikeaa??

Vierailija
6/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä keskustelunavaus on, että keräät miehen kamppeet, menet hänen luokse ja haet omasi. Toteat että oli sen verran hurjaa viestiä, ettet koe jatkon olevan mahdollista ja tadaa. Molemmat saa tavaransa ja suhde on lopetettu varmuudella. Tai saatte solmun avattua ja jatkatte suhdetta.

Vierailija
7/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hae tavaras, ja käske miestä hakemaan omansa, jos ei hae, laita roskiin. Mikä on vaikeaa??

Miehen näkeminen ja/tai yhteyden ottaminen. Olin korviani myöten rakastunut ja mitään merkkiä mistään ongelmasta etukäteen ei ollut =(

Ap.

Vierailija
8/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni siis avautumisessaan henkilökohtaisuuksiin? Jos näin on eikä väärintulkinnan ja selvittämisen mahdollisuutta ole, vie miehen tavarat hänelle, ota omasi samalla mukaan ja unohda hänet sitten.

Vierailija
9/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkeminen ja/tai yhteyden ottaminen. Olin korviani myöten rakastunut ja mitään merkkiä mistään ongelmasta etukäteen ei ollut =(

Ap.

No kerropa mikä tämä ongelma miehellä oli.

Vierailija
10/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä viestissä oli, laita nyt jotain esimerkkiä.

Vierailija
11/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin vajaaälyisiä ihmisiä oikeasti olemassa? Vai onko tämä palsta vain täynnä trolleja?

Vierailija
12/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että hän pakkaa hänen luonaan olevat vaatteesi jne., vie hänelle hänen vaatteensa jne. ja totea, että hän oli surkea sängyssä. Hyvästele. 

Vierailija
13/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin vajaaälyisiä ihmisiä oikeasti olemassa? Vai onko tämä palsta vain täynnä trolleja?

Kerroit itsestäsi jo riittävästi, mutta vaikea sanoa.

Vierailija
14/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Olin mennyt joskus sanomaan että olisipa ihanaa, jos seksiä olis yhtä usein kuin alussa, eli joka ilta. Mies ryöpytti tästä sitten ihan kunnolla...

Vierailija
15/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Olin mennyt joskus sanomaan että olisipa ihanaa, jos seksiä olis yhtä usein kuin alussa, eli joka ilta. Mies ryöpytti tästä sitten ihan kunnolla...

Okei. No, onhan tuo isku vyön alle miehelle. Sitähän me lukijat emme voi tietää, miten teidän suhteessanne muuten toimitaan ristiriitatilanteissa yms. Miten paljon/vähän teillä sitä seksiä nyt sitten on ollut?

Vierailija
16/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva ihminen on myöskään noin ilkeä kuin sinä irl.

Vierailija
17/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riitä, että sinä olet ja olit rakastunut.  Miehenkin pitää olla rakastanut, että voidaan jatkaa.

Ei vaikuta järin rakastuneelta, jos pystyy ilkeitä viestejä lähettelemään.

Ja miksi meni aukomaan päätäsi tuollaisesta asiasta.

Suhde on ainakin tunteiden kannalta ohi.  Jättäisin omat tavarani miehen luo, ikuisiksi ajoiksi. enkä enää milloinkaan tapaisi ko. miestä, missään olosuhteissa.

Vierailija
18/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä menee ja miehiä tulee. Et kai nyt yhden perään ala itkeskelemään.

Vierailija
19/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että ihanko totta?

Meneeks naisillakin joskus jauhot suuhun, jopa tiukasti,  että ettei enää puhumaan pysty.

Kuuloostaa erinomaiselta!

Vierailija
20/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä, että hän pakkaa hänen luonaan olevat vaatteesi jne., vie hänelle hänen vaatteensa jne. ja totea, että hän oli surkea sängyssä. Hyvästele. 

hämmentäviä neuvoja kyllä...näin kyvyttömiä ihmisä ottamaan vastaan kritiikkiä omasta selvästi huonosta käyttäytymisestään. Isetään takaisin jollain keksityllä valjheella, että saadaan puntit tasan? Outoa...

Mitähän jos otaisit vastuun omasta käytöksestäsi ap, joka ei siis hänelle käynytkään, ja pyytäisit anteeksi. Jos hän kokee että on mahdollisuuksia jatkaa kun lupaat ettei se enää toistu, niin sitten jatkatte, jos ei ,niin sitten ei.

onko täsä joku humalassa toikkarointi, muiden miesten kanssa vehtaaminen, tai flirttailu, tai muu...niin aika kasvaa aikuiseksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi